cdj 1000 digitaal aansluiten op djm 800
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

trance    posted on 17-11-2006 17:30
Ik heb sinds afgelopen week mijn nieuwe mixer thuis staan de pioneer djm 800.
Een erg goede mixer dat weten de meesten hier wel.

Maar nu heb ik een vraag: Hoe kan ik mn 3 cdj 1000's digitaal aansluiten op de djm?

Mischien een domme vraag maar in de manual staat het niet echt duidelijk beschreven.

Ik heb nu gewwon met cinch en control kabel (voor de faderstart) maar ik wil graag digitaal omdat het geluid dat stukken beter schijnt te zijn. Is er hier imand die me dit even duidelijk kan uitleggen.
Mod edit by Lead on 17-11-2006 17:40 (3%)

What do you think about cdj 1000 digitaal aansluiten op djm 800 ??

Vote :   

the-melody    posted on 17-11-2006 17:37
een kabel op je cdj1000 op de digital out en dan op je djm800 digital in op het gewenste kanaalHappy, laughing
trance    posted on 17-11-2006 17:38
Ja zover was ik zelf ook al.

Maar wat voor soort kabel? En kunnen de andere kabels die ik nu gebruik er dan vanaf of moeten die dan nog aangesloten blijven zitten?
Lead    posted on 17-11-2006 17:40
Hier is al een heel mooi topic over op dit forum, gevonden met de Search 'digitaal cdj' Winking my eye

De kabels die je nodig hebt voor de digitale connectie hebben cinch pluggen en een coax kabeltje van 75 Ohm. Je audio speciaalzaak kan je hieraan helpen.

Het kan wel met een normaal kabeltje, maar er treden toch verliezen in signaal op. Voor nood prima oplossing (en al veeeeel beter dan een analoog draadje), maar het hoort met een speciaal kabeltje.

In de hierboven genoemde topic graag verder over deze issue

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

66 Users online: 10 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 1.639
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.573.792