ff opnieuw openen.
ik ga binnekort verhuizen en ga dus een nieuwe booth maken, en nu vraag ik me af of jullie nog vette ideeen hebben voor in op naast de booth. hoor het graag
Ja, inclusief die speakers jammer dat ik hier geen plaatje neer kan zetten omdat de afbeeldingen op marktplaats tegenwoordig beschermt zijn ..
Poster: cccStel je maakt een kist met een aantal liters dat je uitgerekent hebt voor een subwoofer in zijn normale stand.
Als je je subwoofer dan omdraait wordt inprincipe de inhoud van je kist groter. Dit kan er toe lijden dat er meer DB wordt geproduceert. Ook zou het tegenovergestelde dat het precies gebeurt.
Tja leuk voor jou dat je een audio technicus bent, maar je weet geen eens wat ik ben. En het gebied van audio technicus is heel groot, zo heb je ook car hifi technicus.
Ps. Ik zou toch nooit van mijn leven 1000 euro op het spel zetten als ik ook maar 0.0001% risico loop het te verliezen.
Edit: ohja en nog iets, ik heb nooit gezegd dat de subwoofer/speaker harder ging spelen.
Poster: djmamo
OKE IK KRIJG REDELIJK HET IDEE DAT ER NOGAL WAT MENSEN OP DEZE SITE ZITTEN DIE GEEN VERSTAND VAN AUDIO HEBBEN (EN DAT OP EEN DJ SITE)
quote>
Wat je zegt klopt helemaal, er zijn maar weinig dj's (zelfs professionals) die verstand hebben van geluid.