dj booth ideeen..... (2/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmamo    posted on 16-10-2006 11:25
ik ga binnekort beginnen aan een nieuwe dj booth.

mijn booth staat nu in een kleiner kamertje maar gaat naar mijn woonkamer.
en wil natuurlijk iets moois gaan maken.

daarom zou ik graag ideeen van julli horen over wat nu echt mooi is in, op, onder, langs een dj booth

de apparatuur die er in/op moet: djm 500, en 2x cdj 800 en 2 x tt ik zou zeggen gooi je idee hier neer en mischien ga ik jouw idee gebruiken voor mijn nieuwe booth.

edit: 16 -8-2007

ff opnieuw openen.

ik ga binnekort verhuizen en ga dus een nieuwe booth maken, en nu vraag ik me af of jullie nog vette ideeen hebben voor in op naast de booth. hoor het graag

www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 16-08-2007 @ 21:27:32 (35%)

What do you think about dj booth ideeen..... ??

Vote :   

Margi    posted on 16-10-2006 21:29
Voila, hier 4 ideetjes...
Het is wel nogal vlug geschetst maarja, je zal het hopelijk wel begrijpen wat ik bedoel ?

gethigh    posted on 16-10-2006 21:31
tis de bedoeling een dj booth te maken, geen hotdog barak

enkel dat 3de lijkt me bruikbaar
Margi    posted on 16-10-2006 21:35
Poster: gethigh
tis de bedoeling een dj booth te maken, geen hotdog barak

enkel dat 3de lijkt me bruikbaar

Sooorry, kheb mijn fantasie weer ietsje te veel de vrije loop gelaten
Thomz    posted on 16-10-2006 21:39
Poster: Margi

Sooorry, kheb mijn fantasie weer ietsje te veel de vrije loop gelaten

Niet meer doen Winking my eye   LOL         Maar volgens mij is idd de dus enkel de 3de bruikbaar is...   
djmamo    posted on 16-10-2006 21:42
en waarom is papa net zo groot als het huis?(hans teeuwen)

ja oke, bedankt maar weet nog niet of ik dit ga gebruiken

www.moonentertainment.nl
_ruud_    posted on 16-10-2006 22:55
Ik heb ook wat geprobeerd ik hou vooral van simpel. Ik heb dan wel geen gewoon hout gebruikt maar vondt het tog wat mooier Happy, laughing. Maar ik zou het wel niet inbouwen op de cd lade na maar dit is een keuze die je zelf zou moeten maken lijkt me. 

klik ik heb niet allemaal plaatjes van boven kunnen vinden zoals van bijv. de dubbelaar en de draaitafels. Maar de afmetingen kloppen wel niet.
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 16-10-2006 @ 23:03:12 (100%)
Laidback    posted on 16-10-2006 23:39
Poster: _ruud_
Ik heb ook wat geprobeerd ik hou vooral van simpel. Ik heb dan wel geen gewoon hout gebruikt maar vondt het tog wat mooier Happy, laughing. Maar ik zou het wel niet inbouwen op de cd lade na maar dit is een keuze die je zelf zou moeten maken lijkt me. 

klik ik heb niet allemaal plaatjes van boven kunnen vinden zoals van bijv. de dubbelaar en de draaitafels. Maar de afmetingen kloppen wel niet.

dit ziet er zeker leuk uit.. alleen zou je de Control van de Cd speler beter Of voor de mixer kunnen plaatsen.. of its getild erachter...Happy, laughing
_ruud_    posted on 17-10-2006 00:04
Poster: Laidback

dit ziet er zeker leuk uit.. alleen zou je de Control van de Cd speler beter Of voor de mixer kunnen plaatsen.. of its getild erachter...Happy, laughing

schuin was nogal lastig kwam er dar niet uit :P en wat te veel ruimte aan de linkerkant over.
Obviuz    posted on 17-10-2006 13:19
Poster: Margi
Voila, hier 4 ideetjes...
Het is wel nogal vlug geschetst maarja, je zal het hopelijk wel begrijpen wat ik bedoel ?

kijk  daar heb je wat aan :P
djmamo    posted on 16-08-2007 21:26
ff opnieuw openen. ik ga binnekort verhuizen en ga dus een nieuwe booth maken, en nu vraag ik me af of jullie nog vette ideeen hebben voor in op naast de booth. hoor het graag
www.moonentertainment.nl
jannickv    posted on 16-08-2007 21:34

hoe heb je dat gemaakt is namelijk net wat ik zoek (mits wat aanpassingen)
Vaun    posted on 16-08-2007 21:45
Ben je handig met hout en verf?
Ideetje:

DJ booth
Sammow    posted on 16-08-2007 21:52
De mijne is bijna af, enkel nog schuren en verven

Hij is van Multiplex en ik he een boog gezaagd waar ik dan eigenlijk "in sta", diezelfde boog komt ook boven de kast uit op de achterkant.

ik zal maar een foto uploaden morgen want mijn uitleg is onverstaanbaar :p
jannickv    posted on 16-08-2007 21:56
Poster: Sammow
....want mijn uitleg is onverstaanbaar :p

idd
Illusion    posted on 16-08-2007 22:30
Het kan strontsimpel om het even zo te zeggen.

Ik heb een lang bureau. Redelijk nieuw, en er zit een leuk wandje aan (zie mijn dj booth) (de nieuwste)

Wat er nu vernieuwend aan is is het volgende:
Mijn vader is Imker, en ik heb 2 bovenkanten van ongebruikte bijenkasten gebruikt. Deze heb ik allebei aan een kant van mijn bureau gezet.

Vervolgens heb ik er een laken over heen gedaan, en mijn DJm 400 tussen de bijenkasten in. Je kunt de snoeren dan ook nog makkelijk verbergen.

Je hebt zo makkelijk verhogingen, en kan je lekker mixen. Je kan dit ook met aardappelkistjes doen. of 2 kratten. of iets anders. Helaas heeft niet iedereen dit altijd in huis, maar er is vast wel iets om een verhoging ofzo te bedenken. Ik heb het nu over verhogingen, maar ik moet wel zeggen, dat als m'n TT's en cd'spelers hoge staan dan m'n mixer, dat ik dat veel fijnder vind, dan dat ze bijv. zijn ingebouwd.

Het laat je booth ook zien, en als ze in een tafel zijn ingebouwd is dat weer zo..... ingebouwd:p

maarjah dat wilde ik even vertellen.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
_ruud_    posted on 16-08-2007 22:38
Poster: jannickv

hoe heb je dat gemaakt is namelijk net wat ik zoek (mits wat aanpassingen)
  Gewoon met google sketchup. Happy, laughing
Sammow    posted on 17-08-2007 15:58
Poster: Sammow
De mijne is bijna af, enkel nog schuren en verven

Hij is van Multiplex en ik he een boog gezaagd waar ik dan eigenlijk "in sta", diezelfde boog komt ook boven de kast uit op de achterkant.

ik zal maar een foto uploaden morgen want mijn uitleg is onverstaanbaar :p

////www.djresource.eu/Gallery/pic/5374/

zp dus Happy, laughing
OneSixty    posted on 17-08-2007 16:12
Poster: djmamo
en waarom is papa net zo groot als het huis?(hans teeuwen)

en waarom is mama kaal ? en waarom lacht de zon? Cry Cry
PatrickBeuken    posted on 17-08-2007 16:27
Ziet er goed uit, Sammow!
Ghost-Andries    posted on 17-08-2007 21:12
ja ziet er echt goed uit Cry hebt je ooit hout gevolgt ofzo?Cry haha
Sammow    posted on 17-08-2007 23:20
Nee hoor, ik heb Talen gevolgd :p gewoon handen uit de mouwen steken Happy, laughing

Ik heb wel een idee: gebruik verf op fucking waterbasis! ik krijg de mijne in geen 100 jaar van mijn handen af! laat staan die borstels!
User edit by Sammow on 17-08-2007 @ 23:20:20 (2%)
Luxx    posted on 17-08-2007 23:28
Gewoon met google sketchup. Happy, laughing

dat is zo'n bruut programma ! ik heb dat gebruikt voor schoolprojectje, moest een meubel ontwerpen,,,, geen prijzen voor degene die raad wat voor meubel ik gemaakt heb. me cijfer? een leuke 7.5 Winking my eye
www.mothermusic.nl
Progrezz    posted on 18-08-2007 00:39
een dj booth moet vooral praktisch zijn, doe dus niet onnodige kosten en moeite om er een luxe stal van te maken, dat heeft totaal geen nut

wss komen daar toch brakke dingen op te staan
Sammow    posted on 18-08-2007 00:40
Maar als hij er goed uitziet is dat altijd leuk Happy, laughing
sjefkuh    posted on 18-08-2007 10:41
Ik ben van ook van plan om een nieuw dj meubel te maken voor mijn cdj200's + reloop rmx 40 en ik volg wel hout:D:D

@ luxx: kun je geen fototje postten van je ontwerp?
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

66 Users online: 8 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 23.884
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.405.759