Poster: Lead
Zoek een betrouwbaar adres op en stel hen de vraag. Vele winkels bieden je zo'n mogelijkheid. Of het slim is, is een ander verhaal...
Stel na een jaar gooi je een glas cola over je speler, hij is dan total loss, maar je moet er nog wel een jaar over afbetalen....
Poster: PatrickBeuken
Er zijn zitten momenteel genoeg jongeren met veel te veel schulden doordat ze alles op afbetaling kopen en een hoop abonnementen hebben. Bespaar je die zeik en laat de koop van die dure gear even op zich wachten.
Poster: Laidback
bij het betalen op Termijnen moet je rekening houden dat je altijd 18 moet zijn. en een Vast inkomen moet hebben!!
je moet hun kunnen laten zien dat jij het KAN betalen..
dus een Afschrift van de bank mee nemen..
sommige winkels hebben de lijn op 21 jaar en ouder liggen
dit vind ik zeer verstandig van de winkels..
een 21 jarige heeft vaak een Vast inkomen. en die zijn dan Financieel rendabel...
als jij tussen de 200 en de 600 euro per maand verdient.. kan je het al vergeten
zelfde geld voor de.
Koop Nu en Betaal Later.. akties,,
let AUB altijd op addertjes onder het gras!
en ik zech je nog iets..
uit persoonlijke weet.. moet je nooit een lening Oid. aan gaan!
een kameraad van me is daar Financieel aan kapot gegaan..
en ik kan je zeggen.. dat is ZEKER geen pretje..
een cdj-1000mk3 kost 1400 euro.. (rond)
das een hoop geld!.
als je dit doet.. en er gaat wat mis.. zit jij zwaar in de pleuris (hard gezecht)
je moet door blijven betalen.. totdat de hele 1400 euro vergoed is!
weet wat je jezelf aan kan doen voordat je hier aan begint!
het klinkt allemaal Zoooo.. leuk!.. maar ik kan je zeggen.. spaar er voor!
ga nu hard werken en koop het aan het eind..
niet eerst kopen en dan hard werken!
ik wil je niet om praten hier.. ik geef alleen een Weize tip!
Poster: barthawk
idd vast inkomen sowiesow en 18 jaar minimaal, bij comfortcard zijn ze soms niet zo heel strict qua inkomen, soms met net iets meer als 500 euro netto inkomen kan je al spullen op afbetaling krijgen... ik heb die acceptatie voor die gasten gedaan.....
ik zou zowiesow niet aan dit soort dingen beginnen!
ik word op tv ook gek van LEEN (die mogen ze afschieten van me!)
ik snap ook niet hoe mensen zo dom kunnen zijn..
een lening voor een auto nemen.. en dan de auto total loss rijden..
kijk.. een Hypotheek voor een huis.. dat heeft bijna iedereen wel..
das ook goed!
neem aan dat je je huis niet tegen een boom aanrijd.. hehehe
idd, voor dit soort 'luxe' goederen moet je gewoon niet gaan lenen, beter sparen!
in sommige gevallen kan het handig zijn om wat geld te lenen, bijv. voor verbouwing in of aan je huis, maar niet voor dit soort shit. bij ons op me werk noemen we die bank (RBS) die achter de comfortcard zitook de 'prullenbak', je kan er mensen kwijt die bij alle andere banken worden afgewezen omdat ze te weinig verdien of gewoon te diep in de financiële shit zitten...
en das echt jammer
dan gaan mensen pas nadenken.. als ze al diep in de shit zitten..
ze zouden er net als roken waarschuwingen bij motte zetten..
Lenen Is Schadelijk Voor Uw Financiele Gezonheid.
Lenen Breng U en Andere Rondom U Ernstige Schade toe.
Bescherm Uw Kinderen.. laat hen Nooit lenen!
Leners sterven Jonger ?, hehe
idd, dan kunnen mensen nog zolang huilen en zeuren aan de telefoon. zo'n situatie hebben ze zelf gecreeërd.....
Poster: LauW
Ik heb erg veel onzin gelezen in dit topic. Kopen op afbetaling kan ook erg handig zijn. Ik heb het 1x gedaan en dat is helemaal goed afgelopen wat natuurlijk ook gewoon kan...
Primeline is een prima bedrijf die dit aanbied onder andere bij Feedback. Ik heb daar toen der tijd een SL-DZ1200 gekocht voor 799,- Ik heb er in totaal maar 14,- voor moeten betalen om het betalen een jaar uit te stellen! Binnen het jaar betalen kon gewoon, in termijnen of in 1x, zonder enige vorm van rente..
Daarnaast was een vast inkomen niet nodig en bankafschrifte ook niet..
Kortom ideaal, geen gezeik.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.