ff opnieuw openen.
ik ga binnekort verhuizen en ga dus een nieuwe booth maken, en nu vraag ik me af of jullie nog vette ideeen hebben voor in op naast de booth. hoor het graag
Poster: gethigh
tis de bedoeling een dj booth te maken, geen hotdog barak
enkel dat 3de lijkt me bruikbaar
Poster: Margi
Sooorry, kheb mijn fantasie weer ietsje te veel de vrije loop gelaten
Poster: _ruud_
Ik heb ook wat geprobeerd ik hou vooral van simpel. Ik heb dan wel geen gewoon hout gebruikt maar vondt het tog wat mooier . Maar ik zou het wel niet inbouwen op de cd lade na maar dit is een keuze die je zelf zou moeten maken lijkt me.
klik ik heb niet allemaal plaatjes van boven kunnen vinden zoals van bijv. de dubbelaar en de draaitafels. Maar de afmetingen kloppen wel niet.
Poster: Laidback
dit ziet er zeker leuk uit.. alleen zou je de Control van de Cd speler beter Of voor de mixer kunnen plaatsen.. of its getild erachter...
Poster: Margi
Voila, hier 4 ideetjes...
Het is wel nogal vlug geschetst maarja, je zal het hopelijk wel begrijpen wat ik bedoel ?
Ik heb ook wat geprobeerd ik hou vooral van simpel. Ik heb dan wel geen gewoon hout gebruikt maar vondt het tog wat mooier . Maar ik zou het wel niet inbouwen op de cd lade na maar dit is een keuze die je zelf zou moeten maken lijkt me.
klik ik heb niet allemaal plaatjes van boven kunnen vinden zoals van bijv. de dubbelaar en de draaitafels. Maar de afmetingen kloppen wel niet.
Poster: Sammow
....want mijn uitleg is onverstaanbaar :p
Poster: jannickvGewoon met google sketchup.
hoe heb je dat gemaakt is namelijk net wat ik zoek (mits wat aanpassingen)
Poster: Sammow
De mijne is bijna af, enkel nog schuren en verven
Hij is van Multiplex en ik he een boog gezaagd waar ik dan eigenlijk "in sta", diezelfde boog komt ook boven de kast uit op de achterkant.
ik zal maar een foto uploaden morgen want mijn uitleg is onverstaanbaar :p
Poster: djmamo
en waarom is papa net zo groot als het huis?(hans teeuwen)
Gewoon met google sketchup.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.