Jumpen.. Nieuwe rage (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Jumpen... Nieuwe Rage?

-Jumpen???
-Nee...
-Ja...

Voting is only possible for our Members
_Ivan_    posted on 08-11-2006 16:58
Goedendag members,

Steeds vaker kom ik het Jumpen tegen!... Op het afgelopen eindfeest (27 juni) zag ik het voor het eerst, maar na de vakantie zag ik het in grotere maten terug komen op feesten, het lijkt een nieuwe rage te worden (?). Ook kwam het jumpen voorbij bij Mooi! Weer de leeuw Ik ben benieuwd wat jullie van Jumpen vinden, of jullie denken dat het een rage word & of jullie het op (school) feesten ook terug zien.....
Feel&.Celebrate.Life!

What do you think about Jumpen.. Nieuwe rage ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 08-11-2006 17:01
lijkt wel een rage te worden ja, ik ken het zelf niet(hoeft van mij niet), maar volgens vele die echt van begin af aan jump luisteren, kunnen veel mensen die mee doen aan de rage Niet jumpen Winking my eye
Bastian    posted on 08-11-2006 17:10
ik jump regelmatig (ben niet beste maar vergeleken met vrienden toch een van de beste:D), ben alleen nog te jong voor echte jump-o-theken:p maar op schoolfeesten van ons hou ik wel eens battle's met andere gasten en dat is zeker wel vet om te zien wanneer iedereen gewoon gaat jumpen.
vrijdag een feest bij mij in de buurt en er word waarschijnlijk aardig jump gedraaid dus we gaan weer lekker losWinking my eye
ik draai zelf ook jump en vind het gewoon super dope stijl:D
User edit by Bastian on 08-11-2006 @ 17:11:15 (1%)
dj-nick    posted on 08-11-2006 17:13
jump bestaat al best een tijd en is al heel erg bekend geweest nu nog een beetje maar het zo niet veel gekker worden
ScottB    posted on 08-11-2006 17:15
Haha ook bij onds in Limbo-land begint het een aardige rage te worden :D ik vind het ook een hele dope stijl zoals Bastian al

toeval of niet? tijdens het schrijven van deze post had ik de legendarische plaat van Dj Coone - The Return op staan :D
ccc    posted on 08-11-2006 17:18
Maken jullie ook allemaal supervetcool een filmpje van jullie zelf als jullie jumpen.

Ik heb niks tegen jumpen doe het zelf ook af en toe wel eens, hangt een beetje af hoe de andere lui zich gedragen tijdens het uitgang.
Maar je ziet steeds meer van die gasten die zichzelf filmen en dat vind ik erg gaar.(Waar is het wiet rokers emoticoontje?)
Ferrox    posted on 08-11-2006 17:24
Haha ik heb nu ook een filmpje van mezelf waar ik een poging doe om te jumpen.. Maargoed ik kan het dus (nog) niet echt. Wat me vooral opvalt is dat sommige echt moeite hebben om in de maat te blijven zeg. Die doen maar wat schoppen in de lucht. Overigens had ik hem aardig hangen bij dat filmpje.

Die bij onskool jumpen doen het aardig maar zitten allemaal uit de maat. Die van de duo-jump doen het wel goed. en dat begint hier in de buurt dus een rage te worden. Met z'n 30tige die duo jump doen. Hoppaaaa

Ik vind het wel erg vet. Het ligt ook goed bij de muziek vind ik. Als je het maar in de maat kunt en een beetje fatsoenlijk jumpt. Niet dat je een heel voetbal veld nodig hebt om overeind te blijven Happy, laughing
_Ivan_    posted on 08-11-2006 17:25
Poster: Ferrox
Haha ik heb nu ook een filmpje van mezelf waar ik een poging doe om te jumpen.. Maargoed ik kan het dus (nog) niet echt. Wat me vooral opvalt is dat sommige echt moeite hebben om in de maat te blijven zeg. Die doen maar wat schoppen in de lucht. Overigens had ik hem aardig hangen bij dat filmpje.

Post hem:D
Feel&.Celebrate.Life!
Yorick    posted on 08-11-2006 17:27
Ik hou het maar bij ouderwets HAKKUH:D
maar jumpen is echt populair hier in nederland+ belgie.
ice_frenzy    posted on 08-11-2006 17:31
hallo,
here belgium speaking:p haha

jumpen is denk ik niet echt een rage,
hoewel het nog niet zo super lang bestaat..
ik heb het gezien en vaak zien doen vanaf de eerste keer dat ik weg ging.
het is gwn een manier om alles te kunnen geven op the harder styles zoals ze zeggen :p
ikzelf kan:
duo jump
enkel jump
hakken..
MrPecho    posted on 08-11-2006 18:02
Jumpen is gewoon de grootste rage, zeker hier in België(spijtig genoeg)

Voor mij is hoe bekender de muziek, hou kutter.(op enkele uitzonderingen na)
En er is momenteel een overaanbod aan jump schijven, jump party's en dergelijke.
Hierdoor gaat de kwaliteit van de muziek zelf hard achteruit(vind ik persoonlijk).

Ik heb zelfs al op een feest(puckemarock) kinderen van 12-14 jaar zien Jumpen op deftige Techno muziek.

Dit is ronduit schandalig vind ik.

dj-t    posted on 08-11-2006 18:32
Jump is een rage aan het worden. je ziet het over al op terug
discotheeken feesten enz.

teminste ik dacht een half jaar geleden dat jump de muziek zou worden.
iedereen ging in in braband uit zijn dak bij het nummer punami.

Yorick    posted on 08-11-2006 18:47
tja rage's komen en rage's gaan
neem maar een mooit voorbeeld de hardcore scene!
Sammow    posted on 08-11-2006 18:54
de muziek is goed vind ik, word enkel verkracht door de rage
MoXeGy    posted on 08-11-2006 19:11
helemaal waar maar de muziekstijl opzich vergaat niet :D

User edit by MoXeGy on 08-11-2006 @ 19:11:26 (100%)
Sammow    posted on 08-11-2006 19:13
wees gerust!

ik was fan voor de rage en erna ook nog!
Illusion    posted on 08-11-2006 19:15
Poster: dj_jr
Ik hou het maar bij ouderwets HAKKUH:D

Goedzoooo ik ook.

maar jumpen is echt populair hier in nederland+ belgie.

België meer dan in Nederland. En het valt nog best mee hier.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Bastian    posted on 08-11-2006 19:19
Poster: Sammow
wees gerust!

ik was fan voor de rage en erna ook nog!

ik ook

@ Djillusion: ik woon vlak naast de grens (grenspaal staat in mijn tuin) dus bij ons is het redelijk tot gewoon in:P
Sammow    posted on 08-11-2006 19:21
Poster: Bastian

ik ook

@ Djillusion: ik woon vlak naast de grens (grenspaal staat in mijn tuin) dus bij ons is het redelijk tot gewoon in:P

staat de grenspaal echt in je tuin of is dat bij manier van spreken ?
Ferrox    posted on 08-11-2006 19:23
Poster: _Ivan_

Post hem:D

hahaha ik schaam me nu al kapot. Ik zal zo eens ff kijken of ik hem kan posten.
Illusion    posted on 08-11-2006 19:26
Poster: Bastian

ik ook

okee maar ik woon ook in de buurt van assen. Bij ons is Hakken nogal een rage, volgens mij ontwikkeld deze zich hier steeds meer:D:D. Jumpstyle hoor ik echt niet veel over:p hoewel ik het zelf trouwens wel erg graag mag draaien:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Bastian    posted on 08-11-2006 19:56
Poster: Sammow

staat de grenspaal echt in je tuin of is dat bij manier van spreken ?

ja echt waar:p 2 minuten lopen en ik sta in belgië:D (we hebben ook 16 hectare grond bij ons huis:p)
Nvie    posted on 08-11-2006 20:13
Ik vind er niet veel aan... Volgens mij is dat alleen in het zuiden van Nederland en België, want hier heb ik juist de indruk dat genres als House e.d. veel meer in trek komen. Misschien ligt dat aan mij ofzo, maar ik heb de indruk dat FLG/Housequake en de rest toch het afgelopen jaar voor een flinke boost hierin hebben gezorgd.

Daarnaast vind ik een hele avond jump een beetje teveel van het goede, dat is mij iets te veel. Met hardcore moet je bij mij helemaal niet aankomen lopen, zeker niet al die jochies van 10-18 jaar met hun 'Hardcore-Holland' cq. apenpakken rondlopen. Daarnaast komt de meeste hardcore niet eens uit holland Laughing out Loud
Twello    posted on 08-11-2006 20:31
bij ons is het alleen maar R&B en hiphop hier in apeldoorn gelukkig dat ik merk dat het een beetje om begint te slaan naar de commerciele dance/eurotrance Ik hoopte natuurlijk op trance maar het is een begin

Dat jumpstylen hoor ik sommige jongens wel over... maar het is toch meer hardcore
(wat ik overigens allebij niet echt mooi vind... geef mij maar hardtrance of hardsyle als het hard moet zijn)
RenéKuppens    posted on 08-11-2006 20:42
jump is bij ons zeer gewilt
maar hou het voor mij maar bij de minder grove stijl
niet dat ik jump haat maar toch:D
_Ivan_    posted on 08-11-2006 20:47
Poster: Ferrox

hahaha ik schaam me nu al kapot. Ik zal zo eens ff kijken of ik hem kan posten.

We wachten in spanning af:P
Feel&.Celebrate.Life!
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

64 Users online: 19 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 23.048
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.876.878