Poster: Lead
De Denon is duurder, maar daarvoor krijg je meer features op de mixer voor terug. Gezien het feit dat je al DN-S3500's hebt staan is het qua uiterlijk het mooiste om er een Denon mixer tussen te zetten.
De Denon heeft uitgebreidere mogelijkheden, hier moet je wel de tijd voor nemen om ze door te krijgen, maar zo heb je langer iets om uit te zoeken 
Niet helemaal, de Denon heeft mischien wel meer features maar dat zijn features die je amper gebruikt. Een sample bank met de mogelijkheid samples op te slaan...... dat mis ik op de X1500. Je eiegen effect paramaters aanmaken en opslaan onder de shortcut knoppen kan de Denon ook niet.
Daarintegen is de X1500 wel weer volledig digitaal en heeft ie een betere x fader. Als ik zelf zou moeten kiezen werd het niet de X1500. Ook geen SMX2 overigens, ik spaarde alsnog door voor een Nuo5 of een DJM800/909 (wanneer gaat die 909 nou eens in de pricedrop..... ik ben wel toe aan iets nieuws

)
Maar als ik moest kiezen tussen die 2 koos ik voor de synq, kwalitatief gezien ontlopen ze elkaar nauwelijks iets en op beide mixers is de toonregeling niet echt muziekaal. Voordeel van de Denon is dat ie bij te stellen is maarrrrrrrr daar heb je wel een beetje kennis voor nodig.
Beide mixers hebben de mogelijkheid om software upgrades uit te voeren en zitten qua lay out ongeveer hetzelfde in elkaar. De synq is iets makkelijker om mee te werken naar mijn mening.
Poster: Phenix
@Ramses:
Je mag er van uit gaan dat wat er in de reviews staan van about dj aardig betrouwbaar is.
Maar ik vind niet dat je alleen maar op een review je besluit kan maken. Ik zou dus zeggen ga naar een gearshop en test beide mixers.
Je slaat de spijker op zijn kop, ik kan namelijk wel eens iets anders over een bepaald iets denken dan een ander iemand. Ik vind beide mixers nogal propperig.... voor velen geen enkel probleem maar voor mij wel.
Ondanks dat je het probeert te voorkomen als reviewer wil er nog wel eens een eigen mening doorheen schieten en dat is op zich niet zo erg zolang het maar duidelijk is dat het om een eigen mening gaat. Ik raad mensen echter ook altijd aan zelf te testen, ik kan over kwaliteit nog wel oordelen, een persoonlijke voorkeur van iemand echter niet.