Numark TTX-1??
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DaBoj    posted on 27-07-2004 12:11
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, en ook in de dj wereld.

Een vriend van mij is dj, en hij leert mij de beginselen van het mixen op SL 1210's.
Maar de laatste tijd wil ik zelf ook graag een set aanschaffen...
Ik zit nu alleen een beetje met een dilemma: Ik ben erg ge?ntereseerd in de TTX van Numark, en ik heb nu ook genoeg geld om er 2 te kunnen kopen + een mengpaneeltje, en een koptelefoon.
Het enige probleem is: Ik zit nu een beetje over de TTX is. Want ik heb er veel goede, maar ook heeeeele slechte reviews over gelezen
Daarom d8 ik: Laat ik m eens gaan uitproberen  En dat heb ik dus ook gedaan, en ik vond hem heerlijk draaien
En er was ook nx mis met de arm, zoals wel heel nadrukkelijk stond op het new-line forum, en veel mensen zeggen.

Ik zit nu dus erg in dilemma of ik nou gewoon de TTX moet kopen, of nog een hele poos door moet sparen voor de SL's

Weet iemand hier of egt elke TTX zo slecht is, of dat het ook gewoon per exemplaar verschilt, of dat het allemaal wel meevalt?

Alvast bedankt

What do you think about Numark TTX-1?? ??

Vote :   

Jorrit    posted on 27-07-2004 12:15
je moet gewoon alletwee de draaitafels goed aan de tand voelen.

Dat gedoe op new-line is soms een beetje overtrokken vind ik, maar de problemen die zei zeggen dat ze er zijn, zou ik wel even goed naar kijken, en op testen.

En als je voor jou mening de TTX beter vind draaien dan is de keuze niet zo moeilijk...
Wel is een voordeel dat de technics in elke discotheek staat, dus dan heb je zegmaar al een voordeel omdat je gewent bent op die TT te draaien.
Lead    posted on 27-07-2004 18:53
Welkom op deze site :D:D:D

Technics is zo ongeveer standaard, maar ook iets duurder. SL's zijn geloof ik ? 600 per stuk terwijl je voor de TTX ongeveer ? 500 moet betalen.

Ik ben een aantal TTX-en tegen gekomen die een goed werken arm hadden, maar ook een paar die wat speling hadden (niet best dus).... Ik zou niet weten of dit inmiddels is opgelost en of het echt een probleem was. Ik heb er niet overdreven veel over gehoord, maar het wel hier en daar opgemerkt.

Check desnoods de TTX-en in de winkel waar je ze koopt, die mensen willen ze best voor je in elkaar zetten en dan kun je gelijk zien of er speling op zit... voor die ? 500 zullen ze dat toch wel voor je over hebben
Let the BASS be louder
User edit by Lead on 27-07-2004 @ 18:53:50 (5%)
DaBoj    posted on 28-07-2004 16:49

Thnx voor het advies

Ik zal nog ff goed gaan nadenken, en goed opletten of er idd geen speling in de arm zitHappy, laughing
En tjah, als alles toch waar is, moet ik maar door gaan sparen voor de SL 1200's

W.i.M    posted on 28-07-2004 19:31
Ondanks dat ik de SL de beste draaitafel vind, heb ik ze jaren geleden gekocht ook om de volgende reden:

Wel is een voordeel dat de technics in elke discotheek staat, dus dan heb je zegmaar al een voordeel omdat je gewent bent op die TT te draaien.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
TheCrab    posted on 05-08-2004 21:17
Je kan technics ook krijgen voor 550 euro achtige.. dus maar 50 euro verschil per draaitafel.. Als je eenmaal technics hebt hoef je nooit meer tafels te koopen Happy, laughing.

King_Vicious    posted on 07-08-2004 10:01
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de TTX, dit meer omdat het een mooite  tafel is die net niet af is. Voor iets meer kun je beter een goede SL kopen, die leveren altijd de gewenste kwaliteit. De TTX heeft heel veel speling op de toonarm, als je dat er af laat halen heb je al een redelijk leuke tafel, nu de motor nog vervangen en je hebt een opgeleukte SL

This is an old Topic

No new postings for 7.342 days.
 Post CommentThat would be 244.7 months
or a whopping 20.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

70 Users online: 8 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 11.379
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.798.125