CDN-95 vd. CDX-1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Breakbeat    posted on 22-08-2006 20:28
Ik heb al een tijdje de Numark CDN-95 op het oog lijkt me wel een super speler, maar toen ik onlangs bij een vriend was heb ik even gedraaid op de Synq CDX-1 en die beviel me nogal. Het voordeel van de CDX-1 is dat hij 400 euro goedkoper is!

Ik weet dat hij geen mp3 heeft maar dat is niet noodzakelijk. Kan iemand ervaring of zijn voorkeur posten over deze  spelers.

Mod edit by Lead on 22-10-2008 00:42 (6%)

What do you think about CDN-95 vd. CDX-1 ??

Vote :   

Thomz    posted on 22-08-2006 21:10
Ik denk dat de cdn-95 zijn meerprijs tov de cdx.1 niet waard is. De synq is een leuke speler met hot cue die je op kunt slaan in het memory systeem. Je hebt ook leuke en bruikbare effecten staan op de cdx.1, waarvan je de sterkte ervan kunt bepalen met een fader of natuurijk het jogweel.
Dan is er nog een sampler ook op de synq, en via de sd kaart kan je dan ook zelfgemaakte samples toevoegen. En dan als laatste kan je uitbreiden met de scratchbox, waarmee je dan kan scratchen via een tt.

Denk dus dat de synq meer waar voor zijn geld bied dan de numark (kan mis zijn want heb geen ervaring met de numark)
Max1984    posted on 22-08-2006 21:57
Ja.. maar heb je dat jogwheel gezien? Die is bij de cdn-95 veel fijner. Verder heeft de cdn leuke effecten. Er zullen ook wel meerdere punten zijn waarop je de spelers kunt vergelijken (b.v. pitch(resolutie), master tempo, snelheid, geluidskwaliteit enzovoorts)
Als mp3 verder geen noodzaak is dan kun je ook de cdn-90 overwegen die bijna identiek is aan de 95 alleen dan zonder mp3 en goedkoper.
Breakbeat    posted on 22-08-2006 22:13
Ik heb wel goeie ervaring met Numark inzake degelijkheid hoe zit dat bij SynQ?

This is an old Topic

No new postings for 6.599 days.
 Post CommentThat would be 220 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

89 Users online: 7 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 17.395
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.852.107