Poster: W.i.M
Yeah, Pioneer is echt rotspul, troep, nog erger dan bagger....
Ik hoop wel dat snel deze pagina vol is zodat hij deze niet meer leest
Poster: Jorrit
Zo Wim, gewaagde uitspraak zeg, 'tis voor je te hopen dat je niet billenkoek krijgt.
Poster: DeafDJ
Hey jongens lead is weg! we kunnen eindelijk eerlijk toegeven dat denon beter is dan pioneer! Ik denk wel dat je in clubs vaker een kaoss tegenkomt dan een denon....
Poster: DeafDJ
Hey jongens lead is weg! we kunnen eindelijk eerlijk toegeven dat denon beter is dan pioneer! Ik denk wel dat je in clubs vaker een kaoss tegenkomt dan een denon....
Poster: dennisv
ik weet niet hoor maar bij jouw DJ booth's die je gepost hebt zie ik toch heel duidelijk CDJ's
Poster: Lead![]()
Jij daalt gelijk 10 punten zeg... :p
Poster: PatrickBeuken
Dat wil toch niks zeggen :P Ik heb hier bijv. een DAP versterker, maar Crown is veel beter.
weet ik. maar je kunt toch niet alles van top merken hebben. dan zou ik al 10.000 euro kwijt zijn voor vier martin MAC 250 krypton's. terwijl ik GLP Ypoc's goed genoeg vind.
Poster: dj_jr
volgens mij zijn die lampjes wat duurder hoor:p
Poster: Thomz
En misschien ook de afdruk van het logo
ik weet niet hoor maar bij jouw DJ booth's die je gepost hebt zie ik toch heel duidelijk CDJ's
Poster: Jorrit
En wim dan?
Je mag niet wijzen naar een ander, heb je dat niet geleerd ?
Jorrit -10 maakt een totaal van -87
Je mag niet wijzen naar een ander, heb je dat niet geleerd ?
Jorrit -10 maakt een totaal van -87
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.