Poster: dj_jr
een ander kan wel een keuze maken maar jij moet er mee draaien.
ik zou ze in een winkel uitproberen en kopen wat jij het beste vind.
Poster: Zephion
Ok ik ga voor de c.303Bedankt allemaal!
wat mij betreft mag deze dicht.
Poster: Ijaz
ja idd :p k ben namelijk ook van plan de Stanton c304 te kopen alleen zoek nog leuke video reviews kan er alleen maar 1!! vinden die van decks.co.uk google en you tube hebbe niks
Poster: Thomz
Op het new-line forum hebben ze ook een demovideotje staan, waar juist weet ik niet.
Poster: _Ivan_
Ik kan in ieder geval niks vinden op het forum van new-line
Poster: Thomz
Zal het effe op Rapidshare zetten...
Poster: WinstonGek dat de mensen van Stanton niet alles schrijven wat die player kan.
Overigens heb ik ook een bugje ontdekt op de C.304. Zet de speler in vinyl modus en druk op play. Op het moment dat je er zin in hebt ga je heen en weer met de jog door aan de zijkant op het rubberen gedeelte te bewegen, vervolgens leg je met je andere hand een vinger op het touch sensite gedeelte en blijf je de jog heen en weer bewegen, haal nu je vinger weer van het touch sensite gedeelte af en verdomd..... de speler staat in reverse. Echter zodra je stopt met het heen en weer bewegen van de jog gaat ie weer in zijn vooruit. Dit grapje wil niet altijd lukken, ik kwam er bij stom toeval achter toen ik aan het kijken was hoe de vinyl simulatie nou exact reageerde. Maar het is altijd leuk om een bugje te vinden, in de 10 keer dat ik het heb gedaan is het me 4 keer gelukt de speler dusdanig in de war te krijgen dat hij spntaan achteruit begon te spelen. Overigens ging in geen van alle gevallen het reverse lampje aan.
Poster: Winston
Jou ontdekking is een echt bugje die gelukkig niet lastig is. Je moet het echt willen voordat dat gebeurt.
Terwijl die features die ik noemde echt nuttig zijn. Vermoedelijk afgekeken van de Pioneers.
Poster: rickdekoning
dat djstunter bied een set aan van stanton 2x c.303 met de m.202 is dat een goeie mixer (voor het dat wat tie moet kosten) of is het rotzooi? Hebben er mensen ervaring met die set?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.