Poster: Margi
Kben al benieuwd waneer de volgende rage zal komen en wat die zal zijn.
Een gokje: R&B of Trance ?
Poster: _Ivan_
We wachten in spanning af:P
Poster: Djillusion
Ik denk niet dat er een bepaalde rage komt... Iedereen heeft zijn eigen muziek smaak.
Maareh Margi:p haha dan ben jij flink aan het jumpen geweest... vergis je je niet met "BaseJumpen":D :d :d :d
HAHAHA ik vind hem echt tof!!:d
Het gaat erom dat je allemaal plezier hebt
HAHAHA ik vind hem echt tof!!:d
Het gaat erom dat je allemaal plezier hebt
Poster: Twello
bij ons is het alleen maar R&B en hiphop hier in apeldoorngelukkig dat ik merk dat het een beetje om begint te slaan naar de commerciele dance/eurotrance
Ik hoopte natuurlijk op trance maar het is een begin
Dat jumpstylen hoor ik sommige jongens wel over... maar het is toch meer hardcore
(wat ik overigens allebij niet echt mooi vind... geef mij maar hardtrance of hardsyle als het hard moet zijn)
Poster: Wout-r
Heeft iemand hier btw die videoclip gezien met die jumpende lego-poppetjes? :D
(ben ff de naam kwijt)
Poster: barthawk
http://www.youtube.com/watch?v=GEH-2n0ynZs
het moet niet gekker worden, met de hele klas jumpen in de gymzaal...wat een mafkezen....echter wel een goede workout!
Poster: Wout-r
Heeft iemand hier btw die videoclip gezien met die jumpende lego-poppetjes? :D
(ben ff de naam kwijt)
Poster: MrPecho
Jumpen is gewoon de grootste rage, zeker hier in België(spijtig genoeg)
Voor mij is hoe bekender de muziek, hou kutter.(op enkele uitzonderingen na)
En er is momenteel een overaanbod aan jump schijven, jump party's en dergelijke.
Hierdoor gaat de kwaliteit van de muziek zelf hard achteruit(vind ik persoonlijk).
Ik heb zelfs al op een feest(puckemarock) kinderen van 12-14 jaar zien Jumpen op deftige Techno muziek.
Dit is ronduit schandalig vind ik.
Poster: Rubenn
Jeckyll & Hyde - Frozen flame
quote: |
Poster: soundcollector dit is echt dikke zever echt waar ten eerste mannekes van 12-14 jaar weten nie beter men broerke luisterd ook na cutmuziek en ik deed da toen ook (nie datk daarmee zeg dat het cutmuziek is ma da is gewoon jeugdigheid) daarom wil het nog niet zegge dat het allemaal gabbers f jumpers worden he ehelamal nie da is gewoon typisch voor die jonge kinderen en jump een rage echt nie he, is dan waterpijp ook een rage als reggea veel gedraait word, das de zelfde vergelijking tis nie omdat 100 dj's in een keer jump draaien dat het ineens in is, ik denk iegleijk nie dat je kan zegge dat een muziek stijl in is? er zijn zoveel verschillende fuiven, electronight of rnbfuiven, rave.... etc kvind dus echt nie dat ge kunt zegge da da een rage is, ik draai nauwelijks tot nooit jump en ik hoor nooit klachte of iemand horen zegge van ei jong draai da eens, alleen de gabbers die vragen da hier in men durp dusja kdenk dat wat je daar neerschrijft op niks aan trekt mja das mijn mening... |
Poster: kroket
nieuwe rage? onder welke steen leven jullie
woon vlak bij de belgische grens en bijna zolang ik me kan herrinneren is er al jump (eerst dance/retro )
Poster: kroket
ja ok, maar hier is het toch al 2 jaar dat iedereen onder de 25 het vet vind.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.