Vestax White-Line
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Vestax White Line?

-Flop

Voting is only possible for our Members
Thomz    posted on 23-09-2006 13:23
Zou graag eens willen weten wat jullie over de White-Line van Vestax vinden, persoonlijk vind ik ze er echt heel mooi uitzien (vooral de mixers dan) en voor de prijs waaraan ze worden aangeboden vind ik dat ze kwalitatief redelijk goed zijn (heb een keer met vmc-004 gedraait op messe en vond dat deze toch goed en stevig aan voelde).
Ook hoor ik nooit iemand over deze mixers en cd spelers, hoe zou dat komen?

Even alle modellen van de White-Line: VMC-185 klik
                                                        VMC-002 XL klik
                                                        VMC-004 XL klik
                                                        VMC-004 FX klik
                                                        PMC-08 Pro klik
                                                        CDR-07 klik
                                                        CDX-05 klik
                                                        PDX-2000 mk2 klik

Jullie meningen graag!!!

What do you think about Vestax White-Line ??

Vote :   

MauriceForge    posted on 23-09-2006 13:56
Vestax is een kwalitatief super goed merk, en vestax wordt ook gebruikt door swerelds beste dj's o.a Jeff mills en de hip hop scene.
Lead    posted on 23-09-2006 14:32
Gezien op Plasa, voelde wel degelijk, maar heb het niet echt kunnen testen

Let the BASS be louder
lrfist    posted on 23-09-2006 17:05
mjah ik ben vooral dol op de mixers.
maar ze worden eigelijk een beetje van overal aangevallen op hun segment: de battle-mixer.
ik denk dat vestax dringend iets vernieuwender gaat moeten doen Happy, laughing en niet alleen zijn producten in een wit jasje steken, maar echt terug overtreffen met zijn battlemixers
_Ivan_    posted on 23-09-2006 17:26
Het mag dan kwalitatief goede apparatuur zijn, maar IK vind de White-line helemaal niks qua uiterlijk

Feel&.Celebrate.Life!
MauriceForge    posted on 23-09-2006 17:46
vestax heeft hele goeie top of the line mixers......die niet onder doen voor de xone's en 800's
dus ze hoeven  niemand te overtreffen, en qua battlemixers staan ze nog steeds aan de to.

Thomz    posted on 23-09-2006 19:51
Poster: lrfist
mjah ik ben vooral dol op de mixers.
maar ze worden eigelijk een beetje van overal aangevallen op hun segment: de battle-mixer.
ik denk dat vestax dringend iets vernieuwender gaat moeten doen Happy, laughing en niet alleen zijn producten in een wit jasje steken, maar echt terug overtreffen met zijn battlemixers

Ik denk dat ze met de PMC-08 aan het overtreffen zijn hoor! Zoals je misschien ziet is het ook een hybride mixer, perfect geschikt voor zowel mixen als sratchen...
djmamo    posted on 23-09-2006 19:58
alleen omdat er pro staat zeker?

als de fabrikant er pro op zet wil nog niet zeggen dat het dan ook echt pro is, kijk maar naar behringer, staat ook pro op maar is het toch echt niet
www.moonentertainment.nl
Thomz    posted on 23-09-2006 20:02
Poster: djmamo
alleen omdat er pro staat zeker?

als de fabrikant er pro op zet wil nog niet zeggen dat het dan ook echt pro is, kijk maar naar behringer, staat ook pro op maar is het toch echt niet

Heb ik dat gezegd? Ik ken persoonlijk mixers die ik liever zou hebben voor het mixen dan PMC, hoor. En geloof me er staat geen pro achter (gaat over Urei 1601).
djmamo    posted on 23-09-2006 20:05
je ziet niet eens dat het een vraagstelling is: alleen omdat er pro staat zekerConfusedConfused??

ik ken ook nog wel complete merken waar ik liever mee zou werken dan vestax en urei.
www.moonentertainment.nl
Thomz    posted on 23-09-2006 20:10
Poster: djmamo
je ziet niet eens dat het een vraagstelling is: alleen omdat er pro staat zekerConfusedConfused??

Ok, exuseer me hiervoor.
Antwoord is nee...
Camino    posted on 23-09-2006 23:16
Compleet onafhankelijk van alle esthetische kwesties, valt het niet te betwisten dat iets wat wit is er sneller vuil gaat uitzien dan iets in het grijs/zwart/etc... Verder ziet het er snel goedkoop (fisherprice-achtig :p) uit, daarom, voor mij, wit = flop. Over de kwaliteit van de Vestax mixers valt niet te twijfelen, de PMC series is legendarisch in de hiphop scene, echt top faders. De nieuwe VMX's heb ik nog niet onderhande gehad, maar ik moet wel zeggen dat het aantal ledjes in de VU-meters me teleursteld. Verder hoop ik dat ze nu eindelijk een mogelijkheid hebben om het geluid van je PFL met Master te mixen in je koptelefoon, de reden dat de oude voor mij afvielen...

This is an old Topic

No new postings for 6.719 days.
 Post CommentThat would be 224 months
or a whopping 18.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 18 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 7.191
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.773.097