Temperatuur Sensoren digitaal
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

HouseArrest    posted on 13-08-2006 00:20
Hallo mensen.

Ik ben eigenlijk al een aantal weken aan het zoeken naar een oplossing op mijn volgende vraag: Is het mogelijk om temperatuur sensoren bij je mixer, cdj's, versterkers etc te plaatsen en die dan digitaal weer te geven op je beeld scherm van je computer of een display die je bij je set hebt staan?

Eigenlijk het zelfde verhaal voor geluids sensoren (voor weergave van aantal db dat je draait)

Dit wilde ik namelijk gaan maken.

Als dit nog niet bestaat (kan ik me bijna niet voorstellen dat het niet bestaat) heeft iemand dan nog tips?

Gr. Yoeri
User edit by HouseArrest on 13-08-2006 @ 00:20:53 (21%)

What do you think about Temperatuur Sensoren digitaal ??

Vote :   

Winston    posted on 13-08-2006 01:03
Ja, dus check temperature en decibels. Is nogal duur.

Ik hoop dat het echt zin heeft voor je. Want normaal is temperatuur geen probleem. Decibel metingen is alleen nodig als je echt pro bent voor installaties in clubs. Men werkt op evenementen meestal alleen op ervaring en kennis van de power amplification systems die men gebruikt.
Tic Toc
User edit by Winston on 13-08-2006 @ 01:07:22 (21%)
Lead    posted on 13-08-2006 01:11
Een betaalbare temperatuursensor vind je bij de Quickfit, bedoeld om de temperatuur buiten je wagen weer te geven (zelf inbouwen).

Decibelmeter zo klein faat lastig worden. Een draagbare dB meter kost ongeveer 60 euro. Maar aflezing gaat op het ding zelf en niet op een mooi scherpje op afstand.

Waarvoor wil je dB meter, of gewoon voor de lol ?
Let the BASS be louder
HouseArrest    posted on 13-08-2006 01:14
Nou eigenlijk was het wel voor de lol ja, dat je op een schermpje de meters etc en temp en db's hebt staan.
Maar zo te horen is het zo makkelijk nog niet!

In iedergeval al heel erg bedankt dat jullie reageerden Winking my eye
User edit by HouseArrest on 13-08-2006 @ 01:14:29 (39%)

This is an old Topic

No new postings for 6.757 days.
 Post CommentThat would be 225.2 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

89 Users online: W.i.M & 38 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 22.060
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.690.075