dj booth ideeen..... (3/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 16-10-2006 11:25
ik ga binnekort beginnen aan een nieuwe dj booth.

mijn booth staat nu in een kleiner kamertje maar gaat naar mijn woonkamer.
en wil natuurlijk iets moois gaan maken.

daarom zou ik graag ideeen van julli horen over wat nu echt mooi is in, op, onder, langs een dj booth

de apparatuur die er in/op moet: djm 500, en 2x cdj 800 en 2 x tt ik zou zeggen gooi je idee hier neer en mischien ga ik jouw idee gebruiken voor mijn nieuwe booth.

edit: 16 -8-2007

ff opnieuw openen.

ik ga binnekort verhuizen en ga dus een nieuwe booth maken, en nu vraag ik me af of jullie nog vette ideeen hebben voor in op naast de booth. hoor het graag

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 16-08-2007 @ 21:27:32 (35%)

What do you think about dj booth ideeen..... ??

Vote :   

Luxx    posted on 18-08-2007 11:42
Poster: sjefkuh
Ik ben van ook van plan om een nieuw dj meubel te maken voor mijn cdj200's + reloop rmx 40 en ik volg wel hout:D:D

@ luxx: kun je geen fototje postten van je ontwerp?
  nee, ik heb een laptop gekregen paar weken terug en nu doe ik niks op de pc war dat op stond. maar het was iig wel groots, met uitschuifbare tafelpoten als je gegroeid was enzo :P gare shit. maarja, alles voor een goed cijfertje op me rapport :P
www.mothermusic.nl
Progrezz    posted on 18-08-2007 14:10
Poster: sjefkuh
Ik ben van ook van plan om een nieuw dj meubel te maken voor mijn cdj200's + reloop rmx 40 en ik volg wel hout:D:D

@ luxx: kun je geen fototje postten van je ontwerp?

je moet gewoon iets maken wat het beste past in jouw kamer, als je hout doet kan je ook wel een plan uittekenen Winking my eye
ccc    posted on 18-08-2007 14:51
Kijk hier eens tussen. Klik naar gallery booth.

Ik heb em altijd mooi gevonden. Er zitten ook 2 cdjs in en 2 tts. Misschien doe je er nog leuke ideeen van op.
Ghost-Andries    posted on 18-08-2007 14:56
Poster: ccc
Kijk hier eens tussen. Klik naar gallery booth.

Ik heb em altijd mooi gevonden. Er zitten ook 2 cdjs in en 2 tts. Misschien doe je er nog leuke ideeen van op.

nice Cry 
Progrezz    posted on 18-08-2007 15:24
zoiets zou ik dus nooit maken, ok het ziet er heel erg mooi uit, maar als hij een nieuw scherm wil kopen, kan hij helemaal opnieuw beginnen met zen meubel

je moet iets maken wat op jouw kamer is afgestemd met nog genoeg uitbreidingsmogelijkheden
Roos    posted on 18-08-2007 15:37
Nou wat ik gaaf vind is zoals mijn booth staat: los van de muur, naar de kamer gericht. Verder is een lomp grote pot (ruim 1 meter hoogCry) aan beide kanten van de booth heel mooi. Met een mooie grote plant erin, of juist lage plantjes zodat de pot beter uitkomt (ligt er dus aan wat voor pot je hebt).
Dit is vast info waar kerels niet op zitten te wachten, maar let wel de vrouwen willen ook wat hè!!!
ccc    posted on 18-08-2007 16:01
Poster: Progrezz
zoiets zou ik dus nooit maken, ok het ziet er heel erg mooi uit, maar als hij een nieuw scherm wil kopen, kan hij helemaal opnieuw beginnen met zen meubel

je moet iets maken wat op jouw kamer is afgestemd met nog genoeg uitbreidingsmogelijkheden

Ik vind het zelf zeer praktisch uitzien. En waarom zou die persoon een nieuw scherm willen kopen.

Ik vind het een redenatie van niks wat jij zegt.

En je kunt bij zo'n meubel zeer makkelijk uitbreiden. Je maakt gewoon een blok erbij.

Maar zoals ik al zei, het is iets om ideee van op te doen en niet om hem precies na te bouwen.
User edit by ccc on 18-08-2007 @ 16:02:33 (19%)
OneSixty    posted on 18-08-2007 16:08
Poster: Roos
Nou wat ik gaaf vind is zoals mijn booth staat: los van de muur, naar de kamer gericht. Verder is een lomp grote pot (ruim 1 meter hoogCry) aan beide kanten van de booth heel mooi. Met een mooie grote plant erin, of juist lage plantjes zodat de pot beter uitkomt (ligt er dus aan wat voor pot je hebt).
Dit is vast info waar kerels niet op zitten te wachten, maar let wel de vrouwen willen ook wat hè!!!

ik vind het zelf ook veel leuker om naar mijn kamer te kijken ipv de muur :P

En waarom zou die persoon een nieuw scherm willen kopen

dingen kunnen ook kapot gaan he ( ik heb ervaring)
User edit by OneSixty on 18-08-2007 @ 16:09:16 (14%)
ccc    posted on 18-08-2007 16:14
Ja maar dan hoef je geen nieuwe booth te bouwen. Je koopt gewoon een scherm van de zelfde afmeting.
JasperVC    posted on 18-08-2007 16:20

Ik vind het zelf zeer praktisch uitzien. En waarom zou die persoon een nieuw scherm willen kopen.

En je kunt bij zo'n meubel zeer makkelijk uitbreiden. Je maakt gewoon een blok erbij.

Maar zoals ik al zei, het is iets om ideee van op te doen en niet om hem precies na te bouwen.

stel er komt een nieuwere pioneer uit en hij wil die kopen. Ze zullen niet niet in dat meubel passen. Ik heb hetzelfde gedaan, wel niet met een meubel maar met een klein kastje voor versterker. Als ik een andere versterker wil is het kastje nutteloos.

En ik vind niet dat je koop mag afhangen van je meubel. Dat is zoals zeggen: Ik wil pioneers maar ik ga skytecs kopen omdat die in men meubel passen Cry
User edit by JasperVC on 18-08-2007 @ 16:22:04 (25%)
Sammow    posted on 18-08-2007 16:26
Mijn meubel is gemaakt op maat van een 19" mixer, en 2 draaitafels ernaast hoewel ik enkel 2CDJ's heb.
Ik heb er rekening mee gehouden dat als ik ooit een djm ofzo koop ik een te groot gat ga hebben, daarom is dat bovenblad los van alles, 6 vijzen eruit aan elke kant en ik leg er zo een nieuw op Happy, laughing
JasperVC    posted on 18-08-2007 16:28
Poster: Sammow
Mijn meubel is gemaakt op maat van een 19" mixer, en 2 draaitafels ernaast hoewel ik enkel 2CDJ's heb.
Ik heb er rekening mee gehouden dat als ik ooit een djm ofzo koop ik een te groot gat ga hebben, daarom is dat bovenblad los van alles, 6 vijzen eruit aan elke kant en ik leg er zo een nieuw op Happy, laughing

Dat is goed geredeneerd. Maar niet iedereen zal dat zo doen denkik :p
djmamo    posted on 19-08-2007 06:43
Poster: JasperVC

Dat is goed geredeneerd. Maar niet iedereen zal dat zo doen denkik :p

ik denk de meeste, want iemand die er over na denkt die zorgt dat de boven plaat makkelijk te verwisselen is, en dan maakt het niet uit wat je doet, en soort apparatuur
www.moonentertainment.nl
A-flex    posted on 19-08-2007 18:09
Dit vind ik wel een interresant topic :: Moet namelijk ook eens kijken om een nieuw meubel te maken.
Progrezz    posted on 20-08-2007 00:55

Jij vindt dat makkelijk uitbreidbaar? Als hij iets wil veranderen moet hij die plank waaraan hij wil veranderen eruit halen. De schroeven zijn verzonken, dus de plamuur en verf die over de schroeven zitten moet er vanaf. Als hij het dan los heeft zaagt hij een stuk uit of maakt een nieuwe plank, maar dan moet hij weer die plank vastschroeven, opschuren, plamuren, opschuren, verven,...

En dit keer op keer hij iets wil veranderen, als jij dat makkelijk noemt, dan wil ik wel eens weten wat moeilijk wilt zeggen in jouw woordenboek.
Progrezz    posted on 20-08-2007 00:57
Ja maar dan hoef je geen nieuwe booth te bouwen. Je koopt gewoon een scherm van de zelfde afmeting.

Zo werkt dat niet, je koopt iets omdat het goed is en omdat je het kan gebruiken, niet omdat het dezelfde afmetingen heeft.

Wat als hij nu besluiten een mac pro te kopen en er 2 apple 21" schermen aan wil hangen. Dan staat hij daar wel mooi met zen meubel. Want hij kan het nergens kwijt.

Edit: Heb jij trouwens ooit van TFT, LCD of PLASMA gehoordConfused?

CRT is uit den bozen mijn vriend Winking my eye
User edit by Progrezz on 20-08-2007 @ 00:58:22 (24%)
OneSixty    posted on 20-08-2007 01:04
quote:
Poster: Progrezz

Zo werkt dat niet, je koopt iets omdat het goed is en omdat je het kan gebruiken, niet omdat het dezelfde afmetingen heeft.

Wat als hij nu besluiten een mac pro te kopen en er 2 apple 21" schermen aan wil hangen. Dan staat hij daar wel mooi met zen meubel. Want hij kan het nergens kwijt.

Edit: Heb jij trouwens ooit van TFT, LCD of PLASMA gehoord?

CRT is uit den bozen mijn vriend

idd , hoe dom kun je nu nog zijn om een beeldbuis te kopen

een plasma is tegenwoordig een koopje.

aan de andere kant ga jij natuurlijk zeggen dat je die diepte toch niet ziet , maar dan nog he...
Collin    posted on 20-08-2007 10:08

Laten we het ON TOPIC HOUDEN !!!!!
Ft    posted on 20-08-2007 17:20
Ik ben van plan een 2e Synq Xtrm-1 te kopen, dus is er ook een nieuw meubel nodig... Die van nu was al te klein, maar ik had er een plaat op gelegd. Ik zag net dat _ruud_ een soortgelijk meubel al eens had ontworpen ... maar toch hierbij even mijn ontwerp... de afmetingen kloppen bij deze welWinking my eye
link
Ik heb nog geen plannen voor de voorkant, maar misschien dat ik er een plastic plaat voor maak zoals ik hier op djr bij iemand anders gezien heb (opschuren en dan 2 lampen ofzo er achter)
Progrezz    posted on 20-08-2007 17:31
vind ik persoonlijk vrij lelijk en het is ook moeilijk om te maken

als je een losstaand meubel maakt zou ik de plank aan de achterkant (voor de dj) wat hoger laten komen (je moet de achterkant van je materiaal niet zien, dat trekt gewoonlijk toch op niks)
ccc    posted on 20-08-2007 18:17
Ik vind er niets mis mee. Het ziet er ook nog eens praktisch uit voor de platen.

En ja, te moeilijk bestaat niet he. Waar een wil is is een weg.

Maar laat je je gear niet erin zakken? Ik denk dat het mooier uitziet.
Ghost-Andries    posted on 20-08-2007 18:44
Ik vind er niets mis mee. Het ziet er ook nog eens praktisch uit voor de platen.

En ja, te moeilijk bestaat niet he. Waar een wil is is een weg.

Maar laat je je gear niet erin zakken? Ik denk dat het mooier uitziet.

ja vind ik ook, ik zou de gear wat laten zaken en de mixer misschien een beetje schuin werkt wat beter hé Cry maar voor de rest mooiCry
djmamo    posted on 20-08-2007 18:58
@ progrezz, als je het niet mooi vind oke, waarom ga je erdan zo fel tegen in.
iemand anders vind het wel mooi, en daar verander je toch niets aan.
www.moonentertainment.nl
Ghost-Andries    posted on 20-08-2007 19:02
Poster: djmamo
@ progrezz, als je het niet mooi vind oke, waarom ga je erdan zo fel tegen in.
iemand anders vind het wel mooi, en daar verander je toch niets aan.

nee dat wel niet maar je kan misschien wel wat tips geven zodat het beter word daar dient deze topic toch voor of niet?Cry
djmamo    posted on 20-08-2007 19:05
ik weet niet wie hem gestart is?....
www.moonentertainment.nl
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

88 Users online: 9 Guests (79 Unknown)
Pages generated today : 31.993
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.413.868