Poster: iZJe master kan je alleen via "split" op je hoofdtelefoon horen.
Als je dus voor de PCV gaat, hou dit dan in gedachten en als je gewoon bent om toch met een PFL/Master mengeling te werken, raad ik het je aan om eerst de mixer uit te testen. Je zou verbaasd zijn hoeveel verschil dat klein detailtje kan uitmaken, de kwaliteit van mijn mixwerk leidt er echt onder als ik die feature niet heb.
Mod Edit: Klopt het zo?
Poster: Phenix
@DJ RK:
Ik heb hieronder een mixer staan die volgens mij alles heeft wat jij wenst en die ook nog eens binnen je budget ligt (€ 369,00).
Ik zelf heb de 3 kanaalsversie ervan (zonder effecten) en ik kan je vertellen dat het een degelijke mixer is die vele malen beter is dan bijvoorbeeld behringer.
De faders gaan lekker soepel, Elke kanaal heeft zijn eigen potmeter en de EQ werkt ook erg goed. De effecten zijn trouwens ook zwaar ok voor het geld.
Reind heeft er een hele mooie review van --> http://www.aboutdj.nl/content/view/15/8/
Poster: Jorrit
Hoezo slotje, misschien komt er nog wel iemand anders met dezelfde vraag die er meer over wil weten
Poster: sjefkuh
Okej dan gaat ie niet op slot:D
Wat jullie willen:P
En mensen die de zelfde vraag hebben of iets weten zeg het maar:P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.