persoonlijke keuze
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Poll : jou keuze

-dn 1500
-nuo 5
-djm 600

Voting is only possible for our Members
ramses    posted on 31-08-2006 17:44
wat is volgens jou de betere mixer ?

What do you think about persoonlijke keuze ??

Vote :   

djmamo    posted on 31-08-2006 17:56
sorry hoor maar als je nu eerst eens de topics door leest inplaats van maar gewoon een post maken.

in dit topic [Closed] pos en ng van de nuo 5 geef ik ook al aan dat je moet kijken wat er wordt geschreven.

lees deze topic door dan weet je ook wat je wil weten.

www.moonentertainment.nl
Dj_Fantasy    posted on 31-08-2006 18:03
Stop over deze mengpanelen een topic te maken..volg de raad op van dj mamo

dj2dj.nl
djmamo    posted on 31-08-2006 18:05
mods mag er aub een slotje op, vind dit duidelijke site vervuiling.
www.moonentertainment.nl
ramses    posted on 31-08-2006 18:08
ik vind het beter als iedereen zijn antwoord zet met enkel welke voorkeur hij heeft
ik vind het niet chique als iedereen twijfelt en zeg ja deze heeft betere faders en deze dit maar ik heb liever hun beter mixer juist djm600 of nuo5 al de rest vind je terug op sites maar hun pers. voorkeur niet dus aub geen slot
djmamo    posted on 31-08-2006 18:16
nou zal ik dan maar vertellen wat je moet doen:

de denon is eigenlijk de mindere van de 3 (technisch en qua effecten enz)

dan heb je nog de djm 600, is de standaart in de dj wereld (ook nog maar ff wordt nu al veel vervangen door de 800)
min punten van de 600: er komt een ontzettend kut geluid uit en geen digitale uitgang

de nuo 5 dezelfde opties als de djm 600 maar de nuo is geluids technisch beter (mooier) en heeft een digitale uitgang (firwire)

dus als je het geld hebt dan moet je de nuo 5 pakken omdat dit de beste mixer van de 3 is (en ja heb er ervaring mee)

en dan moet je nu maar weer fijn de topics door gaan lezen want anders komt er alleen maar te staan de djm 800 is toch veel beter en de reloop is ook goed.
www.moonentertainment.nl
greup    posted on 31-08-2006 18:23
Poster: ramses
ik vind het beter als iedereen zijn antwoord zet met enkel welke voorkeur hij heeft
ik vind het niet chique als iedereen twijfelt en zeg ja deze heeft betere faders en deze dit maar ik heb liever hun beter mixer juist djm600 of nuo5 al de rest vind je terug op sites maar hun pers. voorkeur niet dus aub geen slot

de vraag is heel simpel te beantwoorden als we puur kijken naar de kwaliteit.
De nuo 5 is kwalitatief een stuk verder dan de andere 2 * maar da lijkt me zo langzamerhand wel een algemeenbekend gegeven*

De djm 600 is daarbij ook al een flink verouderd model. En dat zijn kwalititeit dus erg achterligt is niet heel raar.

De denon is gewoon een bak die naar mijn mening niet klopt. In idergeval niet op de mannier zoals die uit de winkel komt. en de sound is Vreselijk zoals die van de fabriek komt. Door middel van updates is dit geloof ik op te lossen..

Maar de persoonlijke meningen zijn natuurlijk altijd verschillend. 

Daarbij moet ik de andere gelijk geven en was ook dit topic niet nodig geweest te openen. Ik zal nog overleggen of we dit topic moeten open houden...
Jorrit    posted on 31-08-2006 18:25
En ik denk dat daar geen overleg nodig voor is, de topics die mamo in het vorige (gelockte) topic aangaf bieden zat plaats om info te achterhalen en vragen te posten, deze mixers is genoeg over geschreven.
quotje van Mamo:

hier zijn al zoveel topics over, als je volgende keer ff de search knop gebruikt
Welke mixer (Vibe of Nuo5)?
Ecler nuo 5 of djm 600 of men numark fx 5000
Nuo 4 of 5?
Ecler Nuo 5
denon x-1500 VS pioneer djm-600 VS ecler nuo5

Mod edit by Jorrit on 31-08-2006 18:29 (100%)

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

98 Users online: 8 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 2.440
Most visitors online this month : 194
Lifetime Pageviews since 2003 : 217.406.236