Ik wil vragen wat de meerwaarde is van de EFX500 tov de huidige generatie djm mengpanelen...Zijn er echt grote verschillen? Ik wil namelijk of een djm400/600 kopen of een EFX500. De EFX is voor mij alleen interessant als ik daarmee echt een verschil kan maken tijdens mijn sets tov dj's die alleen de effecten van de djm kunnen gebruiken...ik wil de EFX dan misschien ook meenemen voor optredens...Of kan ik me beter de moeite van het elke keer meenemen van de EFX besparen en een djm400/600 kopen en daar alle effecten grondig van leren kennen?
What do you think about EFX 500 of DJM 400/600 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nou, er stond eigenlijk in de pm dat ik ook in eindhoven zit en dat ie de twee wel een keer kon proberen. Ook stond er dat je veeeeel meer kan met de efx500 dan met een mixer. Is het niet op het gebied van hoeveelheid effecten dan is het wel op het instellen van diepte en toepassen op low mid high. Of hij echt bruikbaar is verschilt wel per muziekstijl. Ik verkoop de mijne omdat hij op het gebied van house niet echt iets toevoegt aan mijn djm400. En ik ben ook niet van plan om hem mee te nemen naar plaatsen waar ik (eventueel) zou draaien.
Poster: musica .... De EFX is voor mij alleen interessant als ik daarmee echt een verschil kan maken tijdens mijn sets tov dj's die alleen de effecten van de djm kunnen gebruiken...
Ik zelf heb mijn reserves over het gebruik van effecten. Verschil maken tijdens je sets ligt voor het belangrijkste deel bij jezelf.
Ik heb geen djm 400 maar die wel getest in winkels. Maar ik heb wel 'n Efx500 en ik denk dat dit apparaat een hoop toevoegt aan de djm mengpanelen. Een djm mengpaneel heeft weliswaar lots of effecten in huis maar niet zo veelzijdig als de efx-500.
This is an old Topic
No new postings for 6.640 days. Post CommentThat would be 221.3 months or a whopping 18.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.