nieuw mengpaneel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Samm    posted on 18-08-2006 17:55
Mijn mengpaneel doet de laatste tijd echt raar, er komt bijna geen geluid uit rechtse box enzo! dus ben aan het spare voor een nieuw paneel!
Weten jullie meschien iets? Heb maar 2 kanalen nodig..Dacht eerst aan de pioneer djm 400 maar ga ook alles inbouwen en die koptelefoon uitgang gaat dat weel niet.of toch heel moeilijk !500 euro is men budget! Alvast bedankt..

Groeten Samm

What do you think about nieuw mengpaneel ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 18-08-2006 18:52
Kijk anders eens op de website van Behringer daar staan genoeg 2 kanaals mengpanelenHappy, laughing
dj2dj.nl
the-melody    posted on 18-08-2006 18:57
Maar lang meegaan is de andere vraag....
Je kunt toch gewoon vooraan in je meubel een gaatje maken en daar de plug doorheen?
Thomz    posted on 18-08-2006 19:00
Wat dacht je van deze mixers: Pioneer djm-707
                                             Ecler nuo 2
                                             Denon dn-x100

Ferre    posted on 18-08-2006 19:16
koop mijn pioneer djm 500 Winking my eye
_Ivan_    posted on 18-08-2006 19:22
Je zou natuurlijk ook zelf een beetje research kunnen doenWinking my eye.
Wat the melody al zegt of de behringers lang mee gaan is de vraag. Ik raad ze (na er zelf een gehad te hebben) niet aan. Ik denk dat je voor 500 euries een leuke mixer kunt vinden. Wil je er nog effecten bij of gaat het puur om 2 kanaaltjes? Als je iets zonder effecten zoekt is de Reloop rmx-30 een goede optie denk ik, maar ook daar zit de koptelefoon aan de voorkant en zul je als je hem inbouwt een gaatje moeten maken. Als je een mixer zoekt met een goede effectenbak is natuurlijk de pioneer djm 400 aan te raden. Maar die ligt wel iets boven jou budget.

Feel&.Celebrate.Life!
Ipressive    posted on 19-08-2006 00:39
Waarom niet rekening houden met een evnetuele (toekomstige) uitbereiding?
Mijn mixer is ook aan vervanging toe en heeft 3 kanalen, echter weet ik dat ik later aan mijn 2 tt`s nog 2x pioneer cdj`s zal toevoegen. Ik ga daarom voor de djm 600. Licht boven jouw budget maar probeer anders een 2e hands djm 500, marktplaats heeft redelijk wat staan.
Samm    posted on 20-08-2006 12:45
ik dacht als ik voor meerdere kanalen zou kiezen mixer van synq smx 1??
maar de on/off knop van de pioneer djm 400 zit die ook niet langs de achterkant ??
Camino    posted on 20-08-2006 13:47
Ik zou zelf voor de 400 gaan. De on/off knop heb je niet echt nodig, (correct me if i'm wrong) het is gewoon een switch voor de stroom aan of uit te zetten. Je kan hem gewoon altijd aan laten en een switchpack gebruiken om al je gear aan en uit te zetten... zoiets dus:

voor de koptelefoon uitgang gewoon een soort verlengkabeltje gebruiken; rechthoekige jackplug in je mixer douwen en een jack chassis aan de andere kant op je tafel bevestigen.

dit alles, inclusief die switchpack (die je ook voor verlichting en je andere gear kan gebruiken) gaat je minder dan 40 euro kosten

This is an old Topic

No new postings for 6.650 days.
 Post CommentThat would be 221.7 months
or a whopping 18.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

55 Users online: 8 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 14.444
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.980.622