Ik heb vorige week een nieuwe reloop gekocht. aangesloten en hij deed het goed, ik ging dus los.. Maar de dag erna schiet het element elke keer naar het midden, als ik em op terugdraaien zet, schiet ie dus juist naar buiten. Aangezien ik er niet zoveel verstand heb tot nu toe vroeg ik me af of iemand me kan helpen wat het probleem zou kunnen zijn. alvast bedankt
What do you think about probleem met mn reloop RP 4000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dit kan gebeuren als de naald geen contact heeft met de plaat. heb ik ook wel eens als ik de kapjes op de naalden laat en ze over de slipmat laat gaan. dan gaan ze gelijk naar heb midden of als ik hm achterstevoren laat draaien naar buiten.
Het ligt in ieder geval niet aan je naald. Dit heeft met het gewicht te maken. Als je hem niet goed hebt ingesteld hangt je naald erzowat boven. Zet je gewicht niet te ligt. Je naald moet er goed opliggen. Anders kan het inderdaad gebeuren dat je naald verschuivd.
Ik heb ook deze draaitafels, en er zitten hier gewoon standaard reloop naalden bij. Ze zijn nieuw en het lijkt me niet dat er iets mee mis is. Gewoon goed die tutorial lezen:d
k had maar een voorbeeld.. dat over het gewicht heeft er denk ik mee te maken. de naald komt niet in de groef en daardoor glijd ie door naar het midden.
Poster: DNR heb je niet het gewicht te ver naar achter of is de naald eraf...
dan zou de toonarm maar btj over de plaat gaan zonder geluid af te geven.... lijkt me zeer onwaarschijnlijk... Het lijkt me gewoon een kwestie van afstellen....
Feel&.Celebrate.Life!
This is an old Topic
No new postings for 6.229 days. Post CommentThat would be 207.6 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.