Jumpen.. Nieuwe rage (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Jumpen... Nieuwe Rage?

-Jumpen???
-Nee...
-Ja...

Voting is only possible for our Members
_Ivan_    posted on 08-11-2006 16:58
Goedendag members,

Steeds vaker kom ik het Jumpen tegen!... Op het afgelopen eindfeest (27 juni) zag ik het voor het eerst, maar na de vakantie zag ik het in grotere maten terug komen op feesten, het lijkt een nieuwe rage te worden (?). Ook kwam het jumpen voorbij bij Mooi! Weer de leeuw Ik ben benieuwd wat jullie van Jumpen vinden, of jullie denken dat het een rage word & of jullie het op (school) feesten ook terug zien.....
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Jumpen.. Nieuwe rage ??

Vote :   

right1    posted on 08-11-2006 20:49
wat denk je dat ik anders de hele tijd sta te doen, naar school gaan is voor watjes.

nee,nee jumpen ja maar das alweer een week ofzo "out" :d
(bij ons toch)
Margi    posted on 08-11-2006 20:50
Ik begin te merken dat de rage van het jumpen en de jumpstyle opzich bij ons al een beetje over zijn hoogtepunt heen is. Dat vind ik maar best ook, want mijn schenen zien nu al blauw als ik van de dansvloer naar de bar wil gaan.
Kben al benieuwd waneer de volgende rage zal komen en wat die zal zijn.
Een gokje: R&B of Trance ?

Hopelijk geen Drum 'n Bass, want ik ben blij dat onze scene wat underground blijft Happy, laughing
Het is naar mijn mening, als een muziekstijl 'in' wordt, dat de kwaliteit van de muziek erg veel achteruitgaat, door de massaproductie ervan. (Ik zeg niet dat er dan niets goeds meer gemaakt wordt hé )
Illusion    posted on 08-11-2006 20:59
Poster: Margi
Kben al benieuwd waneer de volgende rage zal komen en wat die zal zijn.
Een gokje: R&B of Trance ?

Ik denk niet dat er een bepaalde rage komt... Iedereen heeft zijn eigen muziek smaak. Als HipHop ineens helemaal in is (een bepaalde dans ofzo) dan ga ik dat echt niet doen, want ik ben totaaaal geen hiphop fan (okee okee sommige nummers zijn wel toppie:D).

Maareh Margi:p haha dan ben jij flink aan het jumpen geweest... vergis je je niet met "BaseJumpen":D :d :d :d

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 08-11-2006 @ 20:59:19 (3%)
Ferrox    posted on 08-11-2006 21:08
Poster: _Ivan_

We wachten in spanning af:P

vooruitdan. Ik ben die gast die links staat. was op een labelparty in duitsland.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=82E98DF919D51736

edit: houd in gedachten dat dit een poging was tot he :P
User edit by Ferrox on 08-11-2006 @ 21:11:03 (25%)
Illusion    posted on 08-11-2006 21:12
HAHAHA ik vind hem echt tof!!:d

Het gaat erom dat je allemaal plezier hebtWinking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Margi    posted on 08-11-2006 21:17

Poster: Djillusion
Ik denk niet dat er een bepaalde rage komt... Iedereen heeft zijn eigen muziek smaak.

Vind ik ook, maar je hebt altijd van die "hersenloze meelopers" die de trends volgen hé. VB: bij ons was 5 jaar geleden de Skaterstijl en zijn muziek erg in, nu zijn dat de "klakskes" met hun jumpstyle.  de vroegere "meeloper"-skaters zijn nu klakskes en zullen waarschijnlijk ook de volgende rage klakkeloos overnemen...
Je hebt echt mensen die van de muziek houden die in is, maar je hebt er heel veel die gewoon meelopers zijn.

Maareh Margi:p haha dan ben jij flink aan het jumpen geweest... vergis je je niet met "BaseJumpen":D :d :d :d

haha
_Ivan_    posted on 08-11-2006 21:22

Dat filmpje is zeker tof:D
Feel&.Celebrate.Life!
Ferrox    posted on 08-11-2006 21:26

da had ik zeker, heb er nog een telefoon nummer aan overgehouden van een duits(lekker) vrouwke :P
Rubenn    posted on 08-11-2006 21:26
Ik zie hier in het noorden ook dat het fenomeen jumpen steeds meer inkomt.
wordt veel aangevraagd in de discotheek en ook zie je het mense veel doen.
Nvie    posted on 08-11-2006 21:47
Poster: Twello
bij ons is het alleen maar R&B en hiphop hier in apeldoorn gelukkig dat ik merk dat het een beetje om begint te slaan naar de commerciele dance/eurotrance Ik hoopte natuurlijk op trance maar het is een begin

Dat jumpstylen hoor ik sommige jongens wel over... maar het is toch meer hardcore
(wat ik overigens allebij niet echt mooi vind... geef mij maar hardtrance of hardsyle als het hard moet zijn)

Ik dacht dat R&B iets van 2 jaar geleden was... toen Ali B nog een groentje was en nog met Marco B op de bühne stond...
Wout-r    posted on 08-11-2006 21:51
Ik hoor hier ook steeds meer mensen over jumpen :P

Heeft iemand hier btw die videoclip gezien met die jumpende lego-poppetjes? :D
(ben ff de naam kwijt)

barthawk    posted on 08-11-2006 21:58
http://www.youtube.com/watch?v=GEH-2n0ynZs

het moet niet gekker worden, met de hele klas jumpen in de gymzaal...wat een mafkezen....echter wel een goede workout!
User edit by barthawk on 08-11-2006 @ 22:03:03 (1%)
Wout-r    posted on 08-11-2006 22:00
ik jump liever met de gymles dan allemaal van die turn-dingen hoor :D
Margi    posted on 08-11-2006 22:15
Poster: Wout-r
(ben ff de naam kwijt)

klik voor het filmpje
Rubenn    posted on 08-11-2006 22:25
Poster: barthawk
http://www.youtube.com/watch?v=GEH-2n0ynZs

het moet niet gekker worden, met de hele klas jumpen in de gymzaal...wat een mafkezen....echter wel een goede workout!

HAHAHAAHAHAHA dat is hier in emmen. In sporthal angelslo tegenover mijn school:p
dit slaat inderdaad niet aan, en ze bakken er ook nog niks van:P
Rubenn    posted on 08-11-2006 22:26
Poster: Wout-r

(ben ff de naam kwijt)

Jeckyll & Hyde - Frozen flame
soundcollector    posted on 08-11-2006 23:00
Poster: MrPecho
Jumpen is gewoon de grootste rage, zeker hier in België(spijtig genoeg)

Voor mij is hoe bekender de muziek, hou kutter.(op enkele uitzonderingen na)
En er is momenteel een overaanbod aan jump schijven, jump party's en dergelijke.
Hierdoor gaat de kwaliteit van de muziek zelf hard achteruit(vind ik persoonlijk).

Ik heb zelfs al op een feest(puckemarock) kinderen van 12-14 jaar zien Jumpen op deftige Techno muziek.

Dit is ronduit schandalig vind ik.

dit is echt dikke zever echt waar ten eerste mannekes van 12-14 jaar weten nie beter men broerke luisterd ook na cutmuziek en ik deed da toen ook (nie datk daarmee zeg dat het cutmuziek is ma da is gewoon jeugdigheid) daarom wil het nog niet zegge dat het allemaal gabbers f jumpers worden he ehelamal nie da is gewoon typisch voor die jonge kinderen

en jump een rage echt nie he, is dan waterpijp ook een rage als reggea veel gedraait word, das de zelfde vergelijking tis nie omdat 100 dj's in een keer jump draaien dat het ineens in is, ik denk iegleijk nie dat je kan zegge dat een muziek stijl in is?
er zijn zoveel verschillende fuiven, electronight of rnbfuiven, rave.... etc

kvind dus echt nie dat ge kunt zegge da da een rage is, ik draai nauwelijks tot nooit jump en ik hoor nooit klachte of iemand horen zegge van ei jong draai da eens, alleen de gabbers die vragen da hier in men durp dusja

kdenk dat wat je daar neerschrijft op niks aan trekt mja das mijn mening...
User edit by soundcollector on 08-11-2006 @ 23:04:15 (100%)
ccc    posted on 08-11-2006 23:03
Poster: Rubenn

Jeckyll & Hyde - Frozen flame

Dat is echt niet het nummer Frozen Flame :/

EDIT:
Sorry, er zijn meerde clips met lego poppetjes je hebt gelijk.
User edit by ccc on 08-11-2006 @ 23:05:23 (57%)
Laidback    posted on 09-11-2006 00:58
Deze Leraar.  Die kan er wel wat van!.. vast en zeker Gym leraar :P
kroket    posted on 09-11-2006 03:08
nieuwe rage? onder welke steen leven jullie

woon vlak bij de belgische grens en bijna zolang ik me kan herrinneren is er al jump (eerst dance/retro )
Ferrox    posted on 09-11-2006 07:45
de echt oldscool jump muziek is vet. Maar enorm saai. Vind zoals het nu gaat wel goed. Alleen de kwaliteit moet niet echteruit gaan..
MrPecho    posted on 09-11-2006 17:42
quote:
Poster: soundcollector

dit is echt dikke zever echt waar ten eerste mannekes van 12-14 jaar weten nie beter men broerke luisterd ook na cutmuziek en ik deed da toen ook (nie datk daarmee zeg dat het cutmuziek is ma da is gewoon jeugdigheid) daarom wil het nog niet zegge dat het allemaal gabbers f jumpers worden he ehelamal nie da is gewoon typisch voor die jonge kinderen

en jump een rage echt nie he, is dan waterpijp ook een rage als reggea veel gedraait word, das de zelfde vergelijking tis nie omdat 100 dj's in een keer jump draaien dat het ineens in is, ik denk iegleijk nie dat je kan zegge dat een muziek stijl in is?
er zijn zoveel verschillende fuiven, electronight of rnbfuiven, rave.... etc

kvind dus echt nie dat ge kunt zegge da da een rage is, ik draai nauwelijks tot nooit jump en ik hoor nooit klachte of iemand horen zegge van ei jong draai da eens, alleen de gabbers die vragen da hier in men durp dusja

kdenk dat wat je daar neerschrijft op niks aan trekt mja das mijn mening...

Voor mij is het gewoon een rage.
Zeker hier in Antwerpen.

k hoor nu gewoon elke morgen Jump op de tram. en een paar jaar gelede was het nog volop van die trance schijven zoals Milk Inc(moet wel zeggen dat Milk inc nog altijd groot is hier in België.

Er zijn voor mij nog zovele redene waarom Jump een rage is.

Muziekstijlen komen gewoon hard op en gaat het langzaam aan weer naar beneden omwille van een ander genre.

Hier in Antwerpen hebde trouwens veel breezer sl*tjes en johny's.
en die wille nu eenmaal Jump. Ook al weten ze dat ik alleen maar electro en techno draai.

En die 12-14 jarigen zijn toch ozo vatbaar voor rages niet ??
Het is trouwens ook niet verantwoord om dat klein grut te laten rondlopen op zo'n feesje maar ja. wie ben ik.

Margi    posted on 09-11-2006 18:16
Poster: kroket
nieuwe rage? onder welke steen leven jullie

woon vlak bij de belgische grens en bijna zolang ik me kan herrinneren is er al jump (eerst dance/retro )

natuurlijk bestaat de jump al lang (een jaar of 8 denkik) maar nu is het gewoon 'in'
kroket    posted on 10-11-2006 05:36
ja ok, maar hier is het toch al 2 jaar dat iedereen onder de 25 het vet vind.

MrPecho    posted on 10-11-2006 08:41
Poster: kroket
ja ok, maar hier is het toch al 2 jaar dat iedereen onder de 25 het vet vind.

ik niet
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

184 Users online: 16 Guests (168 Unknown)
Pages generated today : 25.408
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.879.238