DJR webshop: Wat nog (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 31-07-2006 20:42
Omdat sommige mensen toch maar ideen beginnen te geven op het ander topic daarom deze dan maar....Wat vindt jij dat er nog moet komen bij de webshop??Misschien dat WIM en Lead hier kunnen over nadenken dan??
dj2dj.nl

What do you think about DJR webshop: Wat nog ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 20-08-2006 10:41
@ DeafDj: Kun je die dan niet beter erop naaien dan plakken?? als je ze opplakt is de kans dat ze er vlugger vanaf scheuren of dergelijke..
dj2dj.nl
Camino    posted on 20-08-2006 14:14
Ik heb nooit problemen gehad met ze er gewoon op te strijken....
Lead    posted on 20-08-2006 14:17
De mogelijkheid om het DJResource logo op eigen producten te krijgen bestaat ook. We hebben het ontwerp en kunnen het overal op zetten....

Het eerst volgende ding : UDG Courrier Bag
Let the BASS be louder
Lukaz    posted on 20-08-2006 22:15
ik zie het wel duur.. maja voor wat hoort wat..
haha leuke banner hier boven btw: Free Set Slipmats
ik denk eerlijk gezegd dat de armbandjes missen in de shop..
Maar waarom staat dit topic in  de Pro Zone..  ik denk dat er meer 'klanten' zijn buiten het pro forum..  dan weet je meer, hoe anderen erover denken en wat er mist..
Dj_Fantasy    posted on 20-08-2006 22:28
Omdat ik dit topic had geopent toen het nog niet officeel wasWinking my eye
dj2dj.nl
Lukaz    posted on 20-08-2006 22:32
jaja dat weet ik, het is ook meer een vraag aan de mods.. nu kan hij wel verplaatst worden toch?

[Edit: Ik zie dat het is opgelost.. thanx 2 W.I.M
User edit by Lukaz on 20-08-2006 @ 22:41:05 (50%)
Phenix    posted on 11-05-2008 22:41
Misschien een Pioneer of DJResource agenda, bijv. een schoolagenda
http://www.djmillhouse.nl
ceesietopc    posted on 11-05-2008 22:43
Poster: Phenix
Misschien een Pioneer of DJResource agenda, bijv. een schoolagenda

Dan heb je hier alvast één besteller Happy, laughing
Gery    posted on 11-05-2008 22:45
miss al gezegd geweest, SLIPMATS !!!

als ik ga draaien heb ik altijd een paar slipmats mee voor mochten die die er liggen niet in orde zijn Happy, laughing
DJ - Producer
Glorious-D    posted on 11-05-2008 23:24

stickers voor op auto's ofzo.
of wat dacht je van dit: een soort sticker die je op je muur in kamer, dj meubel, etc kunt plakken.
alleen de letters kun je dan zien.

Boyd    posted on 12-05-2008 09:19
@glorious, je bedoelt zeefdruk droogtransfers. Die zijn ontiegelijk duur, waar ik werk gebruiken we ze met het logo van de zaak achter op fietsen. Mja ut staat wel mooi. (eigenlijk.... je was toch niet van plan ze op andermans auto te plakken heah?!)
ceesietopc    posted on 12-05-2008 10:44
Het logo om achter het raam van je auto te plakken is wel leuk. En er zijn best wel goedkope manieren om aan doorzichte stikkers te komen.
McBany    posted on 12-05-2008 11:01
ik denk dan dat de poster, de slipmat of de sticker het beste gaan verkopen aangezien iedereen hier op DJR dat wel in huis wil hebben!
Berbo    posted on 12-05-2008 11:02
wij hebben op onze auto al heel lang van die apple stickertjes zitten:

(dit ^^^^^^^ is helaas niet onze autoCry)
daar past ook nog wel een djr sticker naast! :D
User edit by Berbo on 12-05-2008 @ 11:06:25 (9%)
Glorious-D    posted on 12-05-2008 11:11

@ sparckles : niet op die van mijn buren nee :P maar misschien wel op die van mijn neefHappy, laughing.

en trouwens, mijn neef zei dat het niet erg duur was, zo'n sticker Cry

ceesietopc    posted on 12-05-2008 11:35
Kost bij een drukker paar euro per sticker.
Zijn wel voor binnengebruik, dus niet voor aan de buitenkant, maar das logisch.
tom-j    posted on 12-05-2008 11:36
van die stickers en bandjes zijn idd wel vet! nog een idtje: van die bandjes die je ook vaak krijgt bij zoon event of all-inclusive hotelCry
Berbo    posted on 12-05-2008 11:45
Poster: tom-j
van die stickers en bandjes zijn idd wel vet! nog een idtje: van die bandjes die je ook vaak krijgt bij zoon event of all-inclusive hotelCry

je bedoelt toch niet van die irritante campingbandjes die je alleen af kan doen door hem kapot te trekken?
ceesietopc    posted on 12-05-2008 11:52
Ik hoop dat ie de versie bedoelt als die respect4all bandjes. Gewoon rekbaar plastic/rubber/
Dj_Fantasy    posted on 12-05-2008 12:21
Poster: Gery
miss al gezegd geweest, SLIPMATS !!!

als ik ga draaien heb ik altijd een paar slipmats mee voor mochten die die er liggen niet in orde zijn Happy, laughing

Slipmats vragen ze al lang, maar het is gewoon duur om ze te laten maken, en meestal moet je ze dan ook laten maken in een oplagen van zoveel.

Poster: McBany
ik denk dan dat de poster, de slipmat of de sticker het beste gaan verkopen aangezien iedereen hier op DJR dat wel in huis wil hebben!

Zo was het in het begin ook van dat gaat hard aanslaan enz. maar niet iedereen komt ook zijn woord na, en dan zit je met al je posters, slipmats of stickers. Oke posters en stickers is nog niet zo erg, maar als je dan andere dingen hebt (duurdere) dat is gewoon erg als dat stof ligt te happen dan.
dj2dj.nl
Boyd    posted on 12-05-2008 12:23
Ik vind een (school)agenda, niet eens zn slecht idee. Van pioneer of Djr.
Phenix    posted on 12-05-2008 12:25

@ Sparckless: idd, en dan met allemaal foto's en reviews van de pioneer gear en interviews met artiesten erin, enzo... :D

http://www.djmillhouse.nl
Gagarin12    posted on 12-05-2008 12:35
je moet realistisch blijven, stickers en slipmats zijn zeker goede ideeen, maar bandjes zijn totaal nutteloos. Zo'n agenda (geen schoolagenda) is wel een leuk idee, inderdaad met een review en een interviewtje zou wel grappig zijn op mooi blinkend fotopapier en per dag ook een hokje voor "bookings". Maar betwijfel vn deze laatste of hij wel rendeert.

Gagarin
ceesietopc    posted on 12-05-2008 14:24
Ik denk dat dat wel lukt.
Er zitten genoeg scholieren op de voorkant.

Het zou wel vet zijn. Net zoals op de poster high res pics van de pioneer producten, een kijkje thuis bij bekende dj's, op de voorkant een hokje waar je je nick op kan schrijven, ben je nog herkenbaar ook.
Ziax    posted on 12-05-2008 14:44
Waarom ENKEL pioneer?
Zet er gewoon reviews in van allerlei dj merken. Anders kun je evengoed de infobrochures van pioneer zelf in je agenda kleven...
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

57 Users online: 9 Guests (48 Unknown)
Pages generated today : 28.245
Most visitors online this month : 518
Lifetime Pageviews since 2003 : 237.927.707