Poster: Jorrit
De cue slipt weg als je met het jog scratcht op de eerste beat... je moet het maar eens testen, want het is nogal lastig uit te leggen...
Poster: Reind
Dat is ook alleen wanneer de teller op 00:01 staat (dus de eerste seconde), doe je het ergens halverwege een nummer of na pak hem beet 20 seconden dan is er niets aan het handje.
Poster: Max1984
Ten eerste: waarom kiezen mensen in godsnaam voor de CDJ-800 ipv de DN-S3500??
Dus als je scratcht op 00:03 heb je ook problemen?
Ik zal het deze week iig zelf proberen.
*Uitgeprobeerd*
Ten eerste: waarom kiezen mensen in godsnaam voor de CDJ-800 ipv de DN-S3500?? Vanwege de naam?? Wat heeft de cdj-800 meer dan de DN-S3500, behalve die loopjes (wat Denon eigenlijk ook heeft in een andere vorm) en een ander JogWheel (waarbij de scratch ook nog eens behoorlijk digitaal klinkt, maar das persoonlijk)?
De bug heb ik niet zoveel last van gehad, maar mss krijg ik dat nog als ik er langere tijd mee draai. Maar als dat verholpen is, is het verder een heerlijke speler. 1 ding begrijp ik echter niet: de key adjust kan alleen ingesteld worden op 0%. Dus als je op +3% zit en je wilt bijsturen zonder dat dit te horen is in de toon kan dat niet, want dan valt de toon terug naar 0%. Numark wint hier, want die heeft deze functie wel. Ik weet eerlijk gezegd even niet of dit op de CDJ-800 ook zo is.
Poster: riso
..., dus waar heb je die instelbare key-lock voor nodig?
Poster: Winston
Keylock is niet bedoelt om correcties te camoufleren. Dat is gewoon een leuk bijkomend voordeeltje. Verwacht mag worden dat je niet of nauwelijks corrigeert in de mix als je een redelijke ervaring hebt opgebouwd.
Keylock of master tempo is bedoeld om tracks zonder toonverandering te draaien op (veel) hogere of lagere snelheden.
Dat is gewoon een extra feature die draaitafels niet hebben. Ik zelf mis die feature dan ook nooit.
Poster: Winston
Van mij mag een ieder keylock gebruiken om correcties in de mix te vedoezelen. Maar wie dat te vaak doet kan beter beatmatching en op tijd ingooien gaan oefenen.