Ik heb me (al een tijdje) 2 Numark Axis 9 aangeschaft. Maar al van bij het begin heb ik dit probleem: de ene cd speler doet het perfect, leest alle soorten cd's zonder problemen, maar de andere: een zelfde CD-r die de ene wel kan lezen, wilt hij niet afspelen, sommige dan wel weer, maar dan happert hij geregeld en werken de functies (zelf de search functie) trager of zelf niet;
al deze problemen doen zich niet voor bij gekochte CD's eerst dacht ik dat het om het feit gaat dat ik de Cd's zelf brand, maar dan zou de andere toch ook die problemen moeten geven, maar die doet het even goed mét gebrande als met gekochte
Wat kan of moet ik hier aandoen? Kan iemand helpen?
What do you think about Problemen bij Numark Axis 9 CR ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik had ook een keer zo schonnmaak cd erin gedaan. bij een oudere cd speler van me een jbsystems! maar hij bleef happeren enik terug naar de winkel ermee. kreeg ik geen garantie meer ik had er nooit zo cd in mogen doen hij was 7 maanden oud!!!!
maar numark duurt inderdaad lang heb ook een keer wat opgestuurd en na 5 weken had ik het eindelijk terug.
Die dingen hebben maar 1 doel: de maker ervan winst opleveren. Het principe is goed, alleen kan er zo gemakkelijk iets mis gaan waardoor het probleem met je speler alleen maar groter wordt.
Nogmaals : Die schoonmaak CD's niet kopen en al helemaal nergens in stoppen.... Straks wil je hem nog bij een CDJ door de slot-in proberen te proppen :s
:p ja door slot-in is idd nog erger :p dan plet je die borsteltjes nog eens :p
maar mijn axis heeft (jammergenoeg) nog een ouderwets cd invoegsysteempje
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.580 days. Post CommentThat would be 219.3 months or a whopping 18 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...