Poster: niles
hey, ik ben eigenlijk wel benieuwd of ze gewoon goed zijn .....
ik heb nu een denon s-1000, kunnen die dingen zich daaraan meten? of hangt het er onder?
ik zoek namelijk nog een betaalbare cd speler.. . . van max 400-450 euries
Poster: _Ivan_
K'vind die joghweels er toch groot uit zien
Poster: Dj_Fantasy
dat komt denk ik omdat het display anders is dan je ziet bij de Pioneer's en dat er ook geen Jog-display is
Poster: DNR
ik ga waarschijnlijk in januari eerst een rmx40 usb kopen en later deze schatjes.
de rmp2 dan wel omdat ik als ik de rmp1 zou kopen tog spijt zou krijgen omdat ik niet de dure versie met alle functies heb gekozen en dan zou ik ze later tog kopen maar dan zou ik veel meer geld kwijt zijn.
zoals het er momenteel voorstaat worden het dus de rmp2's daar 2 van en mischien later nog 2 cdj-200 omdat het mij wel makkelijk lijkt als k ergens moet draaien waar cdj's zijn, dan weet je tog hoe ze werken.
(heb namelijk besloten geen brommer te nemen omdat ik al meer dan 3 jaar na school fiets en het dan eigenlijk niet nodig vind om voor de laatste 4 maandjes een brommer te nemen)
Poster: the-melody
Ben ik nu de enigste die ze lelijk vind?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.