Poster: dancedimensioneerst ff zeggen dat je intresse hebt. en vragen hoe de koptelefoon verzonden wordt en de betaling gedaan moet worden. dag later mail je terug dat je toevallig in de buurt ben of je hem ken ophalen. heb je z'n bankrekening nr en z'n adres.hier mee zou je makkelijk kunnen aangeven. als je iets anders zegt reageert hij hier waarschijnlijk toch niet op
ja echt achterlijk, als die er morge nog staat zal ik is gewoon "mailen" kijken wat die erop te melden heeft.
Poster: Sammow
schandalig, hoewel ik de rip-versie van Akiyama gekocht heb :p maar dat zit wel nog net wat anders
Poster: dennisv
ik heb marktplaats op de hoogte gebracht. en ze gaan nu actie ondernemen. tegen deze verkoper.
Poster: Djillusion
Ik kan nu wel zeggen dat die neppe oftewel de OEMS van de hdj echt niet goed zijn. Ik denk dat ik me binnenkort maar een Pioneer HDJ 1000 bestel, want m'n hp 700 van american audio begint nu te scheuren:s
Poster: djprozei
dus jij wil wel 130 € voor een koptelefoon betalen die normaal 49€ kost alleen omdat er 2 pioneer logo's op staan.
dus jij wil wel 130 € voor een koptelefoon betalen die normaal 49€ kost alleen omdat er 2 pioneer logo's op staan.
Poster: Jorrit
Ach, pioneer zelf doet precies hetzelfde hoor.
Poster: barthawk
lijkt me wel grappig om te weten wat de werkelijke productiekosten zijn ven een echte hdj-1000...op die dingen wordt denk ik minimaal 100 euro winst gemaakt...
Poster: Lead
Pioneer doet research, die proberen dingen uit, testen ze en hebben een team van mensen die onderzoek doet... OEM merken niet, bij Pioneer betaal je ook voor de Research... Iemand die een ontwerp koopt en daar zijn naam op zet kan deze voor veel minder op de markt brengen.
Bij Nike precies hetzelfde : die hebben een heel ontwerp team zitten om het juiste model/kleurstelling etc te maken. De zool van een Airmax is een hoogstaand stukje ontwikkeling. Die wordt zo gemaakt dat je rugwervel zoveel mogelijk wordt ontzien van de klappen die je maakt als je hiel op de grond komt. De lucht verspreid de impact. En voor dat lab dat die zolen maakt moet je ook betalen....
En was het maar zo dat er 100 euro winst werd gemaakt op een HDJ, dat zou makkelijke handel zijn
Poster: JorritMaar ik denk dat de productiekosten alleen wel minder dan 100 euro zijn
Poster: Lead
Pioneer doet research, die proberen dingen uit, testen ze en hebben een team van mensen die onderzoek doet... OEM merken niet
Poster: tairip
Daar zullen we het allemaal over eens zijn, alleen de extra kosten die er gemaakt worden voor en na het productieproces moeten we niet vergeten.
research
allerlei test exemplaren
verbeteren
productielijn op gang zetten
fabriek inrichten, mallen, machinerie enz.
distributie
promotie
manuren
aftersales
enz... enz...
Misschien dat men nu inziet dat het meer is dan alleen EVEN iets maken!
Poster: barthawk
wat ik altijd heb geleerd is dat deze kosten worden doorberekend in de productiekosten.....
Poster: tairip
Hoe moeten ze terug verdient worden dan? Op het eind product toch?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.