Poster: ThomzIk zoek dus een cd spelers van ong 400-500€. Dat mag een enkele zijn, een dubbele, 2 enkele... Maakt niet uit zolang het maar niet boven de 500€ is!
Had zelf gedacht aan: - Reloop rmp-2860s €400
- Stanton c.304 €409
- Numark cdn-35 €329
Poster: Zephion
ja die review heb ik ook gelezen daardoor werdt ook mijn interesse gewekt in de cd speler. ik wil hem niet gaan gebruiken om te scrachten ofzo, als ik dat doe gebruik ik mijn draaitafels wel maar ik scratch sowies haast nooit. Maar mag ik vragen welke stijl je draait ruud? Is het ook gewoon geschikt om hardstyle mee te draaien?
Poster: WinstonIk kies liever Numark dan Reloop, maar de cdn-35 gaat niet heel erg lang mee. Wel tenminste 3 jaar hoor. Je hoeft niet bang te zijn dat je het na 3 maanden in de kliko moet doen.
Poster: WinstonIk vertel echt geen onzin.In de bar bij mij in de buurt zit een Numark dubbelaar nu werkloos, omdat een drive stuk is. En ze hadden het ongeveer 3 jaar, intensief gebruikt natuurlijk. Waarschijnlijk niet altijd even netjes, want veel gast DJ's.
Poster: robbert
Ja enkele cd-spelers werken fijner, maar waarom wil opeens iedereen zo'n stanton hebben? Ik heb hem getest en er is inderdaad niks mis mee, maar er zijn (volgens mij) betere alternatieven..
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.