Hey, ik ben van plan om deze aan te gaan schaffen voor mijn draaitafels, alleen, passen deze ook om mijn Numark TT1650? Dat zou ik wel even willen weten omdat ze niet echt goedkoop zijn. Ik kan namelijk alleen plaatjes vinden waarbij ze om technics zitten.
BvD steev
What do you think about UDG Dust cover ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je even de maten van de technics opzoekt en die van je eigen tt opmeet, dan weet je het verschil in grootte. Je zou ook nog kunnen mailen naar een webshop of naar de importeur om te vragen of ze die cover even voor je willen nameten. Maar ik ben er vrijwel van overtuigd dat het gewoon past. Die covers zijn namelijk erg ruim.
Grote kans van wel, alle draaitafels hebben zo'n beetje dezelfde maat, en die stof trek je er wel omheen denk ik.
Let the BASS be louder
This is an old Topic
No new postings for 6.728 days. Post CommentThat would be 224.3 months or a whopping 18.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.