ff opnieuw openen.
ik ga binnekort verhuizen en ga dus een nieuwe booth maken, en nu vraag ik me af of jullie nog vette ideeen hebben voor in op naast de booth. hoor het graag
Poster: djmamo
ik weet niet wie hem gestart is?....
ik heb ook ledverlichting in m'n booth gemaakt! je kan bij de ikea 4 ledstrips halen die in 7 verschillende kleuren kan veranderen. WErkt echt super! Heb voor die leds zelf een soort plexiglas geplaatst en dat werkt in het donker supergaaf! Je hebt ze geloof ik ook als ronde inbouwlampjes.
Verder zal ik gewoon goed kijken bij de dj booth van andere! die brengen je vaak op ideeen! beter goed gejat als slecht verzonnen toch:P ik zou ook niet teveel kleurenverlichting erin doen... denk dat dat beetje erg ordinair word.
ik zelf heb standaard spullen gekocht bij de ikea als basis en ben toen verder gaan uitbreiden en aanpassen.. heeft mij een hoop tijd en geld gescheeld. Alles zelf maken is vaak nog duurder aangezien hout bij de gamma ook altijd wel vrij veel kost:p maar het is natuurlijk wel weer wat persoonlijker als je t zelf maakt!! ligt ook aan je budget natuurlijk. Zou zelf de gear niet in het meubel laten wegzakken. Het ziet er misschien wel mooier uit maar vind het zelf helemaal niet fijn om mee te werken zo. Ook omdat ik vaak me hand aan de zijkant van me cdj hou waarschijnlijk maarja dat is ook weer persoonlijk
Poster: Barrolik heb ook ledverlichting in m'n booth gemaakt! je kan bij de ikea 4 ledstrips halen die in 7 verschillende kleuren kan veranderen. WErkt echt super! Heb voor die leds zelf een soort plexiglas geplaatst en dat werkt in het donker supergaaf! Je hebt ze geloof ik ook als ronde inbouwlampjes.
Poster: BarrolZou zelf de gear niet in het meubel laten wegzakken. Het ziet er misschien wel mooier uit maar vind het zelf helemaal niet fijn om mee te werken zo. Ook omdat ik vaak me hand aan de zijkant van me cdj hou waarschijnlijk maarja dat is ook weer persoonlijk
of bavaria
Nee, Heineken! en dan die speakertjes die je erbij krijgt erin zetten ; krijg je lekker subwoofer
Poster: VaunNee, Heineken! en dan die speakertjes die je erbij krijgt erin zetten ; krijg je lekker subwoofer
Poster: Vaun
Omdat je ze stapelt, werkt net zoals bij auto's zet de sub ondersteboven en je hebt een diepe bass, als er een kratje/speaker op je kratje/speaker staat, krijg je trillingen > bass.. toch?
Wazige dubbelpost...
Poster: fettibamba
Ik ben van plan om dat nu echt te maken(die kratten booth) bij een vriend thuis die heeft zo achteraan zijn huis nog een kamer waar hij niets mee doet kunnen wij dat gebruiken voor feestjes
ik heb uitgerekend dat ik ongeveer tussen de 35 en de 40 kratten nodig heb we gaan ook nog 1 krat hoog verhoogje maken op de grond
We gaan voor jupiler, Weet iemand hoeveel het statiegeld per krat bedraagt(dus zonder de flesjes).
Dan moet ik nog wat hout gaan halen om er over te leggen maar ik denk dat het een redelijk goedkoop boothje word
Poster: Ft
€1,50...
Bedankt, lekker goedkoope booth
@sammow we gaan die kratten wel niet allemaal leegdrinken he We zullen gewoon is gaan rondvragen bij iedereen om de kratten bij the houden.
Bedankt, lekker goedkoope booth
@sammow we gaan die kratten wel niet allemaal leegdrinken he We zullen gewoon is gaan rondvragen bij iedereen om de kratten bij the houden.
Poster: Vaun
Omdat je ze stapelt, werkt net zoals bij auto's zet de sub ondersteboven en je hebt een diepe bass, als er een kratje/speaker op je kratje/speaker staat, krijg je trillingen > bass.. toch?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.