Synq SMX2 of toch de dn1500s
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ramses    posted on 13-09-2006 16:49
bij de website about dj geen ze de synq betere commentaar dan de dn1500s
is dit terecht of niet want er is wel een prijsverschil tussen beide
de synq 650 en de denon 800 ?
is de deon een goeie mixer of heb je geluidsbroblemen of wat dan ook ?

What do you think about Synq SMX2 of toch de dn1500s ??

Vote :   

Thomz    posted on 13-09-2006 16:53
Het hoeveelste topic is dit van jou al niet over een mixer...   Weet eens wat je wil man.
Reemz    posted on 13-09-2006 16:58
@Ramses:

Je mag er van uit gaan dat wat er in de reviews staan van about dj aardig betrouwbaar is.

Maar ik vind niet dat je alleen maar op een review je besluit kan maken. Ik zou dus zeggen ga naar een gearshop en test beide mixers.
ramses    posted on 13-09-2006 17:00
sorry hoor maar ik zie hier iedereen met pioneer mixers en cd spelers en tt en effecten en de beste boxen enal zukke

maar ik moet zeer hard werken hoor en heb nu 2dn 3500 ik
wil een nieuwe mixer (zoals je al weet) maar dat is zeer veel geld voor mij hoor !
dus wil ik wel veel informatie winnen om zo volgens mij de beste mixer te kopen
en niet metteen moet verandren omdat er iets kapot is hoor !!!!
en ik woon in koksijde en hier is geen enkele winkel om dingen te testen
greup    posted on 13-09-2006 17:01
Emh, beste Thomz. Ik verneem uit je post dat je lichtelijk geraakt bent door het feit dat dit topic is aangemaakt. Eigenlijk niet zo zeer dat dit topic is aangemaakt, maar meer om het feit dat dit topic is aangemaakt door Ramses.

Ik ben van mening dat dit topic toch een kans heeft om informatief te worden en ga dit topic dus laten staan.

Daarbij ben ik ook van mening dat JOUW mening die hier publieke ge-uit wordt niet bepaald waarde toevoegend is. misschien voortaan maar even achter de schermen uitvechten....

Ook zou ik even ramses willen vragen om voortaan iets beter naar z'n post te kijken ( en dan doel ik vooral op type foutjes) voordat hij hem submit.

Mod Edit:
Let's get back on topic
Mod edit by greup on 13-09-2006 17:03 (1%)
Ferre    posted on 13-09-2006 17:02
Poster: Thomz
Het hoeveelste topic is dit van jou al niet over een mixer... Weet eens wat je wil man.

thomz hou eens u mond man... iedereen mag hier posten wat hij wil als hij een vraag ofzo heeft, als hij nu info wil inwinnen over mixers dan is dat toch zijn recht ? (ik heb het ook al gedaan...) maar stop jij met zeveren en ga in de tuin spelen

<edit greup>
Ja, heel fijn jongens.... Zullen we nu weer ontopic gaan voordat er weer posten gedelete moeten worden en ik wordt overspoeld met emotionele pm-etjes...

dank u wel
Mod edit by greup on 13-09-2006 17:07 (50%)
Reemz    posted on 13-09-2006 17:03
Sorry maar als iedereen zegt dat de mixer van Synq beter is dan die van Denon dan volg jij wat iedereen zegt?

Stel je gaat een auto kopen dan wil je er toch ook eerst mee hebben gereden voordat je hem koopt?

Dus als het veel geld voor je is wat je in één keer uitgeeft lijkt het mij dat je zoiets toch echt wel eerst in je handen gehad wilt hebben voordat je je beslissing maakt.

ramses    posted on 13-09-2006 17:06
ja maar ik zou graag jullie ervaring weten en jullie commentaar over deze mixers
mss hebben jullie die al getest en kun je mij iets meer over vertellen
Thomz    posted on 13-09-2006 17:22

--knip--

omdat meningen over andere personen in een publieke gedeelte van de site
beledigend kunnen zijn worden deze, mits niet van toevoegende waarde, verwijderd. Mocht je behoefte hebben om hier verder nog op in te gaan kun je me natuurlijk altijd even pm-en.

verder hoop ik dat we dan nu echt weer even ontopic kunnen gaan, anders ben ik genoodzaakt dit topic te moeten opschonen. 

-- knip --

@ ferre       heb ik gezgt dat hij geen info mocht inwinnen?
Mod edit by greup on 13-09-2006 18:26 (69%)
Ferre    posted on 13-09-2006 17:34

ontopix: de denon dn 1500 is een goeie mixer, heeft zeer goeie crossfader erin steken, leuke effecten enzovoorts ,ik vind persoonlijk dat je voor de denon moet gaan omdat hij een stuk mooier is dan de synq, je hebt al denon dus dit zou de set compleet maken, de denon is overzichtelijker
Mod edit by greup on 13-09-2006 17:39 (68%)
Lead    posted on 13-09-2006 18:10
De Denon is duurder, maar daarvoor krijg je meer features op de mixer voor terug. Gezien het feit dat je al DN-S3500's hebt staan is het qua uiterlijk het mooiste om er een Denon mixer tussen te zetten.

De Denon heeft uitgebreidere mogelijkheden, hier moet je wel de tijd voor nemen om ze door te krijgen, maar zo heb je langer iets om uit te zoeken Winking my eye
Let the BASS be louder
ramses    posted on 13-09-2006 20:10
oké mijn keuze staat nu vast hoor (thomz)
als je het persé wilt sluit de boel hier dan é

greup    posted on 13-09-2006 20:16
Poster: ramses
oké mijn keuze staat nu vast hoor (thomz)
als je het persé wilt sluit de boel hier dan é

emh je besluit staat vast.... wat is je besluit.
Graag wat meer toelichting. 

en kunnen de meningsverschillen tussen jou en Thomz gaarne buiten het forum worden opgelost 
Reind    posted on 14-09-2006 00:37
Poster: Lead
De Denon is duurder, maar daarvoor krijg je meer features op de mixer voor terug. Gezien het feit dat je al DN-S3500's hebt staan is het qua uiterlijk het mooiste om er een Denon mixer tussen te zetten.

De Denon heeft uitgebreidere mogelijkheden, hier moet je wel de tijd voor nemen om ze door te krijgen, maar zo heb je langer iets om uit te zoeken Winking my eye

Niet helemaal, de Denon heeft mischien wel meer features maar dat zijn features die je amper gebruikt. Een sample bank met de mogelijkheid samples op te slaan...... dat mis ik op de X1500. Je eiegen effect paramaters aanmaken en opslaan onder de shortcut knoppen kan de Denon ook niet.

Daarintegen is de X1500 wel weer volledig digitaal en heeft ie een betere x fader. Als ik zelf zou moeten kiezen werd het niet de X1500. Ook geen SMX2 overigens, ik spaarde alsnog door voor een Nuo5 of een DJM800/909 (wanneer gaat die 909 nou eens in de pricedrop..... ik ben wel toe aan iets nieuws Winking my eye )

Maar als ik moest kiezen tussen die 2 koos ik voor de synq, kwalitatief gezien ontlopen ze elkaar nauwelijks iets en op beide mixers is de toonregeling niet echt muziekaal. Voordeel van de Denon is dat ie bij te stellen is maarrrrrrrr daar heb je wel een beetje kennis voor nodig.

Beide mixers hebben de mogelijkheid om software upgrades uit te voeren en zitten qua lay out ongeveer hetzelfde in elkaar. De synq is iets makkelijker om mee te werken naar mijn mening.

Poster: Phenix
@Ramses:

Je mag er van uit gaan dat wat er in de reviews staan van about dj aardig betrouwbaar is.

Maar ik vind niet dat je alleen maar op een review je besluit kan maken. Ik zou dus zeggen ga naar een gearshop en test beide mixers.

Je slaat de spijker op zijn kop, ik kan namelijk wel eens iets anders over een bepaald iets denken dan een ander iemand. Ik vind beide mixers nogal propperig.... voor velen geen enkel probleem maar voor mij wel.

Ondanks dat je het probeert te voorkomen als reviewer wil er nog wel eens een eigen mening doorheen schieten en dat is op zich niet zo erg zolang het maar duidelijk is dat het om een eigen mening gaat. Ik raad mensen echter ook altijd aan zelf te testen, ik kan over kwaliteit nog wel oordelen, een persoonlijke voorkeur van iemand echter niet.
User edit by Reind on 14-09-2006 @ 00:48:29 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.766 days.
 Post CommentThat would be 225.5 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

184 Users online: 19 Guests (165 Unknown)
Pages generated today : 15.002
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.377.920