[OPSPORING] Server park DJResource onderuit (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 17-09-2006 15:23
Vanacht is het server park van DJResource enige tijd offline geweest. De daders zijn ons serverpark binnengedrongen en hebben de stekkers uit de servers getrokken waardoor tientallen servers offline gingen.

De schade die hiermee gemoeid is willen we verhalen op de daders en daarom willen we een beroep doen op onze medeusers.

Willen degene die iets gehoord hebben over deze toedracht en/of informatie hebben over de daders contact opnemen met de Politie te Amsterdam. Tips die kunnen leiden tot de aanhouding van de daders zullen we fors belonen.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Mod edit by Lead on 17-09-2006 20:41 (7%)

What do you think about [OPSPORING] Server park DJResource onderuit ??

Vote :   

Nvie    posted on 17-09-2006 20:35
Ik denk niet dat we moeten spammen in een topic met deze bedoeling...
Laidback    posted on 17-09-2006 20:38
nee das een duur geintje ...

_Ivan_    posted on 17-09-2006 20:39
maar waarom zou iemand van dit forum iets daarvan af weten?
Feel&.Celebrate.Life!
Thomz    posted on 17-09-2006 20:41
Poster: _Ivan_
maar waarom zou iemand van dit forum iets daarvan af weten?

We hebben de dader al hoor ==> Greup
Illusion    posted on 17-09-2006 22:34
ik neem aan dat dit als geintje is bedoeld
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Jorrit    posted on 17-09-2006 23:29
nou, @ Greup: ik vind dit geen leuk geintje!
LauW    posted on 17-09-2006 23:32
Erg gebeure wel ergere dingen op de wereld, de gemiste reclame en shop inkomsten in een nacht lijken mij niet bijzonder hoog

Bovendien, deze site draait lijkt mij niet op meer dan 1pc.
PatrickBeuken    posted on 17-09-2006 23:49
Bij een normaal datacenter kun je overigens ook niet zomaar naar binnen lopen om even de stekkertjes eruit te trekken.
Laidback    posted on 18-09-2006 00:18
Poster: PatrickBeuken
Bij een normaal datacenter kun je overigens ook niet zomaar naar binnen lopen om even de stekkertjes eruit te trekken.

tuurlijk wel..
maar je moet wel de juiste eruit trekken :p
en das best moeilijk met een 1000 Patchkabeltjes om je heen..
dit is waarschijnlijk met meer sites overkomen..
wat is het motief van iemand die Djresource plat wil leggen dan ?

ik gok dat het 1 of andere stroomuitval is geweest..
of een ongeplande backup ...

die kosten in de nacht zijn laag.. das waar..  maar toch..
er zitten snachts veel amerikanen (en omstreken) op deze site .
ik zou een klein onderzoek instarten..
log boekkies vragen van de nacht..  .. wie zijn er op dat tijdstip aktief geweest ?

al zal het weinig zin hebben Happy, laughing.. de dader zal nooit gevonden worden..

greetz!
Lead    posted on 18-09-2006 10:30
Dit was een geintje van W.i.M... Graag niet meer zo serieus reageren Winking my eye
Let the BASS be louder
LauW    posted on 18-09-2006 10:34
De vraag is of wij Wim nu nog ooit serieus gaan nemen
PatrickBeuken    posted on 18-09-2006 11:44
Poster: LauW
De vraag is of wij Wim nu nog ooit serieus gaan nemen

Nee, dus. Vanaf nu hoeven mods ook niet meer te zeiken over onserieus gedoe en gespam... hier vragen jullie met dit soort dingen gewoon zelf om... pure verzieking van de site (door jullie zelf).
Laidback    posted on 18-09-2006 11:46

Nee, dus. Vanaf nu hoeven mods ook niet meer te zeiken over onserieus gedoe en gespam... hier vragen jullie met dit soort dingen gewoon zelf om... pure verzieking van de site (door jullie zelf).

Headscratch

Wim ?
User edit by Laidback on 18-09-2006 @ 11:58:16 (4%)
DJdarkness    posted on 18-09-2006 14:07
Ik vind ook dat dit soort topic's niet echt een toevoeging zijn, aan de site, tuurlijk een grapje moet kunnen,  maar 2 in korte tijd vind ik iets te veel van het goede...
Ferre    posted on 18-09-2006 15:47

hier sluit ik mij volledig bij aan...
Dit zijn echt nutteloze topics, het is precies of jullie willen een bepaald aantal posts binnen een bepaalde tijd hebben, en dan starten jullie van die domme topix op om veel reactie te krijgen. 1 grapje is wel eens leuk, maar als je zo verder blijft doen zal het geloof in de site dalen en gaan ze jullie gewoon niet meer serieus nemen. Ik zou zeggen hou hier mee op ofzo... Dit is een strenge site (geen weblinks naar shops enzovoorts) en ook niet offtopic gaan, maar dit mag dan wel allemaal gewoon totaal nutteloze topics openen en jullie vinden dit zelf grappig, excuseer maar dan heeft een peuter van 3 jaar een beter gevoel voor humor zenne
PatrickBeuken    posted on 18-09-2006 16:12
Poster: Ferre

Dit zijn echt nutteloze topics, het is precies of jullie willen een bepaald aantal posts binnen een bepaalde tijd hebben, en dan starten jullie van die domme topix op om veel reactie te krijgen. 1 grapje is wel eens leuk, maar als je zo verder blijft doen zal het geloof in de site dalen en gaan ze jullie gewoon niet meer serieus nemen. Ik zou zeggen hou hier mee op ofzo... Dit is een strenge site (geen weblinks naar shops enzovoorts) en ook niet offtopic gaan, maar dit mag dan wel allemaal gewoon totaal nutteloze topics openen en jullie vinden dit zelf grappig, excuseer maar dan heeft een peuter van 3 jaar een beter gevoel voor humor zenne

Exact!
LauW    posted on 18-09-2006 16:23

Nvie    posted on 18-09-2006 16:27

Als je dit streng noemt, moet je het niet eens proberen op andere sites. Weblinks zijn het enige wat echt not done is. Als je offtopic gaat wordt het een tijdje aangezien, loopt het uit de klauwen dan wordt er als nog ingegrepen, en dan de posts verwijderd.

En wat dan nog? Je kunt ze er zo tussenuit pikken. Zondag, posted by wim, lulkoek. Als je er dan zelf in gaat zitten kijken is het toch je eigen fout?

En wat heb je nou liever, af en toe zo'n topic voorbij zien gaan, of gekicked worden omdat je zulke posts maakt?
Ferre    posted on 18-09-2006 16:29
Poster: Nvie 

En wat dan nog? Je kunt ze er zo tussenuit pikken. Zondag, posted by wim, lulkoek. Als je er dan zelf in gaat zitten kijken is het toch je eigen fout?

ik ben er niet in gaan zitten, precies of jullie hebben een serverpark en jullie zouden zoveel inkomsten verliezen....

En wat heb je nou liever, af en toe zo'n topic voorbij zien gaan, of gekicked worden omdat je zulke posts maakt?

geen van beiden
PatrickBeuken    posted on 18-09-2006 16:38

Wat een b*llshit, Nvie. Maandag posted by ..., lulkoek. Dinsdag posted by die en die, ook lulkoek, woensdag posted by die andere, eveneens lulkoek. Oftewel... iedereen mag vanaf nu doen en laten wat hij wil. Nvie maakt ons dat duidelijk namens de organisatie van deze site.

Als we zo gaan beginnen zal het niveau van deze site op zeer korte termijn zeer snel dalen. Maak anders een nieuw subforum 'Cute jokes from people with too much time' Dan weten we dat we daar niet hoeven te kijken. Dan is het tenminste voor ons allemaal duidelijk en dan hoeft niemand zich er nog om te bekommeren.

Wim maakt gewoon misbruik van zijn status.

Waarop slaat 'zulke'?
User edit by PatrickBeuken on 18-09-2006 @ 16:42:15 (56%)
_Ivan_    posted on 18-09-2006 16:42
sorry maar ik vind dit soort grapjes echt nergens op slaan hoor.... Een geintje okeaj... maar hier vraag je serieus medewerking van de users....
Feel&.Celebrate.Life!
Nvie    posted on 18-09-2006 16:53

ik ben er niet in gaan zitten, precies of jullie hebben een serverpark en jullie zouden zoveel inkomsten verliezen....

Dan nog. Iedereen weet dat dataparks zwaar beveiligd zijn, dat je er niet zomaar stekkers uit kan trekken, dat je dan langs een paar stuks beveiliging moet. Als je een beetje nadenkt, zie je vanzelf wel dat er iets niet in de haak is.

En wat krijg je nou van een keer zoiets. Er is een keer een testforum open blijven staan en dan dit. Wat maakt het uit? Als je het niet wil zien lees je het toch gewoon niet? Dan kan ik ook wel van de helft van de topics op de frontpage zeggen 'gaat nergens over', bij wijze van spreken.

Dus ik vind wel dat je dit gewoon af en toe moet kunnen slikken hoor Winking my eye
Ferre    posted on 18-09-2006 16:55

@ moderators =

ik denk dat jullie dringend de koppen eens bijeen moeten gaan steken en een bespreken wat hier door mij, patrick en ivan wordt gezegd
_Ivan_    posted on 18-09-2006 16:59

@ moderators =

ik denk dat jullie dringend de koppen eens bijeen moeten gaan steken en een bespreken wat hier door mij, patrick en ivan wordt gezegd

Dat denk ik ook... ik vind een grapje helemaal niet erg... maar ik vind dit gewoon net een streepje te ver gaan!
Feel&.Celebrate.Life!
PatrickBeuken    posted on 18-09-2006 17:09
Zeker. Wellicht hebben jullie hier wat aan...

re·pu·ta·tie (de ~ (v.), ~s) 1 hoedanigheid waaronder iem. of iets bekend is => faam, renommee

Denk er maar eens over na.

User edit by PatrickBeuken on 18-09-2006 @ 17:10:21 (2%)
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

155 Users online: 17 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 1.360
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.364.278