Hallo, Omdat ik van plan ben 2 cd-spelers te kopen vraag ik mij af of de DN s1000 een goede aankoop zou zijn.
Iemand al ervaringen?
Dankuu
What do you think about Denon DN S1000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
euhm ja, kheb er mee gewerkt en ik heb de cdj 200 van pioneer gekocht omdat ik de denon 1000s zijn jogwheel cut vond.... meer weet ik niet van de denon...
ik zou dan eerder voor een cdj-800mk2 gaan sparen!! en is je budget niet zo hoog dan voor de cdj-200 gaan!! en niet vanwege de naam maar omdat het gewoon top spelers zijn waar je weinig problemen over hoort!!
dat is waar maar heb er goeie ervaringen mee en ben er erg blij mee!!
De topicstarter heeft een zak aan jou info! Als hij info wilt over een CDJ 800 MK II dan zou hij daarover een topic hebben geopent!! Hier gaat het om de denon DN S 1000.
dj2dj.nl
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.