Ik wil een flightcase gaan kopen, maar weet niet goed waar ik op moet letten
Ik had de cdj 10 van ProDJuser gezien, leek mij wel een goede
er komen 2x cdj 200 in + een 10'' mixer
als jullie nog andere weten
mazzel thomaz
What do you think about flightcase voor cdj 200 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als je er voor kiest om alles in 1 case te doen snij je je zelf natuurlijk wel in de vingers als je later kiest om bijv een 19" mixer te kopen. Of als je verhuur klusjes hebt waarbij je alleen 2 cdj's mee hoeft te nemen.
Ik kan niet achterhalen hoedik de case is, en welke hardware gebruikt is.
Ik gok op 9mm berken miltiplex. Wat gewoon prima is voor jou setje. De hardware zal mits hij niet in de losse verhuur gaan vast wel voldoen aan je eisen.
Al met al, en nu let ik ook even op de prijs gewoon een prima case denk ik. Maar ik weet niet precies wat jij er mee wilt doen.
ik wil er ook op feesten enzo mee gaan draaien, daarom leek het mij handiger dat je alles bij elkaar hebt en zo hebben mijn apparaten ook bescherming en die hebben ze dan ook nodig
Ik heb de case een maand of 3 geleden ook gekocht en ik moet zeggen dat ie echt goed bevalt. De case is mooi stevig en het deksel sluit goed. Als de gear erin zit is de case wel redelijk zwaar, maar hier ontkom je toch niet aan.
This is an old Topic
No new postings for 6.599 days. Post CommentThat would be 220 months or a whopping 18.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.