cdj1000 of 800 in termijnen betalen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 19-10-2006 15:27
Hi Happy, laughing
Ik zit er aan te denken om Pioneer CDJ800 of CDJ1000 te kopen (moet nog even kijken naar mijn financiele gezondheid Happy, laughing). Ik heb de dingetjes al uitgeprobeerd in de winkel en zoek nu een goeie webshop.
Ik bedacht me ineens, dat ik het érg fijn zou vinden om ze per maand af te kunnen betalen. Sinds ik toch wel een behoorlijke tijd met de dingen verder kan is dat ook geen probleem om er even voor door te betalen.

mijn vraag: zijn er winkels of webshops die deze dienst aanbieden? Een bedrag van zoveel uitbetalen per maand, een jaar lang (oid)?

ik weet neit of er voor de geen-webshop-vermeld-regeling een uitzondering kan gemaakt worden [edit: helaas, nee]

thnx!
Mod edit by Lead on 19-10-2006 17:47 (4%)

What do you think about cdj1000 of 800 in termijnen betalen ??

Vote :   

LauW    posted on 22-10-2006 21:23
Gewoon binnen het jaar betalen, daarna is het wel duur maar daar word je voor gewaarschuwd.
barthawk    posted on 22-10-2006 21:34
Poster: LauW
......maar daar word je voor gewaarschuwd.

dat is wel een heel groot woord, dan hebben die gasten van feedback dat jou verteld, primeline zal dat niet van de daken schreeuwen...
BURN    posted on 23-10-2006 00:36
Barthawk heeft wel 'n beetje gelijk maar je moet niet alles over een kam scheren. Primeline en dergelijke methodes waarbij je tussen de regeltjes door een credit card krijgt en een hoop betaald is voor wat jongere mensen niet echt de oplossing. Maar je leest hier dus ook echt positieve verhalen over bijv. Eiland Muziek in Arnhem. Er zijn meerdere manieren, verdiep je in de kosten en de rente en lees de voorwaarden (polis) heel goed door.

Het is wel een heel leuk topic dit want het verbaast mij hoe vaak ik op bij de afdeling Dj Bootsh dingen zie die echt ongelooflijk duur zijn. De Djm800's en mk3's komen zo vaak terug dat ik het idee krijg dat in sommige huishoudens de champagne uit de hemel komt. En 't probleem is gewoon dat deze stuff zow duur is dat het niet ''eventjes'' doorsparen is helaas. Je moet iig oppassen dat je je n iet tot je nek in de schulden steekt voor deze hobby, dj stuff kopen werkt gewoon superverslavend. En de thuisgebruiker werkt nou eenmaal met 'n iets ander budget dan de horecagelegenheid.
Laidback    posted on 23-10-2006 02:12
Ik vind persoonlijk de DJM-800 en de cdj-1000Mk3s ook wel een beetje TE voor @ home..
wat denk je van een DJM-400 met 2x cdj-200. of 2x cdj-800. nog duur.. maar wat moet je met een Full size club mixert @ home ?

als je het geld hebt.. dan moet je het niet laten..
heb je het geld niet.. koop dan naar jouwn Budget.. of spaar door Happy, laughing
DJdarkness    posted on 23-10-2006 18:39
@T Burn

Ik weet niet hoe oud je bent, Maar een mixer kopen ook al is hij 1500 euro is gewoon tanden op mekaar, en werken maar.

Dan lukt het echt wel, denk dat gezien de leeftijd van een ieder hier op het forum, het voor iedereen wel te doen is om een 100 euro in de 2 weken bij elkaar te sparen. 30 weken ben je dan bezig. Buiten je verjaardag, sinterklaas, kerst, of nieuwjaars fooien om.

User edit by DJdarkness on 23-10-2006 @ 18:40:12 (2%)
BURN    posted on 24-10-2006 13:04
@ Djdarkness

Eigenlijk ben ik student en ik woon al een tijdje op kamers en neem van mij aan, maar des al niettemin heb je wel gelijk, het is intheorie bij elkaar te sparen. Ik bedoelde meer de combis; het gebeurt zo vaak dat je de 2 mk'3s en 'n 800 ziet staan met toch zo'n straatwaarde van 4000 euro... en dat is toch 'n flink bedrag.
MauriceForge    posted on 25-10-2006 19:43
Dat lenen kan best, heb het ook een keer gedaan bij feedback via primeline, dan betaal je 1 keer 2 procent van het totale aankoopbedrag plus 9,95 administratiekosten. daarna heb je een jaar uitgestelde betaling, en na dat jaar kan je kiezen of het bedrag in een keer betalen of je kiest voor termijnen..(maandelijks een x bedrag). Maar let wel : Zodra je kiest voor termijnen..ga je dikke rente betalen en heb je je spul ong. 1,5 keer betaald!!
Dus na een jaar in 1 keer afbetalen en je betaald niks xtras zonder gezeik!
Daarna is het te doen, maar betaal je veel rente.
En veel mensen die zoiets doen...denken van nah over een jaar heb ik dat geld wel, maar dat moet je dan ook zeker weten....ik vond het ook wel lekker en dan stel je dat sparen uit en uit. ik had geluk dat ik het alsnog in een keer kon betalen maar denk er 3x over na.....
jordy    posted on 25-10-2006 21:48
jaar later betalen kan een (meerdere..) voor en nadeel hebben

als je het stuk maakt betaal je voor iets dat je niet meer hebt...

maar..

stel ze gaan failliet? moet je dan nog betalen?
dekredietboer    posted on 05-09-2011 14:58
[SPAM] in termijnen.
Mod edit by Xtremer on 05-09-2011 19:38 (95%)
Ywe    posted on 05-09-2011 15:11
lijkt mij SPAM, gezien dit ook gepost is in een topic uit 2006... toen de DJM800's en CDJ1000MK3 nog een brug te ver waren voor de meeste leden hier.... de lucht nog schoon was en je in de sloot naast huis nog kon zwemmen..... toen de... naja je snapt tet wel!
Dennis1981    posted on 05-09-2011 19:03
Inderdaad, de kredietboer die een topic uit 2006 weer tot leven wekt...

This is an old Topic

No new postings for 4.790 days.
 Post CommentThat would be 159.7 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

84 Users online: 11 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 15.543
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.166.304