Poster: Woudtje
Maakt niks uit waar het wordt gemaakt. Apple laat zijn computers ook in elkaar zetten in China. Loon kosten zijn hier in Europa heel hoog, door het daar te laten maken kunnen ze de kosten voor een groot gedeelte drukken en daar heb jij, ik en iedereen profijt van.
De fabricanten daar in China moeten zich houden hele hoge eisen van Apple, A&H etc. Dus ik ben niet bang voor kwaliteits verlies.
Ja woudtje, dromen maar, denk je nu echt dat het hen te doen is om ons mee te laten profiteren ? Neen, Het gaat over woekerwinsten maken, de hoge bonussen kunnen uitbetalen, niet om de prijs te laten zakken, laten fabriceren in landen waar er ook geen controle staat op veiligheid, en werkomstandigheden etc...
Dit is een van de redenen waarom ik Pioneer overpriced vind
Poster:?Lead
Pioneer doet hetzelfde... Eind-controleur is overal ter wereld een Japanner van Pioneer hoofdkantoor.... ongeacht waar de fabriek staat. De controlle is net zo streng als de fabriek in Japan zelf zou staan....
Dat heb ik vandaag ook vernomen Lead, en dat is toch een must zou ik denken.
Alert : Voor de zoveelste keer Tekhead, EDIT je post, in plaats van een reply op jezelf te plaatsen.