Poster: Nvie
Kun je me je richtprijs en wat fototjes mailen zodra je ze hebt?
Poster: BURN
Ik doe hem weg omdat ik er geen twee hoef. Foto'tjuh volgt vandeweek omdat mijn digitale camera het eventjes laat afweten. Maar het is gewoon een splinternieuwe djm-800.
Poster: Armand
Had je er dan 2 gekocht
Te koop aangeboden;
Pioneer DJM-800 in nieuwstaat.
Afhalen / uitproberen kan... per post kan ook.
Uiteraard indien per post, verzekerde verzending.
Wie bied.
Poster: tairip
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je aan 2 komt, je schaft niet zomaar even een tweede aan.
Trouwens, voor minder dan het geld waar die nu voor te koop staat heb ik hem nieuw te koop gezien welliswaar op internet.
De mod heeft net gezegd dat er alleen gereageerd moet worden door geinteresseerden. Ik begrijp dus persoonlijk niet wat je probleem is. Misschien zwem ik in het geld en schaf ik er wel tien aan. Dat jij hem niet goedkoop kunt vinden op internet heeft niets met deze advertentie te maken. Enigste wat ik als verkoper kan doen is de advertentie valideren.
Voor aankoop van de DJM-800.... er is een winkel in Den Haag... kts op kts.nl die em nu verkoopt voor 1375 euro. Aanzienlijk minder dan de concurrentie. Echter ik vraag mij af is het van belang dat het apparaat bij een officiele Pioneer winkel wordt gekocht en in welke mate?
Normaliter kies ik graag voor de betere winkel, in mijn geval Correct maar van 1375 naar 1580 is wel een wereld van verschil. Kan iemand mij hierover iets zeggen of zijn er mensen die ervaring hebben met kts.nl uit Den Haag?