Ik heb sinds een paar maanden de Numark CDN-95. Nu ben ik er achter gekomen dat 1 van de uitgangen van de speler lichte, irriterende tikjes veroorzaakt. Het lijkt een beetje op het geluid dat je krijgt als je een oude plaat op een oude speler op zet. Dit komt voor tijdens het open staan van de fader ongeacht of er geluid is. Ik heb al gekeken of het aan de mixer ligt en dit lijkt niet het geval: als ik de kabels verwissel dan hoor je het op het andere kanaal. Als ik de speler aan en uit doe is het vaak verdwenen. Ik ben toch benieuwd wat dit kan zijn. Zou ik een beroep moeten doen op mijn garantie?
What do you think about Tikjes in Audio, door CD speler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja, als er iets met de speler is waarvan jij niet zelf de oorzaak bent kun je proberen garantie te claimen. Lijkt me een los zitten contactje of miniscuul kortsluitinkje.
Maar probeer eerst eens een nieuwe/andere tulp kabel waarvan je ZEKER weet dat hij het goed doet.... Doe de pluggen een keer of 5-6 erin en eruit om aanslag weg te poetsen. Als je de storing ook houd op je nieuwe kabel, en hij wisselt van kant als je links en rechts omdraaid heb je het kabeltje uitgesloten.
Dan hou je nog je CD speler (storing op uitgang) en je mixer (storing op ingang)...
ok thnx. Ga het zsm uitproberen. Het ligt iig niet aan de de ingang, heb al van kant gewisseld met de kabeltjes en de storing verhuist dan mee.
This is an old Topic
No new postings for 6.755 days. Post CommentThat would be 225.2 months or a whopping 18.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.