www.innovationshow.nl (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Syb    posted on 12-09-2006 16:27
Heey mensen,

Het is zo laat eindelijk een .nl site

www.innovationshow.nl

Aan de foto pagina word nog gewerkt.

Laat maar horen wat de meningen en suggesties zijn.

Syb

What do you think about www.innovationshow.nl ??

Vote :   

lrfist    posted on 21-09-2006 11:21
in dat geval moeten er veeeeeeeeeeeeel meer foto's op Happy, laughing
mensen die bij een feest zijn geweest en fotos willen zien verwachten eerder een site zoals www.studiant.be
ook is jouw publiek denkk niet zo geinteresseerd in de technische info... je zou er veel beter dan foto's van je installatie opzetten in volle ornaat. daar kunnen ze zich een beter beeld van vormen. en dan moeten de foto's impressie maken.

ik zou ook een vaste prijzenlijst maken, daar zijn mensen ook altijd naar opzoek. schuim eens andere verhuursites af om de prijs te vergelijken Winking my eye
Mod edit by Lead on 22-09-2006 17:04 (1%)
djmamo    posted on 21-09-2006 20:44
als ik jou op je sit mag geloven kun je ook artiesten en bands aan....

graag zou ik willen weten hou jij dat wilt doen, iedereen heeft ondertussen gezien wat voor apparatuur je hebt.

en daar staat geen: eq, limiter een degelijke mic. tafel of iets dergelijks op.

en omdat jij dj apparatuur heb wil niet meteen zeggen dat je ook meteen verstand hebt van elke andere willekeurige geluids tafel.

mensen die artiesten en bands doen, hebben hiervoor een opleiding gehad.

stel er komt een artiest naar jou toe en zegt ik wil graag 3 ew 500 revers huren en graag een midas venice tafel en het optreden vind plaats in een gebouw met 2000 personen dus ik wil er nog een geluidset bij.

dit gaat jou nooit lukken. maar dat zeg je wel op je site.

ten eerste moet je de klant al gaan vertellen dat een rever niet mogenlijk is en dat je een handheld voorsteld. dit doe je om het rondzingen van je mic. in te dekken.

en ten 2de moet je zeggen als je de midas ziet dat je hem niet begrijpt omdat deze te complecs in elkaar zit omdat je niet begrijpt waar je per fader minimaal 3 auxilleries hebt en dan heb je pre en post aux. en dan kan ik nog wel door gaan. en dan kan ik wel zeggen dat dit een van de meest voorkomende geluids tafels is voor artiesten. en waarschijnlijk ook de kleinste en eenvoudigste.

en je hbet geen eq hoe denk je dan je mic. uit te fluiten, en als je dat nog nooit hebt gedaan dan lukt het je niet de eerste keer.

en over een band wil ik niet beginnen want dat is heel moeilijk. ik ben zelf av technicus van beroep maar zou niet snel ja zeggen tegen een band om het geluid te doen. (zal het wel proberen )

denk dat je beter je site kan aanpassen in een dj site met eventueel verhuur.
www.moonentertainment.nl
djmamo    posted on 22-09-2006 20:44
het is er wel stil geworden
www.moonentertainment.nl
greup    posted on 22-09-2006 20:52
Poster: djmamo
het is er wel stil geworden

klopt. Maar ik denk dat deze jonge een hele hoop bruikbare commentaren heeft gekregen. Hopelijk doet hij er wat mee!
Daarbij staan er in dit topic denk ik een hele hoop tips voor andere mensen die ook een site willen opbouwen
djmamo    posted on 22-09-2006 20:55
dat ben ik helamaal met je eens greup, hoop ook dat mensen begrijpoen dat ze niet zomaar neer moeten zetten dat ze ook bands en artiesten kunnen, want dat is erg moeilijk. mischien wel leuk..... maar erg moeilijk en zeker niet het zelfde als plaatjes draaien met je huis/tuin keuken mixer.
www.moonentertainment.nl
Lead    posted on 22-09-2006 21:04
Daar heb je zeker gelijk in... Denk alleen al aan de hoeveelheid spul die je nodig hebt om de backline neer te zetten...
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 22-09-2006 23:37
Ik zag dat Syb op het New-Line forum vrijwel dezelfde commentaren had gekregen... daaruit kun je dus concluderen dat de meeste mensen het met ons eens zijn.

This is an old Topic

No new postings for 6.795 days.
 Post CommentThat would be 226.5 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

150 Users online: 14 Guests (136 Unknown)
Pages generated today : 13.464
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.964.023