Stanton c.303 vs Stanton c.304 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Zephion    posted on 06-09-2006 20:28
Hey mensen ik zit dus te twijfelen of ik de goedkopere versie of de duurdere versie zal gaan halen van de nieuwe stanton cd-spelers. Ik zit nog op de middelbare school en het geld komt dan ook zeker niet binnenstromen. Ik wil eigenlijk gewoon een cd-speler waarmee je kan mixen al die extra functies interesseren me dan ook niet zo. Vinyl mode vind ik dan wel handiger bij de duurdere versie maar ik vraag me af of dat nou echt zoveel geld meer waard is?

Uiteindelijk wil ik cdj's gaan halen maar dat in de verre toekomst, dus ik hoor graag jullie adviezen. De goedkopere of de duurdere? Happy, laughing

What do you think about Stanton c.303 vs Stanton c.304 ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 20-10-2006 21:11
Poster: rickdekoning
dat djstunter bied een set aan van stanton 2x c.303 met de m.202 is dat een goeie mixer (voor het dat wat tie moet kosten) of is het rotzooi? Hebben er mensen ervaring met die set?

Over die mixer heb ik nog weinig gehoord.... je zou eens verder moeten kijken... en de cd-spelers uitgebreid uitproberen, de C304 heeft gewoon wat meer functies, persoonlijk zou ik als het budget het toelaat gewoon voor de 304 gaan..
Feel&.Celebrate.Life!

This is an old Topic

No new postings for 6.689 days.
 Post CommentThat would be 223 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

94 Users online: 36 Guests (58 Unknown)
Pages generated today : 11.472
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.679.487