Poster: ChiellianvanWhod
toevallig dat die vriend van je (rik) bij me in de klas zit en ik het er vandaag nog met hem er over had.
Poster: WinstonAls het niet online wordt gekocht kun je het wat betreft prestaties uittesten. Duurzaamheid is niet te testen. Maar voor de prijs kun je het risico nemen. Het kan relatief niks, dus kan ook weinig stuk.
Huh? Das een logica waar ik weinig van begrijp. Behalve het loopwerk, de buttons, het lade systeem en de software kan er weinig mis gaan..... het lullige is dat dat 80% van de speler is.Het heeft rubberen knoppen, dat is dus wennen om precies te starten.
Die is ook nieuw voor me en in 10 jaar tijd heb ik nog niet mee gemaakt dat een rubberen knop minder precies starte dan een hard plastic knop of een metalen knopje.Het type jog dial gaat meestal niet jarenlang mee.
Wat voor type jogdiel? Dit is voor 99% zeker hetzelfde op het apparaat gezet als o.a de jb systems CD200 e.d. Gewoon een lager waar het geheel op draait.
Daarnaast komt het uit dezelfde chinese fabriek, nu zegt dat nog vrij weinig maar ik vind de argumenten deze speler niet te nemen tot nu toe erg zwak.
Wat ik wel een punt vind is de after sales van US blaster, US Blaster geeft je 1 jaar garantie. In dat jaar word een product omgeruild wanneer het kapot gaat. Reparartie kennen ze niet. Na dat jaar kun je er voor kiezen om het apparaat zelf in de container te lazeren of hun het voor je te laten doen, echter in beide gevallen heb je pech qua garantie want dingen als spare parts leveren word erg moeilijk bij zo'n fabrikant.
Poster: Reind
Huh? Das een logica waar ik weinig van begrijp. Behalve het loopwerk, de buttons, het lade systeem en de software kan er weinig mis gaan
Die is ook nieuw voor me en in 10 jaar tijd heb ik nog niet mee gemaakt dat een rubberen knop minder precies starte dan een hard plastic knop of een metalen knopje.
Wat voor type jogdiel? Dit is voor 99% zeker hetzelfde op het apparaat gezet als o.a de jb systems CD200 e.d. Gewoon een lager waar het geheel op draait.
....maar ik vind de argumenten deze speler niet te nemen tot nu toe erg zwak.
Poster: Winston
Dan heb je me juist heel goed begrepen.