EDIT 2: Weet iemand waar ik de resultatenrekeningen 2005 van Numark en Pioneer zou kunnen vinden? Staan die ergens als PDFje online? Ben weer eens nieuwsgierig gewordenBij de meeste bedrijven kan je jaarrekeningen opvragen per post/mail. Maar ik denk niet dat je veel terug zal vinden over winstmarges op specifieke producten.:P
wanneer ze al in de productiekosten zitten dan is de rest wat overblijft toch winst..??
Poster: barthawk
wanneer ze al in de productiekosten zitten dan is de rest wat overblijft toch winst..??
Poster: LeadMaar dankzij de research heeft Pioneer ook betere kwaliteit.
Pioneer doet research, die proberen dingen uit, testen ze en hebben een team van mensen die onderzoek doet... OEM merken niet, bij Pioneer betaal je ook voor de Research... <Iemand die een ontwerp koopt en daar zijn naam op zet kan deze voor veel minder op de markt brengen>.
Maar dankzij de research heeft Pioneer ook betere kwaliteit.
Poster: Jorrit
Bij de meeste bedrijven kan je jaarrekeningen opvragen per post/mail. Maar ik denk niet dat je veel terug zal vinden over winstmarges op specifieke producten.:P
Daarnaast is de kans groot dat je van Pioneer een resultatenrekening krijgt van het gehele bedrijf...niet van de Pro DJ afdeleing.
Poster: DeafDJ
@ Djillusion: ik heb gehoord dat het bedrijf dat de OEMs ontwikkeld heeft ze ook op de markt gezet heeft onder de naam Akiyama... het is maar van horen zeggen dus weet niet echt of de info betrouwbaar is
Poster: DeafDJ
[offtopic] Wat ik bedoelde is dat het oorspronkelijk Akiyama was dat de OEM ontwikkeld heeft en dat andere bedrijven de rechten ervoor gekocht hadden... Reind heeft hier een mooie opsomming van alle OEM draaitafels gemaakt.[/offtopic]
Poster: barthawk
Poster: Epocs
Dat is het hem nou juist
Betaal liever 100,- aan een merk dat exact het zelfde doet als een OEM merk k''inderarbeid'' dan aan een Oem aangezien een oem speler dus 2 keer de mensheid belazert.
Poster: Tekhead
en pioneer, allen&heath, denon etc. toch kan het anders. ecler wordt nog steeds gemaakt in spanje, en de prijs/kwaliteit/functies verhouding is erg goed
Poster: Estacy
en pioneer, allen&heath, denon etc. toch kan het anders. ecler wordt nog steeds gemaakt in spanje, en de prijs/kwaliteit/functies verhouding is erg goed
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.