ff opnieuw openen.
ik ga binnekort verhuizen en ga dus een nieuwe booth maken, en nu vraag ik me af of jullie nog vette ideeen hebben voor in op naast de booth. hoor het graag
Poster: ccc
Wel is het zo dat als je de subwoofer in je kist ondersteboven zet je meer trillingen krijgt en de druk groter wordt en en een hoger DB creeert.
Poster: cccja dat zijn dat grote speakers die dan de auto als klank kast gebruiken en dus de hoeveelheid liters kast uit de auto halen. en dat heeft uiteindelijk niets met het subwoofer princiepe te maken waarover het ging. en als je zelf geen officiele db meter hebt hoe weet je dat dan. en geloof me als je die speaker omdraait prodiceert hij ook niet meer db's
Heb je een officiele DB meter? Kom langs in Heerlen en ik bewijs het je.
We hebben het meerdere malen getest en met verschillende auto's.
Ja ik ken iemand die zo'n officiele meter heeft.
Maar het is echt zo er worden wel degelijk meer trillingen geproduceerd en meer DB's. Misschien ben ik in staat een filmpje ervan te maken, maar ik denk niet dat je dat goed zult zien of horen, want je hoort bijna niks.
Over een maand zullen we waarschijnlijk weer gaan testen. Dan zal ik de standen op de meter opnemen.
Ik durf er 1000 euro op te zetten dat ik gelijk heb en het kan bewijzen.
En ik geloof dat je liever niet de discusie voert omdat je bang bent die discussie te verliezen .
hehe , eindelijk nog een beetje spanning op djr :P
maar ik zou het ook niet weten hoor , ccc kan het bewijzen en mamo doet het als beroep...
Poster: Vaun
@ ccc : eeehm, djmamo lijkt me nog al HÉÉÉL zeker van zijn zaak Excuseer me voor mijn ongelijk..
Poster: djmamo
heb een vergelijkbare vergelijking, volgens ccc's theorie.
als je een tft scherm omdraaid geeft deze meer ligt.....
Poster: Bart_
Werkt hier niet
Poster: Jorrit
en ik zeg nu: als je wil chatten ga je maar in de late leeuw posten, en hier gaan we ontopic.
Poster: djmamo
kan niet wat je zegt, is niet mogenlijk.
Stel je maakt een kist met een aantal liters dat je uitgerekent hebt voor een subwoofer in zijn normale stand.
Als je je subwoofer dan omdraait wordt inprincipe de inhoud van je kist groter. Dit kan er toe lijden dat er meer DB wordt geproduceert. Ook zou het tegenovergestelde dat het precies gebeurt.
Tja leuk voor jou dat je een audio technicus bent, maar je weet geen eens wat ik ben. En het gebied van audio technicus is heel groot, zo heb je ook car hifi technicus.
Ps. Ik zou toch nooit van mijn leven 1000 euro op het spel zetten als ik ook maar 0.0001% risico loop het te verliezen.
Edit: ohja en nog iets, ik heb nooit gezegd dat de subwoofer/speaker harder ging spelen.
Oh, serieus, ik op marktplaats kijken op het trefwoord 'dj', kom ik een man tegen met zijn dj-speakers, 20 kratjes Heineken/speakers
Citaat:
Dit is echt de ultieme aanvulling op je DJ-set. Ze werken als een monitor voor als je aan het draaien bent. Hoef je eindelijk die onflatteuze koptelefoon niet meer op! Geweldige aanwinst en niet duur voor dat geld. (20 kratjes, bieden vanaf 50 euro!!) Ik heb ook leuke dingen in de categorieën Auto Accessoires, Kleding & Schoenen en Hobby & Vrije Tijd |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.