Target Light vervangen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Margi    posted on 19-10-2006 20:04
Ik zit even met een probleem met mijn Gemini PT-1000 II... (klik voor afbeelding)

Zonet is mijn lampje uit mijn target light gesprongen (letterlijk).
Dat is echt wel heel kl*te want ik gebruik dit erg veel.
Nu heb ik er wel geen flauw benul van hoe je dat moet gaan vervangen en waar je dat kan kopen.
Hem terugdoen naar de winkel is jammer genoeg geen optie want hij is 2dehands...

Iemand een idee ?

What do you think about Target Light vervangen ??

Vote :   

tairip    posted on 19-10-2006 20:19
Is het net zo'n pop-up als bij technics?

Dan moet je de onderkant eraf halen waar waarschijnlijk veel schroefjes inzitten en dan een ringetje eraf halen en dan valt zo de veer met het buisje en lampje eruit, nieuwe eraan solderen en klaar....

Zoals het hierboven staat lijkt het makkelijk maar het is erg lastig, denk je dat je het niet zelf kan dan moet je hem gewoon naar je dealer brengen.
Lead    posted on 20-10-2006 09:55
Zoiets vervangen is nooit heel moeilijk, maar het ligt eraan hoe technisch je bent. Zoals ik je post lees kun je het ding het beste ter reparatie aanbieden bij een winkel bij jouw in de buurt die Gemini verkoopt.

Zelf rommelen kan je grotere problemen opleveren dan waar je mee begonnen bent Winking my eye
Let the BASS be louder
Margi    posted on 20-10-2006 17:49
Nu heb ik wel het probleem dat ik in mijn buurt geenenkele DJ-shop ken waar ze Gemini verkopen...

Weet iemand er 1 zijn in de buurt van Wargem (bij kortrijk) ?

Thomz    posted on 20-10-2006 17:55
Waarom moet het eig een gemini dealer zijn, normaal gezien kunnen ze dit toch in iedere dj-shop.

@margi   probeer eens bij EV-Sound in Sint-Eloois-Vijve?

Lead    posted on 20-10-2006 21:29
Wellicht is er een origineel onderdeel nodig ?? Of moet iemand de specs nazoeken van dit lampje. Een dealer haalt dit zo uit de boeken....

Natuurlijk kun je reparaties ook aanbieden bij iedere DJ winkel in de buurt.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.684 days.
 Post CommentThat would be 222.8 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

210 Users online: 14 Guests (196 Unknown)
Pages generated today : 39.660
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.529.732