Mijn naam is Harm van den Heurik aka DJ BeBoy. Ondertussen alweer bijna 27 jaar. Ben vele jaren geleden voor het eerst in aanraking gekomen met de wereld die sampling heet op een Amiga computer. Heb op die bak veel lopen knutselen met Soundtracker programma's e.d. Had tot die tijd nog nooit gehoord van Cue, Pitch, enz. Kwas meer een computerman. Maar toen ik bij het programma Dancetracks van de Tros hoorde dat er zoiets bestond als een Technics SL1200 was ik meteen verkocht. Had toen helaas absoluut geen geld voor die dingen. Met een beetje geluk mocht ik in 1996 of 1997 (weet ik niet meer precies) invallen voor een DJ in de plaatselijke kroeg/discotheek. Aangezien die DJ d'r uiteindelijk geen zin meer in had werd ik aangenomen om elke week in die kroeg te draaien, en daar heb ik door veel op m'n bek te gaan enigzins leren mixen. Ik heb daar ongeveer tot 2002 gewerkt en heb vooral gedraaid met Denon CD-spelers. Ondertussen heb ik nu ongeveer een jaar 2 CDJ800's en sinds een paar weken de DJM-707. Vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Op mijn site staan enkele battlemixjes/mash-ups die ik gemaakt heb met Acid en mijn CDJ's. Op dit moment probeer ik de logica vna het programma Reason te ontdekken.
Zo, dat was mijn verhaal ! (Ben de helft vergeten, maar 't wordt anders wel een erg lang verhaal).
P.S. Fijn forumpje dit.
Hi DJBeBoy,
De link is aangepast.. Hier gebruiken we HTML code met een extra toevoeging : quote
om text de quoten..
< quote > tekst < /quote >