DJ-mixer 6-kanaals VCA, dubbele effect processor en ik ben benieuwd
wat de specificaties zijn, en natuurlijk de prijs want hier zal wel een
behoorlijk prijskaartje aan hangen.
De BPM teller van Pioneer wordt met iedere nieuwe speler sneller en beter. Er zit een stukje electronica achter die het geluid analyzeerd om zo het tempo te bepalen. Dit hoeft niet altijd een beat te zijn, de CDJ's blijven net zo lang zoeken (vooruitlezen op de CD) tot hij het goede tempo gevonden heeft.
Ik ken geen betere en snellere BPM teller dan die van de CDJ-1000MK2... en behalve de Cycloops zijn er verder niet zo veel :D
hi,
Will there be a xone 92 ctrl avalible on the market, or is it only avalible for Ritchie Hawtin ? and keep up the good work
thnx Mischa de Grave
the Netherlands
en hun antwoord >
Dear Mischa
Thank you for your kind enquiry.
I can confirm that the Xone:92 ctrl was a one off unit, manufactured specially for Ritchie Hawtin. There are no plans at present to put this into production as a standard item. However I will forward your interest over to our Marketing Department for their information and we will let you know if at any point in time a decision is made to do a limited edition run.
In the meantime thank you again for your interest and please do not hesitate to contact me if you require any further assistance.
Best regards
Lisa Heslop
SALES DEPARTMENT
Da's jammer ... zou mij wel een geweldig speeltje
lijken.
Hier zou ik graag eens mee expirimenteren. Ik gebruik GoLive (van
Ableton) een beetje om wat mixjes te maken, maar het zou te gek zijn als je een
rij samples en loops klaar kunt zetten om direct (auto-synced natuurlijk) te
gebruiken in een DJ setje
Ti?sto used the :92 for his Ti?sto In Concert party's@ OCT. 29 and 30.
Her are some pics of him using it :
Defenitly want one!
Poster: Kiwi
Ik heb nog een filmpje van afgelopen Love Familie Park...
http://www.frontantihip.nl/Richie met een Xone CTRL.AVI
met een Xone CTRL.AVI kun je een beetje zien wat hij doet
Jammer van dat filmpje, ik ben blijkbaar niet hip genoeg :D
De CTRL 92 zal niet op de markt komen ... waarom neem je niet de 92 gewoon...
ps Ti?sto heeft de normale :92 gebruikt.... In nederland heb ik de CTRL nog niet gezien...
Poster: maveg
En de Stanton DJ Pro2000
reclame
de ctrl 92 heeft veel vettere functies in combi met b.v. ableton live........., het aansturen van live loopjes in een 8 x 8 matrix dat betekend dus 64 midi note triggers op je mengtafel (hoe vet is dat!!!!!) je mixt dus een loop in en je bepaald zelf tijdens het mixen welke geluiden je erbij wilt uit die loop, dan hoef je niet tijdens het mixen te kutten met muis of touchpad........
YAY! Ik zie daar gewoon toekomst in, echt onbegrijpelijk dat hij niet op de markt komt.......
de Xone 92 gewoon beste alternatief natuurlijk.......
Ga hem bestellen iemand met goedkoper adres dan feedback 1640,- ?
Poster: Dav3
Ja www.new-line.nl 1599,-
En Xone's ijn gewoon de fijnste mixers die er zijn, net zoals Pioneer de fijnste CDJ's heeft !
Poster: JorritIk vind (het is niet zo, zit tussen me oren, maar toch) de Xone mixers veel minder stevig aan voelen (faders)
Verder zijn het gewoon geweldige mixers ja, maar toch vind ik een dateq iets zekerder aan voelen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.