CDJ-800MKII errors? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ivar    posted on 02-09-2006 19:45
Hallo,

Ik ben van plan om een CDJ-800MKII aan te schaffen. Ik was vandaag bij een winkel die ze verkoopt en de man vertelde mij dat de CDJ-800MKII veel error's geeft. Klopt dit? Ik heb is op dit forum gezocht maar kon nergens iets vinden over een probleem met de CDJ800MKII.

Weet iemand hier meer van? Of praat die man maar raar ?

Bedankt voor jullie aandacht!

Ivar.
Mod edit by Lead on 09-09-2006 11:07 (7%)

What do you think about CDJ-800MKII errors? ??

Vote :   

Tim1978    posted on 08-09-2006 09:34
Ik heb nu een maand of 4 een setje CDJ-800MK2's. Na eerst 'voorzichtig' met die dingen te zijn omgegaan, heb ik geprobeerd om ze vast te laten lopen (de software, niet het loopwerk  Winking my eye. Niet gelukt... Nog nooit een error gezien en ze worden iedere dag gebruikt...

Overigens heb ik weleens een Denon 2000F vast laten lopen tijdens het draaien. Hij reageerde nergens meer op, maar de track bleef wel lopen gelukkig.
Day-One    posted on 08-09-2006 12:23
Poster: Tim1978
heb ik geprobeerd om ze vast te laten lopen (de software, niet het loopwerk  Winking my eye. Niet gelukt....

En stel nou dat hij idd vast ging lopen en terug moet naar pioneer.. is jou test geslaagd of is de cdj-800 mk2 niet goed? test-banken hebben ze bij pioneer..

ik heb mijn 800's vanaf dec. (geen mk2 wellicht) en heb tot op heden geen problemen.(nog nooit en error gezien...).die dingen doen het super..
Lead    posted on 08-09-2006 12:26
Voor de Pioneer testbank : zie mijn filmpje :D
Let the BASS be louder
prime-8    posted on 08-09-2006 19:22
best vervelend. kom net thuis met twee gloednieuwe cdj800 mk2's en één van de twee doet het niet!!! hij speelt een nummer enkele seconden af en dan stopt die met spelen, spuugt die de cd uit terwijl alle schermpjes gaan flikkeren en begint ie een snel tikkend geluid te maken voordat ie zichzelf al dan niet uitschakelt.

de schermpjes staan dan vol met gibberisch... En puntjes. Best vies om te zien Unhappy
iemand een idee?
User edit by prime-8 on 08-09-2006 @ 19:28:37 (23%)
Lead    posted on 08-09-2006 19:51
Dat klinkt alsof er iets goed mis is. Wellicht transportschade of iets vreemd... Gewoon even mee terug naar de winkel gaan.
Let the BASS be louder
Tim1978    posted on 08-09-2006 20:05
Poster: Day-One

En stel nou dat hij idd vast ging lopen en terug moet naar pioneer.. is jou test geslaagd of is de cdj-800 mk2 niet goed? test-banken hebben ze bij pioneer..

Het was absoluut niet mijn doel om ze te slopen. De Denon 2000F kaaide destijds vast omdat ik (denk ik) te snel op verschillende knopjes achter elkaar duwde. Zo'n jaar of 5 ieder weekend met dat ding gewerkt en dan wordt je steeds sneller in het bedienen van zo'n ding. Blijkbaar kun je 'm dus te snel bedienen.

Met dit in gedachten heb ik nogal wat verschillende knopjes snel bediend en wat knop-combinaties (die niet in de manual stonden) uitgeprobeerd. Niets aan de hand, die CDJ-800MK2 is dus zo stabiel als een huis. Overigens precies zoals ik had verwacht...  
prime-8    posted on 08-09-2006 20:50
Poster: Lead
Dat klinkt alsof er iets goed mis is. Wellicht transportschade of iets vreemd... Gewoon even mee terug naar de winkel gaan.

Ik heb het gvoel dat de software niet helemaal goed is... Volgens mij zullen ze hem opnieuw moeten programmeren ofzo. Al chance voor de garantie, nu maar hopen dat ik hem tegen dinsdag terug heb!
greup    posted on 08-09-2006 20:58
Poster: prime-8

Ik heb het gvoel dat de software niet helemaal goed is... Volgens mij zullen ze hem opnieuw moeten programmeren ofzo. Al chance voor de garantie, nu maar hopen dat ik hem tegen dinsdag terug heb!

ik heb ook welleens iets gekocht wat toen ik thuis was niet goed bleek te zijn. Ik kreeg in dat geval gewoon een nieuwe mee... Misschien kun jij ook zoiets regelen
Day-One    posted on 08-09-2006 21:16
Poster: Tim1978
Met dit in gedachten heb ik nogal wat verschillende knopjes snel bediend en wat knop-combinaties (die niet in de manual stonden) uitgeprobeerd. Niets aan de hand, die CDJ-800MK2 is dus zo stabiel als een huis. Overigens precies zoals ik had verwacht...  

ooh okay...dacht het al.....Thumbs Up
prime-8    posted on 08-09-2006 21:23
Poster: greup

ik heb ook welleens iets gekocht wat toen ik thuis was niet goed bleek te zijn. Ik kreeg in dat geval gewoon een nieuwe mee... Misschien kun jij ook zoiets regelen

dat zal ongetwijfeld wel het geval zijn. Enige minpunt; mk2's allemaal uitverkocht en dinsdag pas nieuwe levering Unhappy

Ik denk dat ik morgen beter even bel. Dan stel ik voor dat ik dinsdag het defecte toestel binnen doe en dan meteen een nieuwe mee naar huis neem. Kunnen ze moeilijk weigeren denk ik...
djmarcelm    posted on 14-09-2006 23:10
zal wel een verkoper uit het grijze zijn circuit geweest
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
Lead    posted on 15-09-2006 17:56
herprogrammeren zal niet dnodig zijn denk ik, ik vrees een mechanisch iets...

Audioboost is inderdaad een beetje heel erg grijs Winking my eye
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 6.801 days.
 Post CommentThat would be 226.7 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

133 Users online: 19 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 27.630
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.927.092