Ik krijg dus overal filmpjes van die Technics, Denon en Pioneer cd-turntables zeg maar, maar ben nog nergens eentje tegengekomen van de Numark CDX.
Zijn daar filmpjes van en heeft iemand misschien voor mij n linkje of doorverwijzing?
Thanx in advance
Poster: DJEduardo
Ik blijf vinden dat het scratchen altijd zo 'hot'is en belicht wordt, terwijl naar mijn idee voor serieus gebruik andere opties veel intressanter zijn om te belichten.
Bv: Accepteert een speler moeiteloos alle cd's( vies/beschadigd), Is ie snel in inlezen/reacties. Hoe is de menu structuur/ bediening. Hoe werkt de loopfunctie, hoe is de kwaliteit van de mastertempo..etc etc...
Acceptatie is ook een belangrijk verhaal, maar de meeste hedendaagse spelers van dit nivo zouden alles moeten accepteren. Vergeet echter niet dat een CDR geen CD is en dat CDR's gebrand op hogere snelheid een betere foutcorrectie nodig hebben om toch afgespeeld te worden in een player.
Een 'menu' in een CD spelereNeen, zou niet moeten mogen... alles bedienbaar via de knoppen die max 2 functies p/s mogen hebben
Poster: Lead
Effecten ---> horen thuis op een mixer of externe box
CD-Speler -> Alleen Play, Cue en Loop (evt. Hot-Cue)
<quote>
Effecten ---> horen thuis op een mixer of externe box
de djm 600 is gewoon the best.......!!!!!