Jumpen.. Nieuwe rage (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Jumpen... Nieuwe Rage?

-Jumpen???
-Nee...
-Ja...

Voting is only possible for our Members
_Ivan_    posted on 08-11-2006 16:58
Goedendag members,

Steeds vaker kom ik het Jumpen tegen!... Op het afgelopen eindfeest (27 juni) zag ik het voor het eerst, maar na de vakantie zag ik het in grotere maten terug komen op feesten, het lijkt een nieuwe rage te worden (?). Ook kwam het jumpen voorbij bij Mooi! Weer de leeuw Ik ben benieuwd wat jullie van Jumpen vinden, of jullie denken dat het een rage word & of jullie het op (school) feesten ook terug zien.....
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Jumpen.. Nieuwe rage ??

Vote :   

Blast    posted on 10-11-2006 22:32
Ik woon in Amsterdam en ik doe het nu al een tijdje met een vriend en ik merk dat toch veel andere mensen die ik ken het ook willen leren en het is een rage en ik denk dat deze rage in amsterdam ook gaat groeien.

Ookal draai ik trance, toch heeft jump weer iets dat (bijna) geen andere muziekstijl heeft.
Ik sta ook ergens op video.google
ice_frenzy    posted on 14-11-2006 20:44
zoek da linkje is en posten zou ik zo zegge
Yorick    posted on 16-11-2006 17:08
Jumpstyle is een nieuwe rage die van jongs af aan al op school woord geleerd Link.

Er word natuurlijk ook stiekem thuis geoefend:p Link.

Er lijken ook zogenaamde JumpGebedshuizen te zijn waar de prister of dominee vrolijk mee doet op het altaar Link Link.

Er ontstaan zelfs nieuwe sporten door de jumpstyle Jumpen op het water Link.

En als je verveeld in de trein kan je altijd nog dit doen Link.
Verjicke    posted on 18-11-2006 20:36
Ik vind 'Jumpen' best wel een nieuwe rage(niet dat ik het zelf kan:p,wil ik ook niet).
Ik vind het alleen jammer dat sommige mensen dit in het belachelijke trekken(kijk even op google video ofzo).
Maar jumpen opzich vind ik zelf best wel kunnen:d
DJ_Sintec    posted on 18-11-2006 20:48
Rage: Over 10 jaar is het allemaal gedaan, dan wordt er hier en daar nog eens een old skool jump partie georganiseerd. Het zijn de kei goede house platen die vereeuwigd worden in de electronische wereld. Geen jump.

Ik kan natuurlijk wel de basis van jumpen he Happy, laughing en this wel is plezant, maar niet voor heel den avond.

This is an old Topic

No new postings for 6.695 days.
 Post CommentThat would be 223.2 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

82 Users online: 5 Guests (77 Unknown)
Pages generated today : 17.138
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.158.314