[OPSPORING] Server park DJResource onderuit (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 17-09-2006 15:23
Vanacht is het server park van DJResource enige tijd offline geweest. De daders zijn ons serverpark binnengedrongen en hebben de stekkers uit de servers getrokken waardoor tientallen servers offline gingen.

De schade die hiermee gemoeid is willen we verhalen op de daders en daarom willen we een beroep doen op onze medeusers.

Willen degene die iets gehoord hebben over deze toedracht en/of informatie hebben over de daders contact opnemen met de Politie te Amsterdam. Tips die kunnen leiden tot de aanhouding van de daders zullen we fors belonen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by Lead on 17-09-2006 20:41 (7%)

What do you think about [OPSPORING] Server park DJResource onderuit ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 18-09-2006 19:12
ik wou al zeggen een serverpark servers staan in een datacenter met een stuk of 2.000 wij hebben zelf in amsterdam servers staan en daar kom je niet zomaar zelf binnen. bovendien zitten die server rack's opslot en kom je niet zomaar in zo een gang. zonder dat een camera of infrarood sensor je opmerkt. als de site plat lag is dat van een storing maar zeker niet van een inbreker die de patchkabels er uittrekt
DJdarkness    posted on 18-09-2006 19:15
Tever vind ik een groot woordt, maar onderlaats was dat topic denon beter als pioneer, en nu deze, weer was netter geweest als de moderators even hadden gewacht tot 1 april, nog paar maandjes

Ik ben gewoon niet gewendt van dj resource dat er in een keer zoveel "onzin"op staat. Maar ik neem aan dat het hier bij blijft, en denk dus ook dat we ons er niet te druk over moeten maken

This is an old Topic

No new postings for 6.799 days.
 Post CommentThat would be 226.6 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

117 Users online: 16 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 11.538
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.962.097