Nep pioneer hdj-1000! (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dancedimension    posted on 10-10-2006 21:15
Beste mensen, ik zat op marktplaats te snuffelen, en toen kwam ik dit tegen:

http://www.mijnalbum.nl/Album=3SOWNKMT

Zoals je ziet bij de eerste foto is de hoofdband totaal anders dan de echte pioneer hdj-1000, wat zal hiermee gebeurd zijn denken jullie?

[mod edit: dit plaatje toont de verschillen]

Mod edit by Lead on 24-03-2008 13:37 (20%)

What do you think about Nep pioneer hdj-1000! ??

Vote :   

Jorrit    posted on 07-01-2010 13:54
Poster: Adrien1989

Staat wel eens vaker zoiets op apparatuur. Op Dateqs staat ook vaak 'made in Holland' maar als je ze uit elkaar schroeft staat er op veel printplaten dat ze in Singapore gemaakt zijn. Overigens wordt sommige apparatuur wel hier in Nederland geassembleerd.?

Volgens mij vertelt het 'Made in..." label je de locatie van assemblage, dus waar de losse onderdelen in elkaar geschoefd zijn.
Tekhead    posted on 07-01-2010 13:57
Aziatische merken doen dat zo, Europese merken labellen dan "Assembled in..."
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Woudtje    posted on 07-01-2010 14:08
Maakt niks uit waar het wordt gemaakt. Apple laat zijn computers ook in elkaar zetten in China. Loon kosten zijn hier in Europa heel hoog, door het daar te laten maken kunnen ze de kosten voor een groot gedeelte drukken en daar heb jij, ik en iedereen profijt vanCool.
De fabricanten daar in China moeten zich houden hele hoge eisen van Apple, A&H etc. Dus ik ben niet bang voor kwaliteits verlies.
User edit by Woudtje on 07-01-2010 @ 14:09:29 (2%)
Tekhead    posted on 07-01-2010 14:22
apple heeft fabriek in china in eigen beheer, daar gelden amerikaanse kwaliteits eisen
Lead    posted on 07-01-2010 17:12
Pioneer doet hetzelfde... Eind-controleur is overal ter wereld een Japanner van Pioneer hoofdkantoor.... ongeacht waar de fabriek staat. De controlle is net zo streng als de fabriek in Japan zelf zou staan....
Let the BASS be louder
Tekhead    posted on 07-01-2010 20:34
Poster: Woudtje
Maakt niks uit waar het wordt gemaakt. Apple laat zijn computers ook in elkaar zetten in China. Loon kosten zijn hier in Europa heel hoog, door het daar te laten maken kunnen ze de kosten voor een groot gedeelte drukken en daar heb jij, ik en iedereen profijt vanCool.
De fabricanten daar in China moeten zich houden hele hoge eisen van Apple, A&H etc. Dus ik ben niet bang voor kwaliteits verlies.
 Ja woudtje, dromen maar, denk je nu echt dat het hen te doen is om ons mee te laten profiteren ? Neen, Het gaat over woekerwinsten maken, de hoge bonussen kunnen uitbetalen, niet om de prijs te laten zakken, laten fabriceren in landen waar er ook geen controle staat op veiligheid, en werkomstandigheden etc...
Dit is een van de redenen waarom ik Pioneer overpriced vind
Poster:?Lead
Pioneer doet hetzelfde... Eind-controleur is overal ter wereld een Japanner van Pioneer hoofdkantoor.... ongeacht waar de fabriek staat. De controlle is net zo streng als de fabriek in Japan zelf zou staan....

Dat heb ik vandaag ook vernomen Lead, en dat is toch een must zou ik denken.
Alert : Voor de zoveelste keer Tekhead, EDIT je post, in plaats van een reply op jezelf te plaatsen.
Mod edit by Jorrit on 07-01-2010 22:10 (43%)
DOPELAFUNK    posted on 07-01-2010 20:44
wat bij opvalt op die nep hdj 1000 is dat de verbingen zwart zijn terwijl die van de echte zelver en ook anders
Roalin    posted on 07-01-2010 21:13
Poster: Tekhead
A&H is een gerenomeerd merk uit Engeland, en daar wordt stren gecontroleerd, denk je nu echt dat zij hun goede naam gaan bezoedelen?

Blijkbaar wel, A&H laat het tegenwoordig ook in China maken, alleen heeft het nog steeds?dezelfde onderdelen. Volgens mij werken Chinese schroevendraaiertjes net zo goed als de Engelse Cool?(hier heb ik het niet over de componenten).?Check dit topic op AboutDJ maar:http://www.aboutdj.nl/community/viewtopic.php?f=5&t=3101
nb. sorry, ik weet nogsteeds niet hoe je op DJR een mooie link maakt... kan het nergens vinden hier...
Jorrit    posted on 07-01-2010 22:11
Poster: Roalin

Blijkbaar wel, A&H laat het tegenwoordig ook in China maken, alleen heeft het nog steeds?dezelfde onderdelen. Volgens mij werken Chinese schroevendraaiertjes net zo goed als de Engelse Cool?(hier heb ik het niet over de componenten).?Check dit topic op AboutDJ maar:http://www.aboutdj.nl/community/viewtopic.php?f=5&t=3101
nb. sorry, ik weet nogsteeds niet hoe je op DJR een mooie link maakt... kan het nergens vinden hier...

Lees dit even door.

This is an old Topic

No new postings for 5.391 days.
 Post CommentThat would be 179.7 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

63 Users online: 4 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 7.341
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 229.967.571