Stanton c.303 vs Stanton c.304 (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Zephion    posted on 06-09-2006 20:28
Hey mensen ik zit dus te twijfelen of ik de goedkopere versie of de duurdere versie zal gaan halen van de nieuwe stanton cd-spelers. Ik zit nog op de middelbare school en het geld komt dan ook zeker niet binnenstromen. Ik wil eigenlijk gewoon een cd-speler waarmee je kan mixen al die extra functies interesseren me dan ook niet zo. Vinyl mode vind ik dan wel handiger bij de duurdere versie maar ik vraag me af of dat nou echt zoveel geld meer waard is?

Uiteindelijk wil ik cdj's gaan halen maar dat in de verre toekomst, dus ik hoor graag jullie adviezen. De goedkopere of de duurdere? Happy, laughing

What do you think about Stanton c.303 vs Stanton c.304 ??

Vote :   

Thomz    posted on 06-09-2006 22:56
De goedkope, je bent student (net als ik Winking my eye) en geld heb je idd niet zomaar. Vinyl mode heb je alleen nodig als je hip-hop draait, en voor eens een backspin te doen zou ik echt €150-200 meer betalen. En als de functis, zoals je zegt, je niet veel kunnen schelen zou ik gewoon die C.303 gaan.
En waarschijnlijk zou je liever de C.304 hebben, maar als je denkt wat van de bijkomende functies je werkelijk zou gebruiken, kun je beter wat meer geld voor jezelf houden en wat minder voor die cd-speler.
Yorick    posted on 06-09-2006 23:02
een ander kan wel een keuze maken maar jij moet er mee draaien.
ik zou ze in een winkel uitproberen en kopen wat jij het beste vind.
lrfist    posted on 06-09-2006 23:54
ja ik draai bijvoorbeeld al 5 jaar met vinyl... draai het liefste met vinylmode omdat dat handiger inmixt voor mij.
dj's die "cd-mode" gewoon zijn kunnen dat dan beter, maar leren vinyl wel sneller denk ik.

als je past begint kan je kiezen natuurlijk... maar zelf eens proberen in de winkel, dan kan je kopen wat je het best ligt. neem vooral je tijd om te testen Winking my eye
Zephion    posted on 07-09-2006 07:30
Poster: dj_jr
een ander kan wel een keuze maken maar jij moet er mee draaien.
ik zou ze in een winkel uitproberen en kopen wat jij het beste vind.

Uiteindelijk maak ik altijd zelf de keuze ik vraag enkel om adviezen Winking my eye.
Ik heb al eerder met de c.303 gedraaid en dat lukt me prima de c.304 is voor de rest hetzelfde behalve de extra functies Happy, laughing Het gaat dus waarschijnlijk de c.303 worden. bedankt voor de posts in ieder geval!
Winston    posted on 07-09-2006 14:37
Als je gevorderde beginner bent is de C.303 prima. Afgezien van de vinyl mode en efx en nog wat kleine dingen zijn ze inderdaad identiek. Het is het geld pas waard als je gebruik van zou maken van de extra's.
Tic Toc
Zephion    posted on 07-09-2006 17:04
Ok ik ga voor de c.303 Happy, laughing Bedankt allemaal!

wat mij betreft mag deze dicht.
Thomz    posted on 08-09-2006 22:55
Poster: Zephion
Ok ik ga voor de c.303 Happy, laughing Bedankt allemaal!

wat mij betreft mag deze dicht.

Waarom dicht, zijn misschien nog mensen die vragen hebben over deze gear...
Ijaz    posted on 08-09-2006 23:05
ja idd :p k ben namelijk ook van plan de Stanton c304 te kopen alleen zoek nog leuke video reviews kan er alleen maar 1!! vinden die van decks.co.uk google en you tube hebbe niks Unhappy

Thomz    posted on 08-09-2006 23:13
Poster: Ijaz
ja idd :p k ben namelijk ook van plan de Stanton c304 te kopen alleen zoek nog leuke video reviews kan er alleen maar 1!! vinden die van decks.co.uk google en you tube hebbe niks Unhappy

Op het new-line forum hebben ze ook een demovideotje staan, waar juist weet ik niet.
_Ivan_    posted on 09-09-2006 16:13
Poster: Thomz

Op het new-line forum hebben ze ook een demovideotje staan, waar juist weet ik niet.

Ik kan in ieder geval niks vinden op het forum van new-line
Feel&.Celebrate.Life!
Thomz    posted on 09-09-2006 16:49
Poster: _Ivan_

Ik kan in ieder geval niks vinden op het forum van new-line

Zal het effe op Rapidshare zetten...
Ijaz    posted on 09-09-2006 17:05
hehe thnx!
_Ivan_    posted on 09-09-2006 17:11

Zal het effe op Rapidshare zetten...

KeeHappy, laughing post je hier ef de link of open je nieuw topic
Feel&.Celebrate.Life!
Thomz    posted on 09-09-2006 22:30
Ijaz    posted on 09-09-2006 22:41
thnx ff looken :D
_Ivan_    posted on 10-09-2006 09:48
aub

thanksHappy, laughing k'ga hem ef bekijken
Feel&.Celebrate.Life!
Winston    posted on 11-09-2006 00:43
@ Thomz:

Thanks voor de link. De kerels die de demo hebben gemaakt hebben in de anderhalve minuut toch veel laten zien. En dat is nog niet alles. Eigenlijk wordt je meer beperkt door je eigen creativiteit.

Ik heb weer iets nieuws geleerd. Het blijkt dat de C.304 ook "cue play" heeft. Dat stond niet in de handleiding.

Gek dat de mensen van Stanton niet alles schrijven wat die player kan.

Wat ook niet staat in de manual is dat je de start en break speed kunt regelen.

Tic Toc
Reind    posted on 11-09-2006 00:56
Poster: Winston
Gek dat de mensen van Stanton niet alles schrijven wat die player kan.

Gebeurd wel vaker, er staat ook nergens op de Numark site dat de CDX mp3's af kan spelen, zelfs in de handleiding word er met geen woord over gerept en toch als je er een MP3 cd in frunnikt speelt ie hem zonder problemen af. En zo zijn er nog wel een aantal producten waarvan niet alles in de handleiding staat.

Uit de C.304 review
Overigens heb ik ook een bugje ontdekt op de C.304. Zet de speler in vinyl modus en druk op play. Op het moment dat je er zin in hebt ga je heen en weer met de jog door aan de zijkant op het rubberen gedeelte te bewegen, vervolgens leg je met je andere hand een vinger op het touch sensite gedeelte en blijf je de jog heen en weer bewegen, haal nu je vinger weer van het touch sensite gedeelte af en verdomd..... de speler staat in reverse. Echter zodra je stopt met het heen en weer bewegen van de jog gaat ie weer in zijn vooruit. Dit grapje wil niet altijd lukken, ik kwam er bij stom toeval achter toen ik aan het kijken was hoe de vinyl simulatie nou exact reageerde. Maar het is altijd leuk om een bugje te vinden, in de 10 keer dat ik het heb gedaan is het me 4 keer gelukt de speler dusdanig in de war te krijgen dat hij spntaan achteruit begon te spelen. Overigens ging in geen van alle gevallen het reverse lampje aan.

Die feature staat ook niet in de handleiding Winking my eye
Winston    posted on 11-09-2006 01:04
De review had ik ook gelezen. Heel mooi gedaan, zoals allemaal op je site.

Jou ontdekking is een echt bugje die gelukkig niet lastig is. Je moet het echt willen voordat dat gebeurt.

Terwijl die features die ik noemde echt nuttig zijn. Vermoedelijk afgekeken van de Pioneers.
Tic Toc
Reind    posted on 11-09-2006 03:39
Poster: Winston
Jou ontdekking is een echt bugje die gelukkig niet lastig is. Je moet het echt willen voordat dat gebeurt.

Terwijl die features die ik noemde echt nuttig zijn. Vermoedelijk afgekeken van de Pioneers.

Dat bugje was zo lastig dat toen ik iemand er van wilde vertellen ik eerst de review erbij moest pakken voor ik ook alweer wist hoe het te reproduceren. :p

En dat men van Pioneer af kijkt, tsja zo zou je het ook kunnen zien. Echter zijn features door de jaren heen meer een gewoonte dan een unieke vinding van een fabrikant. Zo zou je ook kunnen zeggen dat het midi idee van de DJM800 gejat is van de Nuo4 maar dan verbeterd.......

Het enige waar ik benieuwd naar ben is de uitvinder van de play knop, die is pas massaal gejat Winking my eye
Zephion    posted on 21-09-2006 18:28
gv heb ik hem einelijk besteld krijg ik hem kapot binnen, dus ik terugzenden naar djstunter, weigeren ze het pakket. lekker dan nu ligt hij dus ergens in een magazijn en moet ik extra moeite doen het pakket weer terug te krijgen en extra verzendkosten betalen. En djstunter krijg ik al 2 dagen geen antwoord van...

nee lekkere winkel, volgende keer gewoon weer new-line!
Mod edit by Jorrit on 21-09-2006 20:49 (1%)
_ruud_    posted on 21-09-2006 20:35
[offtopic] ik heb helemaal geen slechte ervaringen met dj stunter. dan maar hopen dat het zo blijft Happy, laughing
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 21-09-2006 @ 20:35:39 (19%)
rickdekoning    posted on 20-10-2006 17:05
dat djstunter bied een set aan van stanton 2x c.303 met de m.202 is dat een goeie mixer (voor het dat wat tie moet kosten) of is het rotzooi? Hebben er mensen ervaring met die set?
Thomz    posted on 20-10-2006 17:43
Poster: rickdekoning
dat djstunter bied een set aan van stanton 2x c.303 met de m.202 is dat een goeie mixer (voor het dat wat tie moet kosten) of is het rotzooi? Hebben er mensen ervaring met die set?

Het is waar je voor betaald, maar deftig genoeg voor een beginner...
Twello    posted on 20-10-2006 20:30
Ik was vanmiddag in arnhem en ik zag de C.303 staan ergens in de etalage, dus ik denk nou ik kijk ff hoe het jog wheel voelt. Dus ik loop naar binnen en ging ff aan dat jog wheel frunikken. Die baas helemaal geirriteerd wat ik aan het doen was, en dat je dr niet aan moest komen.  Volgensmij nemen ze je gewoon niet sirieus omdat je 15 jaar bent....

Maar de CD speler heb ik dus niet kunnen testen voor je Het enige wat ik kan zeggen is dat hij er wel mooi uit ziet en dat het jog wheel heel los is (niet negatief ofzo...)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

203 Users online: 12 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 33.500
Most visitors online this month : 356
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.900.522