ff opnieuw openen.
ik ga binnekort verhuizen en ga dus een nieuwe booth maken, en nu vraag ik me af of jullie nog vette ideeen hebben voor in op naast de booth. hoor het graag
Poster: sjefkuhnee, ik heb een laptop gekregen paar weken terug en nu doe ik niks op de pc war dat op stond. maar het was iig wel groots, met uitschuifbare tafelpoten als je gegroeid was enzo :P gare shit. maarja, alles voor een goed cijfertje op me rapport :P
Ik ben van ook van plan om een nieuw dj meubel te maken voor mijn cdj200's + reloop rmx 40 en ik volg wel hout:D:D
@ luxx: kun je geen fototje postten van je ontwerp?
Poster: sjefkuh
Ik ben van ook van plan om een nieuw dj meubel te maken voor mijn cdj200's + reloop rmx 40 en ik volg wel hout:D:D
@ luxx: kun je geen fototje postten van je ontwerp?
Poster: ccc
Kijk hier eens tussen. Klik naar gallery booth.
Ik heb em altijd mooi gevonden. Er zitten ook 2 cdjs in en 2 tts. Misschien doe je er nog leuke ideeen van op.
Poster: Progrezz
zoiets zou ik dus nooit maken, ok het ziet er heel erg mooi uit, maar als hij een nieuw scherm wil kopen, kan hij helemaal opnieuw beginnen met zen meubel
je moet iets maken wat op jouw kamer is afgestemd met nog genoeg uitbreidingsmogelijkheden
Poster: Roos
Nou wat ik gaaf vind is zoals mijn booth staat: los van de muur, naar de kamer gericht. Verder is een lomp grote pot (ruim 1 meter hoog) aan beide kanten van de booth heel mooi. Met een mooie grote plant erin, of juist lage plantjes zodat de pot beter uitkomt (ligt er dus aan wat voor pot je hebt).
Dit is vast info waar kerels niet op zitten te wachten, maar let wel de vrouwen willen ook wat hè!!!
En waarom zou die persoon een nieuw scherm willen kopen
Ik vind het zelf zeer praktisch uitzien. En waarom zou die persoon een nieuw scherm willen kopen.
Ik vind het een redenatie van niks wat jij zegt.
En je kunt bij zo'n meubel zeer makkelijk uitbreiden. Je maakt gewoon een blok erbij.
Maar zoals ik al zei, het is iets om ideee van op te doen en niet om hem precies na te bouwen.
Poster: Sammow
Mijn meubel is gemaakt op maat van een 19" mixer, en 2 draaitafels ernaast hoewel ik enkel 2CDJ's heb.
Ik heb er rekening mee gehouden dat als ik ooit een djm ofzo koop ik een te groot gat ga hebben, daarom is dat bovenblad los van alles, 6 vijzen eruit aan elke kant en ik leg er zo een nieuw op
Poster: JasperVC
Dat is goed geredeneerd. Maar niet iedereen zal dat zo doen denkik :p
Ik vind het zelf zeer praktisch uitzien. En waarom zou die persoon een nieuw scherm willen kopen.
Ik vind het een redenatie van niks wat jij zegt.
En je kunt bij zo'n meubel zeer makkelijk uitbreiden. Je maakt gewoon een blok erbij.
Maar zoals ik al zei, het is iets om ideee van op te doen en niet om hem precies na te bouwen.
Ja maar dan hoef je geen nieuwe booth te bouwen. Je koopt gewoon een scherm van de zelfde afmeting.
quote: |
Poster: Progrezz Zo werkt dat niet, je koopt iets omdat het goed is en omdat je het kan gebruiken, niet omdat het dezelfde afmetingen heeft. Wat als hij nu besluiten een mac pro te kopen en er 2 apple 21" schermen aan wil hangen. Dan staat hij daar wel mooi met zen meubel. Want hij kan het nergens kwijt. Edit: Heb jij trouwens ooit van TFT, LCD of PLASMA gehoord? CRT is uit den bozen mijn vriend |
Ik vind er niets mis mee. Het ziet er ook nog eens praktisch uit voor de platen.
En ja, te moeilijk bestaat niet he. Waar een wil is is een weg.
Maar laat je je gear niet erin zakken? Ik denk dat het mooier uitziet.
Poster: djmamo
@ progrezz, als je het niet mooi vind oke, waarom ga je erdan zo fel tegen in.
iemand anders vind het wel mooi, en daar verander je toch niets aan.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.