Denon DN-HD-2500 (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Camino    posted on 21-08-2006 09:24
Het is dus niet een DVD speler of een opvolger van de s-5000 geworden, maar een dubbelaar van Denon!

HD2500

Wat vinden jullie van deze speler? Persoonlijk vind ik het wel slim van Denon om in de HD markt te beginnen, maar vind ik dubbelaars toch wel iets een beetje uit het verleden... hij zal in de drive-in markt wel in de smaak vallen denk ik.

Check het artikel op aboutdj of het nieuws hier
Mod edit by Lead on 08-12-2006 10:30 (2%)

What do you think about Denon DN-HD-2500 ??

Vote :   

greup    posted on 21-08-2006 09:48
Ik was vroeger altijd fan van de dubbeldecks van denon. Ik was echt overtuigd om als ik weer eens een dubbelaar zou kopen, dat ik dan een denon zou nemen. Echter snapte ik destijds alle dubbelaars nog.....

Als je dit zo ziet, dit toch toch een regelrechte ramp! veelste veel rommel op z'n klein ding!

Evenals z'n voorganger

dn d 6000. Je snap er echt geen drol meer van zonder een grondige blik in de gebruikszaanweizing.

Ze hebben naar mijn mening nog maar 1 goed model, en dat is de dn d 4500

gewoon een simpel en makkelijk ding, die moet wat die moet doen.

Wegwezen met al die scratchs functies en onzin op een jog waar ik nog maar net met 1 wijsvinger op kan drukken.

Ik hoop dat ze bij hun aankomende singel player nu eens een player maken die WEL in 1 oogopslag te begrijpen is

Mod edit by greup on 21-08-2006 09:49 (1%)
_Ivan_    posted on 21-08-2006 10:11
Zou er nou echt een monochroom scherm in die player komen
Feel&.Celebrate.Life!
Camino    posted on 21-08-2006 10:18
Had je liever een kleurenscherm ofzo? :p

Reemz    posted on 21-08-2006 10:20
Het lijkt erop dat ze 2 denon DN-S1000 spelers hebben samengevoegd naar een dubbelaar en er nog wat opties aan toegevoegd.

Ik weet niet of dit wel zo'n succes wordt ondanks dat ik er niet mee gewerkt heb. Een dubbelaar moet overzichtelijk zijn en in één keer te bedienen zijn.

Als je dit ding onder de knie wilt hebben mag je denk ik wel eerst ff een cursus draaien met de Denon HD-2500 ondergaan.

Ben benieuwd naar de reviews van deze player, ik vind het in ieder geval onoverzichtelijk.

_Ivan_    posted on 21-08-2006 10:24
Poster: DeafDJ
Had je liever een kleurenscherm ofzo? :p

jh...
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 21-08-2006 @ 10:25:58 (33%)
Camino    posted on 21-08-2006 10:25
Dat was ook de indruk dat ik kreeg, maar wat wil je van een multimedia player? Als je die echt overzichtelijk kan houden is het wel knap. Ik zie deze speler eerder als een soort vervanging van computers (PCDJ en dergelijke software) in sportcantines, horeca, of drive in dan een vervanging van echte club-dubbelaars zoals de 4500...

Jorrit    posted on 21-08-2006 12:26
Een overzichtelijke multimedia player?
_Ivan_    posted on 21-08-2006 12:35
Ik denk dat als je hem een middag onder je vingers hebt kunnen proberen dat je hem dan wel wat overzichtelijker vind... Het is gewoon effe wennen denk ik...Happy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
greup    posted on 21-08-2006 12:51
Poster: _Ivan_
Ik denk dat als je hem een middag onder je vingers hebt kunnen proberen dat je hem dan wel wat overzichtelijker vind... Het is gewoon effe wennen denk ik...Happy, laughing

Ik denk niet dat jij de tijd hebt om " ff te wenne"  als je ergens in een club binnenkomt om te draaien.
_Ivan_    posted on 21-08-2006 13:50
Poster: greup
Ik denk niet dat jij de tijd hebt om " ff te wenne"  als je ergens in een club binnenkomt om te draaien.

Das waarWinking my eye maar daar zullen ze deze denk ik niet zo snel gebruiken....
Feel&.Celebrate.Life!
greup    posted on 21-08-2006 13:57
nee, en daarom vind ik hem dom dat ze niet eens iets maken wat WEL gebruiksvriendelijk is.
 de dn 4500 zie je redelijk veel in drive-ins ( is overzichtelijk, en wordt dus aangeschaft) de dns 3000 was overzichtelijk en kwam je ook nog tegen on the road. maar ben jij ooit een dns 5000, dn d 6000 of wat weet ik het tegen gekomen.... Ikke niet. En nou lijkt me niet dat als je als duur merk je gaat richten op de home dj dat je dan een hele dikke portemone geniet....

Maar goed, denon zal hier zo wel z'n redene voor hebben

Camino    posted on 21-08-2006 14:05
dit is niet echt bepaald voor de home DJ.... drive in misschien die geen cd's meer willen ronddragen, oftewel horecazaken waar ze hem uuren aan een stuk in stand-alone kunnen zetten
Lead    posted on 21-08-2006 20:36
Ik denk dat dit een toestel is voor Drive in shows en voor thuis gebruik.

De mogelijkheid om een externe harde schijf aan te sluiten is erg makkelijk thuis, maar een harde schijf vol met (belangrijke) data zou ik zelf het liefst zo min mogelijk transporteren....

Voor algemeen drive-in werk, waarbij niet met draaitafel-achtige Cd spelers wordt gewerkt, lijkt dit me een makkelijk toestel voor bruiloften en locaties waar veel met verzoek nummertjes wordt gewerkt.

Ik denk dat de hype rond dit (soort) toestellen in Europe een stuk minder zal zijn dan in de US. Daar is een heel andere DJ cultuur waarbij bruiloften- en partijen de hoofdmoot zijn van de gigs die een drive in krijgt. In de USA is het redelijk normaal dat je een DJ boekt voor een avond inclusief zijn apparatuur. De DJ sleept dus vaak zelf zijn gear mee.... en dan kan zo'n toestel erg gewicht en ruimte besparend zijn.
Let the BASS be louder
Camino    posted on 22-08-2006 00:02
Klopt, de zogenoemde Wedding-DJ's.... wat ik van diverse fora begrijp is dat deze al lang met mp3 bezig zijn en vaak gewoon met laptop werken. Voor hen zijn dit soort spelers, waarbij gebruiksgemak van transportatie en tracks te vinden belangrijker is dan zuiverheid van de mixes, ideaal...
User edit by Camino on 22-08-2006 @ 00:03:12 (3%)
Eduardooo    posted on 30-01-2007 20:14
Super goede demo:
http://www.denondj.com/dnhd2500/hd2500_demo_part1.wmv
( 60 mb, 23 minuten)
Jammer alleen dat het display niet ingezoomd is te zien
Ben benieuwd hoe overzichtelijk dit nu wel of niet is

User edit by Eduardooo on 30-01-2007 @ 20:15:59 (46%)
Lead    posted on 30-01-2007 22:43
Hey eduardo, login gegevens kwijt of een andere eduardo uit groningen ?
Let the BASS be louder
Ft    posted on 30-01-2007 22:52
Poster: greup
Ik was vroeger altijd fan van de dubbeldecks van denon. Ik was echt overtuigd om als ik weer eens een dubbelaar zou kopen, dat ik dan een denon zou nemen. Echter snapte ik destijds alle dubbelaars nog.....

Als je dit zo ziet, dit toch toch een regelrechte ramp! veelste veel rommel op z'n klein ding!

Evenals z'n voorganger

dn d 6000. Je snap er echt geen drol meer van zonder een grondige blik in de gebruikszaanweizing.

Ze hebben naar mijn mening nog maar 1 goed model, en dat is de dn d 4500

gewoon een simpel en makkelijk ding, die moet wat die moet doen.

Wegwezen met al die scratchs functies en onzin op een jog waar ik nog maar net met 1 wijsvinger op kan drukken.

Ik hoop dat ze bij hun aankomende singel player nu eens een player maken die WEL in 1 oogopslag te begrijpen is

Het spijt me dat ik het zeg maar: hier klopt dus geen ene moer van! Je zegt dat de Denon Dn D6000 erg onoverzichtelijk isConfused Heb je hem wel eens in het echt gezien? Je weet in 10 minuten precies wat alles doet... en ik spreek hierin uit ervaring... Je hebt gelijk in wat je zegt over de scratchfunctie, deze is nogal schraal en is niet fijn in gebruik. Ik denk dat als iemand voor het eerst een CDJ ziet hij even veel moeite zal hebben met alle knopjes als met de Dn D6000... Het lijken misschien veel knopjes op deze "kleine" speler, maar alles is duidelijk ingedeeld en makkelijk in gebruik.
Als je me niet gelooft raad ik je aan om gewoon eens voor de grap een winkel binnen te lopen en hem 15 minuten uit te testen... je mening zal dan denk ik wel veranderen....
Jorrit    posted on 31-01-2007 16:11
Het spijt me dat ik het zeg maar: hier klopt dus geen ene moer van! Je zegt dat de Denon Dn D6000 erg onoverzichtelijk is

Onoverzichtelijk is een hele persoonlijke opvatting anders. Er zijn ook mensen die de DN-S3500 onoverzichtelijk vinden (terwijl het eigenlijk een vrij basic ding is).
PatrickBeuken    posted on 31-01-2007 17:09
Wat een vreselijk saai filmpje... Die gast praat te zacht en om bij in slaap te vallen. Daarnaast doet hij stoer over zijn touch sensitive en the first mediaplayer die van external devices kan afspelen, maar zo geweldig en origineel is dat helemaal niet. Daarnaast wordt ik misselijk als ik al die kleine friemelknopjes zie. Volgens mij kunnen ze beter een voorbeeld nemen aan Cortex.
djpeckman    posted on 31-01-2007 20:21
Poster: PatrickBeuken
Wat een vreselijk saai filmpje... Die gast praat te zacht en om bij in slaap te vallen.

Daar heb je zeker gelijk in ze moeten een voorbeeld nemen aan Lead.

( Vind dat de denon te veel weg heeft van de numark)
Victor    posted on 31-01-2007 21:05
Grappig dat iedereen zijn mening alweer klaar heeft terwijl nog niemand hier het ding in werkelijkheid heeft gezien.
PatrickBeuken    posted on 31-01-2007 21:10
Het filmpje en de inhoud ervan wordt hier beoordeeld. Meer niet.
Jorrit    posted on 31-01-2007 21:11
Grappig dat iedereen zijn mening alweer klaar heeft terwijl nog niemand hier het ding in werkelijkheid heeft gezien.

Grappig om te zien hoe slecht dit filmpje overkomt op de consument, toch een slecht staaltje marketing wat Pioneer zoals hierboven gezegd wordt blijkbaar beter onder de knie heeft. Laten we wel wezen, marketing is net zo belangrijk (zo niet belangrijker) dan het product.

Maar dat het filmpje saai is, wil nog niet zeggen dat de speler het ook is Winking my eye
Victor    posted on 01-02-2007 14:55
Het is geen officieel filmpje van Denon zelf, maar (volgens mij) van iemand van het Engelse Denon-forum. Er zal ook heus nog wel een fabrieksfilmpje komen dat ongetwijfeld een stuk flitsender is (voor de mensen die dat belangrijk vinden).
ACTIVE    posted on 21-03-2007 20:41
Kreeg ik vorige week informatie over in me brievenbus, Deze kan je nu ook in nederland kopen..

mET 40 gb harde schrijf en 4x USB, voor zowel opslagaperaten als externe harde schrijf of IPod, Usb Stick...

En dat voor €1100 incl Btw... (EDIT 869,00EUR)

Heb je in ieder geval later geen rugklachten..

Heeft iemand hier al mee gedraaid of ervaring meegehad, laat even weten want wil hem als het wat is kopen...

http://www.dn-hd2500.com/
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

87 Users online: 7 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 9.332
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.048.065