cdj1000 of 800 in termijnen betalen (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

tym    posted on 19-10-2006 15:27
Hi Happy, laughing
Ik zit er aan te denken om Pioneer CDJ800 of CDJ1000 te kopen (moet nog even kijken naar mijn financiele gezondheid Happy, laughing). Ik heb de dingetjes al uitgeprobeerd in de winkel en zoek nu een goeie webshop.
Ik bedacht me ineens, dat ik het érg fijn zou vinden om ze per maand af te kunnen betalen. Sinds ik toch wel een behoorlijke tijd met de dingen verder kan is dat ook geen probleem om er even voor door te betalen.

mijn vraag: zijn er winkels of webshops die deze dienst aanbieden? Een bedrag van zoveel uitbetalen per maand, een jaar lang (oid)?

ik weet neit of er voor de geen-webshop-vermeld-regeling een uitzondering kan gemaakt worden [edit: helaas, nee]

thnx!
Mod edit by Lead on 19-10-2006 17:47 (4%)

What do you think about cdj1000 of 800 in termijnen betalen ??

Vote :   

Collin    posted on 19-10-2006 16:23

Eiland Muziek in Arnhem  , doet dat o.a die ik ken

maar als je webshops een mail stuurt kun je toch ook vragen

na de mogelijkheden

suc6
trance    posted on 19-10-2006 16:25
Hi,

Volgens mij zijn er wel webshops die het doen, moet je eens bij enkele duitse webshops kijken. Gewoon even op google zoeken. Zie het als een soort van lease plan waarbij je ze naar een aantal jaar mag houden.

Ik denk echter dat je beter kan kopen, als je maandelijks gaat aflossen betaal je ook automatisch rente over bedrag. Dus in feite betaal je mischien wel dubbel zoveel. Ook denk ik dat het niet goedkoop zal zijn gezien de vraagprijs van een setje cdj 1000's, ga maar uit (indien het mogelijk is) van zo,n 30 a60 euro per maand wat je kwijt bent.

Reken dan maar uit hoelang het duurt voordat je ervan af bent. Ook zal ik zorgen dat je eventueel onderhoud bij de prijs in hebt, zodat je dat zelf niet ook nog eens zal moeten betalen. Conclusie: als ik jou was zou ik gewoon gaan kopen.

Huren is mischien ook een optie voor je...
Lead    posted on 19-10-2006 17:48
Zoek een betrouwbaar adres op en stel hen de vraag. Vele winkels bieden je zo'n mogelijkheid. Of het slim is, is een ander verhaal...

Stel na een jaar gooi je een glas cola over je speler, hij is dan total loss, maar je moet er nog wel een jaar over afbetalen....

Let the BASS be louder
BURN    posted on 20-10-2006 14:07
De officiele Pioneer dealers doen het. Zo weet ik van Correct R'dam dat die de mogelikheid heeft om het in een aantal jaar te betalen, per maand een bedrag. En er is iets van 30 euro registratiekosten, en de rente valt mee. Ik heb het toendertijd overwogen maar heb besloten mijn beide cdj's van spaargeld te betalen. Maar djgear is ongelooflijk duur, en jah niet alles is voor scholieren/studenten die nie verwend zijn van huis uit, zomaar op te hoesten.

In ieder geval de rente valt mee, je bent natuurlijk iets meer geld kwijt uiteindelijk maar das niet meer dan logisch bij 'n lening. Tsja wat lead zegt; het blijft altijd zuur als iets kapot gaat, en al helemaal als je nog bezig bent met het afbetalen ervan. Mja regel 1 bij mij op mn kamer; GEEN glazen op de DJ-tafel.
barthawk    posted on 20-10-2006 14:49
Poster: Lead
Zoek een betrouwbaar adres op en stel hen de vraag. Vele winkels bieden je zo'n mogelijkheid. Of het slim is, is een ander verhaal...

Stel na een jaar gooi je een glas cola over je speler, hij is dan total loss, maar je moet er nog wel een jaar over afbetalen....

geloof na al die dingen die ik zie op me werk. koop gewoon niet op afbetaling, al die gasten bij primeline & comfortcard die deze zooi aanbieden lachen zich dubbel. die regristratiekosten slaan nergens op die gaat gewoon rechstreeks in hun zakken, je betaald maarliefst 16% rente, (kan ook zijn dat de rente wat minder is, maar dan krijg je er ongewild een creditcard bij waar je ook voor moet betalen)
die maandtermijnen die ze aanbieden is bijna alleen maar rente, je lost niks af.
standaarlooptijd van die dingen is 5 jaar, tenzij je extra bijbetaald. (je betaald minimaal 3 procent van het uistaande slado per maand)
je cdj1000mk3'tje kost hierdoor uiteindelijk  bijna 2000 euro

en wat betreft wat lead zegt, ze proberen je hiervoor nog een extra verzekering aan te smeren (+- 15 per maand), en geloof die keert in zo'n geval geen cent uit, lees die voorwaarden maar.

User edit by barthawk on 20-10-2006 @ 14:56:17 (1%)
PatrickBeuken    posted on 20-10-2006 15:10
Er zijn momenteel genoeg jongeren met veel te veel schulden doordat ze alles op afbetaling kopen en een hoop abonnementen hebben. Bespaar je die zeik en laat de koop van die dure gear even op zich wachten.
User edit by PatrickBeuken on 20-10-2006 @ 15:32:58 (3%)
barthawk    posted on 20-10-2006 15:13
Poster: PatrickBeuken
Er zijn zitten momenteel genoeg jongeren met veel te veel schulden doordat ze alles op afbetaling kopen en een hoop abonnementen hebben. Bespaar je die zeik en laat de koop van die dure gear even op zich wachten.

zo is het!
DJdarkness    posted on 20-10-2006 15:59
Als je het geld niet heb kan je het niet kopen, als je dan toch wilt lenen, doe het dan even via je pa of ma, allicht dat deze je tegemoet kunnen komen. Dat werk veel fijner.
dj-nick    posted on 20-10-2006 17:45
bij die in arnhem betaal je inderdaad zonder rente maar je moet wel 25 euro per maand betallen en na 2 jaar moet je het resterende bedrag in 1x betalen of je gaat verder met 25 euro per maand maar dan wel met rente
Dj_Danny    posted on 20-10-2006 20:58
Er zijn wel winkels die dit doen, het probleem hiervan is echter dat je achtien jaar of ouder moet zijn, omdat dit via kredietmaatschappijen loopt. Bovendien komt er bij betaling per maand rente over heen. Bij een jaar uitgestelde betaling zitten er eenmalige administratiekosten (lees: rente) aan vast vaak zo'n 40-60 euro.
User edit by Dj_Danny on 20-10-2006 @ 20:58:42 (2%)
Laidback    posted on 20-10-2006 21:06
bij het betalen op Termijnen moet je rekening houden dat je altijd 18 moet zijn. en een Vast inkomen moet hebben!!
je moet hun kunnen laten zien dat jij het KAN betalen..
dus een Afschrift van de bank mee nemen..
sommige winkels hebben de lijn op 21 jaar en ouder liggen
dit vind ik zeer verstandig van de winkels..
een 21 jarige heeft vaak een Vast inkomen. en die zijn dan Financieel rendabel...

als jij tussen de 200 en de 600 euro per maand verdient.. kan je het al vergeten Happy, laughing
zelfde geld voor de.
Koop Nu en Betaal Later.. akties,,
let AUB altijd op addertjes onder het gras!

en ik zech je nog iets..
uit persoonlijke weet.. moet je nooit een lening Oid. aan gaan!
een kameraad van me is daar Financieel aan kapot gegaan..
en ik kan je zeggen.. dat is ZEKER geen pretje..
een cdj-1000mk3 kost 1400 euro.. (rond) 
das een hoop geld!.
als je dit doet.. en er gaat wat mis.. zit jij zwaar in de pleuris (hard gezecht)
je moet door blijven betalen.. totdat de hele 1400 euro vergoed is!
weet wat je jezelf aan kan doen voordat je hier aan begint!
het klinkt allemaal Zoooo.. leuk!.. maar ik kan je zeggen.. spaar er voor!
ga nu hard werken en koop het aan het eind..
niet eerst kopen en dan hard werken!

ik wil je niet om praten hier.. ik geef alleen een Weize tip!
barthawk    posted on 20-10-2006 21:17
Poster: Laidback
bij het betalen op Termijnen moet je rekening houden dat je altijd 18 moet zijn. en een Vast inkomen moet hebben!!
je moet hun kunnen laten zien dat jij het KAN betalen..
dus een Afschrift van de bank mee nemen..
sommige winkels hebben de lijn op 21 jaar en ouder liggen
dit vind ik zeer verstandig van de winkels..
een 21 jarige heeft vaak een Vast inkomen. en die zijn dan Financieel rendabel...

als jij tussen de 200 en de 600 euro per maand verdient.. kan je het al vergeten Happy, laughing
zelfde geld voor de.
Koop Nu en Betaal Later.. akties,,
let AUB altijd op addertjes onder het gras!

en ik zech je nog iets..
uit persoonlijke weet.. moet je nooit een lening Oid. aan gaan!
een kameraad van me is daar Financieel aan kapot gegaan..
en ik kan je zeggen.. dat is ZEKER geen pretje..
een cdj-1000mk3 kost 1400 euro.. (rond) 
das een hoop geld!.
als je dit doet.. en er gaat wat mis.. zit jij zwaar in de pleuris (hard gezecht)
je moet door blijven betalen.. totdat de hele 1400 euro vergoed is!
weet wat je jezelf aan kan doen voordat je hier aan begint!
het klinkt allemaal Zoooo.. leuk!.. maar ik kan je zeggen.. spaar er voor!
ga nu hard werken en koop het aan het eind..
niet eerst kopen en dan hard werken!

ik wil je niet om praten hier.. ik geef alleen een Weize tip!

idd vast inkomen sowiesow en 18 jaar minimaal, bij comfortcard zijn ze soms niet zo heel strict qua inkomen, soms met net iets meer als 500 euro netto inkomen kan je al spullen op afbetaling krijgen... ik heb die acceptatie voor die gasten gedaan.....
Laidback    posted on 20-10-2006 21:19
Poster: barthawk

idd vast inkomen sowiesow en 18 jaar minimaal, bij comfortcard zijn ze soms niet zo heel strict qua inkomen, soms met net iets meer als 500 euro netto inkomen kan je al spullen op afbetaling krijgen... ik heb die acceptatie voor die gasten gedaan.....

ik zou zowiesow niet aan dit soort dingen beginnen!
ik word op tv ook gek van LEEN (die mogen ze afschieten van me!)
ik snap ook niet hoe mensen zo dom kunnen zijn..
een lening voor een auto nemen.. en dan de auto total loss rijden..
kijk.. een Hypotheek voor een huis.. dat heeft bijna iedereen wel..
das ook goed!
neem aan dat je je huis niet tegen een boom aanrijd.. hehehe
User edit by Laidback on 20-10-2006 @ 21:21:22 (63%)
_Ivan_    posted on 20-10-2006 21:20
Ik blijf erbij dat je beter niet kunt lenen en gewoon even doorsparen, ik heb btw nog nooit van een webshop gehoord met zo'n leaseplan. Het lijkt me eigenlijk ook niet zo gunstig voor de webshop zelf!
Feel&.Celebrate.Life!
barthawk    posted on 20-10-2006 21:26

ik zou zowiesow niet aan dit soort dingen beginnen!
ik word op tv ook gek van LEEN (die mogen ze afschieten van me!)
ik snap ook niet hoe mensen zo dom kunnen zijn..
een lening voor een auto nemen.. en dan de auto total loss rijden..
kijk.. een Hypotheek voor een huis.. dat heeft bijna iedereen wel..
das ook goed!
neem aan dat je je huis niet tegen een boom aanrijd.. hehehe

idd, voor dit soort 'luxe' goederen moet je gewoon niet gaan lenen, beter sparen!
in sommige gevallen kan het handig zijn om wat geld te lenen, bijv. voor verbouwing in of aan je huis, maar niet voor dit soort shit. bij ons op me werk noemen we die bank (RBS) die achter de comfortcard zitook de 'prullenbak', je kan er mensen kwijt die bij alle andere banken worden afgewezen omdat ze te weinig verdien of gewoon te diep in de financiële shit zitten... 
User edit by barthawk on 20-10-2006 @ 21:26:34 (1%)
Laidback    posted on 20-10-2006 21:44

idd, voor dit soort 'luxe' goederen moet je gewoon niet gaan lenen, beter sparen!
in sommige gevallen kan het handig zijn om wat geld te lenen, bijv. voor verbouwing in of aan je huis, maar niet voor dit soort shit. bij ons op me werk noemen we die bank (RBS) die achter de comfortcard zitook de 'prullenbak', je kan er mensen kwijt die bij alle andere banken worden afgewezen omdat ze te weinig verdien of gewoon te diep in de financiële shit zitten... 

en das echt jammer
dan gaan mensen pas nadenken.. als ze al diep in de shit zitten..
ze zouden er net als roken waarschuwingen bij motte zetten..
Lenen Is Schadelijk Voor Uw Financiele Gezonheid.
Lenen Breng U en Andere Rondom U Ernstige Schade toe.
Bescherm Uw Kinderen.. laat hen Nooit lenen!
Leners sterven Jonger ?, hehe
barthawk    posted on 20-10-2006 21:46

en das echt jammer
dan gaan mensen pas nadenken.. als ze al diep in de shit zitten..
ze zouden er net als roken waarschuwingen bij motte zetten..
Lenen Is Schadelijk Voor Uw Financiele Gezonheid.
Lenen Breng U en Andere Rondom U Ernstige Schade toe.
Bescherm Uw Kinderen.. laat hen Nooit lenen!
Leners sterven Jonger ?, hehe

idd, dan kunnen mensen nog zolang huilen en zeuren aan de telefoon. zo'n situatie hebben ze zelf gecreeërd.....
User edit by barthawk on 20-10-2006 @ 21:46:55 (1%)
Laidback    posted on 20-10-2006 21:56

idd, dan kunnen mensen nog zolang huilen en zeuren aan de telefoon. zo'n situatie hebben ze zelf gecreeërd.....

het Programma: Het Incasso Bureau was daar een goed voorbeeld van..
Weet Waar Je Aan Begint Met Een Lening. Het Kan Heeeel Lelijk aflopen!
Lead    posted on 20-10-2006 22:07
Nog 1 keertje dan : NOOIT OP AFBETALING KOPEN, dit voorkomt veel gedoe en onkosten achteraf Winking my eye
Let the BASS be louder
tym    posted on 20-10-2006 23:20
oke oke na al deze reacties heb ik mn keuze wel gemaakt Happy, laughingHappy, laughing ik wacht er nog even mee .. ik ga wel gewoon sparen voor 2e hands cdj800's of 1000 mk2! Happy, laughing
Lead    posted on 21-10-2006 10:46
Da's een wijs besluit Winking my eye
Let the BASS be louder
LovelvanOerle    posted on 22-10-2006 16:45
Ik ga even heel lullig doen... Ik heb een dit wel een keer gedaan voor een tot bedrag van 1300 euro, bij Eiland muziek in Arnhem, en ja ik moest reg kosten betalen en toen 25 euro per maand gewoon. Maar je betaalt daar verder nog niks over en toen na 5 maanden heb ik het resterende bedrag in een keer afgelost en klaar was kees. Ik heb er trouwens ook geen credit card bijgehad of wat dan ook, ook geen extra verzekering helemaal niks. Dus ik heb niks te klagen, het voordeel was wel dat ik op voorhand wist dat ik eht bedrag binnen 4 maanden helemaal zou hebben.
rickdekoning    posted on 22-10-2006 18:06
en je bent 18 ?
LauW    posted on 22-10-2006 21:09
Ik heb erg veel onzin gelezen in dit topic. Kopen op afbetaling kan ook erg handig zijn. Ik heb het 1x gedaan en dat is helemaal goed afgelopen wat natuurlijk ook gewoon kan...

Primeline is een prima bedrijf die dit aanbied onder andere bij Feedback. Ik heb daar toen der tijd een SL-DZ1200 gekocht voor 799,- Ik heb er in totaal maar 14,- voor moeten betalen om het betalen een jaar uit te stellen! Binnen het jaar betalen kon gewoon, in termijnen of in 1x, zonder enige vorm van rente..

Daarnaast was een vast inkomen niet nodig en bankafschrifte ook niet.. Plus h dat ze een maand voor het jaar een brief sturen met herinnering en hun gegevens en dergelijke.

Kortom ideaal, geen gezeik.
User edit by LauW on 22-10-2006 @ 21:12:31 (25%)
barthawk    posted on 22-10-2006 21:13
Poster: LauW
Ik heb erg veel onzin gelezen in dit topic. Kopen op afbetaling kan ook erg handig zijn. Ik heb het 1x gedaan en dat is helemaal goed afgelopen wat natuurlijk ook gewoon kan...

Primeline is een prima bedrijf die dit aanbied onder andere bij Feedback. Ik heb daar toen der tijd een SL-DZ1200 gekocht voor 799,- Ik heb er in totaal maar 14,- voor moeten betalen om het betalen een jaar uit te stellen! Binnen het jaar betalen kon gewoon, in termijnen of in 1x, zonder enige vorm van rente..

Daarnaast was een vast inkomen niet nodig en bankafschrifte ook niet..

Kortom ideaal, geen gezeik.

dan kom jij er nog goed vanaf.....ben blij voor je, desondanks dat vind ik die primeline toch een ontzetten *****bedrijf....
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

80 Users online: 10 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 15.110
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.432.717