Poster: dalux
Ik geloof dat het bij beiden is, maar het is niet altijd. En hij zet ook geen nieuw cue-point het is gewoon weg. Dus omdat hhij niet altijd doet heb ik het idee dat je een soort zachte (éénmalig) en een harde (vast) cue kan zetten.
Ga eens beter opletten en anders kunnen ze hupekee terug!
Poster: daluxHEt is zo dat het rode cue puntje in op mijn beeldschermpje wegvalt en de CUE knop is ook niet meer verlicht. Merk het pas sinds gisteren en dacht de hele tijd dat het wel aan mij zal liggen en daarom dacht ik aan een knopje waarik op moet drukken. Maar het is dus wel raar. Heb ze JUIST bij een officiele dealer gekocht vanwege het feit dat als er iets is. . . .
Vervoerd? Lopend van de winkel naar huis.
Ga eens iets meer opletten. (als je de Cue indrukt dan gaan die twee gele lampjes knipperen. Ik wacht dus ook altijd tot ze gestopt zijn met knipperen voordat ik hem instart).
Poster: Winston
Het probleem is dat dalux wel een cue point weet te zetten maar dat het af en toe op beide players verdwijnt. Bug?
In de plaats van loopes zetten, zou ik voorstellen dat je een heleboel back cues doet na elkaar, stutter ook flink op los, en klooi met de quick return.
Poster: Winston
Als ie speelt. Druk op cue zodat ie weer naar het cue punt terug gaat.
Poster: dalux
Dat is nou precies wat hij niet altijd doet! Dus dan zet ik hem klaar (rood markertje aan, Cue brand) en dan verdwijnt als k hem instart de rode marker en als ik dan op Cue druk zet die een nieuwe marker. Anyhow, ik ga vanavond maar ff wat spelen en dan kijk ik wel waar of het aan kan liggen. Dus. . .
Soms overigens ook geen "Time" in beeld, maar --:--,--. Kan wel aan de VBR's liggen. Gebruiksaanwijzing doornemen kan ook niet kwaad, maar in dezelfde tijd heb je tien plaatjes ingemixt.
Poster: Winston Check ook of het gaat om de CDJ mode of Vinyl mode. Maakt wel niks uit.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.