Poster: Lead
Gewoon terug brengen. Je toestel hoort goed te werken en je winkel dient daarvoor te zorgen. Waarschijnlijk is er iets met je laser aan de hand, dit is een simpele garantie kwestie.
Poster: Yarnedenk dat dit pure onzin is want ik brand ook altijd zelf mijn cd's(legaal vanop beatport en dance-tunes) en heb nog nooit bij pioneer problemen gehad.
Dacht ik ook, maar toen ik mailde zeiden ze mij dat dit probleem meestal voorkomt met zelf gebrande (zelfs bij merken zoals pioneer...) en dat ze mij alleen kunnen helpen als het met originele CD's ook zo'n probleem is
CD's moet je altijd op degelijke schijven branden en op 4x of 8x speed.
Probeer het eens met een CD van TDK, Maxwell, Verbatim of Mam-E op een lage brand snelheid. Als dit dan nog steeds problemen geeft, en niet in je andere speler is er echt iets mee aan de hand.
Binnen 12 maanden na aankoop > dan lost je winkel dit op !
Poster: the-melody
denk dat dit pure onzin is want ik brand ook altijd zelf mijn cd's(legaal vanop beatport en dance-tunes) en heb nog nooit bij pioneer problemen gehad.
Poster: Yarne
Maar over die vuile lens, ik heb een kuis Cd (zo een met borsteljes op) ...mag ik deze in de cd spelers steken....
Poster: Yarne
ja kheb eens mijn mixer opgestuurd
4 weken kwijt
NEE !!!
Stop dit soort CD's niet in je CD speler. Als er 1 zand korreltje of hard stofje op het borsteltje zit maak je je lens juist kapot. Dit soort dingen dien meer schade dan goed...
Als je het zelf doet, schroef dan de speler open en doe het dan met een wattenstaafje. Maar doe dit alleen als je vertrouwen hebt in jezelf.
Zeker bij dezelfde shopdat is het nadeel van webshops, duurt allemaal veel langer.
2 liedjes maar ne keer happeringske
ik heb een kuis Cd
Poster: Jorrit
Spoedcursus Belgisch hier :D
Nou goed, verder met de problemen, nu ik het ook weer volg
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.