Poster: Phenix
Voor de geluidsset is er ongeveer een budget van € 100,00. Het is niet veel maar het aantal personen wat komt is ook niet echt super veel.
Poster: Phenix
Is goed Ivan ik wacht je reactie af. Heb jullie ook een website van jullie drive in? Of een overzicht van de apparatuur?
Poster: Dj_Danny
Voor een totaal prijs van €250,- moet je wel een gemiddelde drive-in met enige ervaring kunnen vinden.. Die het licht en geluid voor je wil doen.
Let wel op met wie je in zee gaat. Kijk of sites er proffessioneel uitzien, kijk eventueel naar foto's en de lijst met apparatuur, probeer een afspraak op locatie te maken. (Een goeie drive-in stelt dat zelf al voor!) Dat is voor de drive-in makkelijk, maar voor jou is dat teven de gelegenheid om te kijken of het klik, of het goed voelt.
Uiteraard zwerven er een hoop drive-in shows rond die voor een lager bedrag te werk gaan, maar dan zit je al gauw bij de 15-jarige drive-in shows, die totaal niet aan het bovenstaande voldoen. (Al verdienen ze eigenlijk allemaal een kans, want je moet ergens beginnen..)
Het is dat ik inmiddels alle drive-in spullen te koop heb staan en er eigenlijk mee gestopt ben anders had ik je best verder kunnen helpen, maar goed ik hoop dat je wat aan bovenstaande heb.