Poster: DeafDJHad je liever een kleurenscherm ofzo? :p
Poster: _Ivan_
Ik denk dat als je hem een middag onder je vingers hebt kunnen proberen dat je hem dan wel wat overzichtelijker vind... Het is gewoon effe wennen denk ik...
Poster: greup
Ik denk niet dat jij de tijd hebt om " ff te wenne" als je ergens in een club binnenkomt om te draaien.
Poster: greup
Ik was vroeger altijd fan van de dubbeldecks van denon. Ik was echt overtuigd om als ik weer eens een dubbelaar zou kopen, dat ik dan een denon zou nemen. Echter snapte ik destijds alle dubbelaars nog.....
Als je dit zo ziet, dit toch toch een regelrechte ramp! veelste veel rommel op z'n klein ding!
Evenals z'n voorganger
dn d 6000. Je snap er echt geen drol meer van zonder een grondige blik in de gebruikszaanweizing.
Ze hebben naar mijn mening nog maar 1 goed model, en dat is de dn d 4500
gewoon een simpel en makkelijk ding, die moet wat die moet doen.
Wegwezen met al die scratchs functies en onzin op een jog waar ik nog maar net met 1 wijsvinger op kan drukken.
Ik hoop dat ze bij hun aankomende singel player nu eens een player maken die WEL in 1 oogopslag te begrijpen is
Het spijt me dat ik het zeg maar: hier klopt dus geen ene moer van! Je zegt dat de Denon Dn D6000 erg onoverzichtelijk is
Poster: PatrickBeuken
Wat een vreselijk saai filmpje... Die gast praat te zacht en om bij in slaap te vallen.
Grappig dat iedereen zijn mening alweer klaar heeft terwijl nog niemand hier het ding in werkelijkheid heeft gezien.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.